Jazda na gumie i inne Stoppie.
-
Fabiq
- klepacz

- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
-
Kontakt:
Post
autor: Fabiq » ndz 06 kwie 2008, 22:31
SzeFu pisze:w fajerce miales 1 zab mniej na przodzie
mialem 15 zebow z przodu stawialem zawsze z gazu z jedynki, nigdy nie uzywalem sprzegla w zadnym swoim motocyklu co innego w motocyklach kolegow

potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
-
Dresik
- klepacz

- Posty: 1840
- Rejestracja: sob 14 kwie 2007, 20:41
- Imię: Piotr
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Biała
Post
autor: Dresik » wt 08 kwie 2008, 01:45
Fred pisze:
Jak to kutwa zrobić poprawnie? Ile obrotów? Jak szarpnąć?

Siedząc "normalnie" na swoim miescu strzelam przy 6, 7 tys. i idzie

Fakt, ze opornie, ale idzie. Nie wiem jak Ty ale ja na poczatku robiłem taki bląd, że ze strachu juz po strzale ze sprzegla niewystarczająco odkręcałem manetke... Spora czesc sukcesu lezy chyba w psychice

Zreszta duzo mi jeszcze brakuje do tego zeby "potrafić".. Czasami sie uda, czasami nie, ale nadal czesciej NIE

pozdr
-
Jacko
- ostry klepacz

- Posty: 2208
- Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
- Imię: Jacek
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Komarówka Podlaska
-
Kontakt:
Post
autor: Jacko » wt 08 kwie 2008, 13:59
Luke pisze: pokaze jak Twoja lata na gumie ja sie spotkamy.
RC 36II idzie bez problemu przy 4,5 tyś obr.

-
Fred
- ostry klepacz

- Posty: 2605
- Rejestracja: ndz 08 kwie 2007, 20:48
- Imię: .
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Fred » wt 08 kwie 2008, 14:27
Strzelasz ze sprzęgła rozumiem?
Bede musiał sie kiedys pobawić tak ale największy opór jest w głowie właśnie...
-
Achmed
- klepacz

- Posty: 1900
- Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Achmed » wt 08 kwie 2008, 15:44
Z jakiego sprzęgła

moja z 5tyś z gazu się unosi, opornie ale idzie, fakt nad psychą trzeba popracować ale daje radę.
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
-
WiktorVFR
- klepacz

- Posty: 1452
- Rejestracja: wt 05 cze 2007, 08:32
- Imię: Wiktor
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ipswich, Suffolk
-
Kontakt:
Post
autor: WiktorVFR » wt 08 kwie 2008, 15:55
-
KolczyK
- stary wyjadacz

- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
-
Kontakt:
Post
autor: KolczyK » wt 08 kwie 2008, 16:37
fajna dróżka

Ja miałem śmieszną sytuację, zbiłem sa jądra przy próbie kołowania

ale 800 idzie przy przyśpieszeniu z jedynki bez problemu, trza umić, JA niestety tylko delikatnie podniose i na dół, jakoś poćwicze na mniejszym sprzecie

chybajuz niedlugo
[ Dodano: 2008-04-08, 16:48 ]
BEKA co ? hehehehhe

rok 1997 jakos takoś

faaaajna byłą wtedy

mój tatulo najwspanialszy sprezentował

a miała byćmotorynka pare lat wczesniej

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA <<
www.kolczynscy.pl >>>
-
Fred
- ostry klepacz

- Posty: 2605
- Rejestracja: ndz 08 kwie 2007, 20:48
- Imię: .
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Fred » wt 08 kwie 2008, 19:01
Achmed pisze:Z jakiego sprzęgła

moja z 5tyś z gazu się unosi, opornie ale idzie, fakt nad psychą trzeba popracować ale daje radę.
Pisał Piotrek że ze sprzęgła strzelał...

To ciekawe, może mam zdławioną?
Na chłobski rozum:
Mam wbity 1 bieg, jade z 10km/h i maksymalnie odkręcam manete do 5-6tys, równoczesnie z szarpnięciem kierownicą i ma iść koło w góre?
Jak tak to chyba u mnie to nie przejdzie...
-
Dresik
- klepacz

- Posty: 1840
- Rejestracja: sob 14 kwie 2007, 20:41
- Imię: Piotr
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Biała
Post
autor: Dresik » wt 08 kwie 2008, 21:06
Nie przejmuj się Fred,
po prostu kazdy motocykl, mimo ze ten sam model, jest inny.. Ja nie wiem czy moja idzie z gazu czy nie - nie próbowałem bo chce odrazu uczyc się ze sprzęgła tak, żeby móc każdą, nawet słaba maszyne postawić na gume..
Jacko pisze o 4,5 tys obr. - i tu już widze że tego moją napewno nie osiągne - brak umiejętnosci czy z moto nie do konca w porzadku? nie wiem, nie wnikam

-
Fred
- ostry klepacz

- Posty: 2605
- Rejestracja: ndz 08 kwie 2007, 20:48
- Imię: .
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Fred » wt 08 kwie 2008, 21:10
ehh... chyba bedzie trzeba dłużej pojeździć na vfr zeby ją lepiej wyczuć. Bawiłem się kiedyś ale efekty marne.
Pogadamy w Czewie. Pozdro
-
Riki
- zadomowiony

- Posty: 71
- Rejestracja: pn 07 kwie 2008, 09:18
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieluń
-
Kontakt:
Post
autor: Riki » wt 08 kwie 2008, 21:16
Fred, a spróbuj tak:
1 ruszasz kręcisz silnik do 5-6k jak podczas normalnej jazdy, później na ułamek sek ujmujesz gazu i odkręcasz mocno. U mnie działa za każdym razem.
pozdro
-
Fred
- ostry klepacz

- Posty: 2605
- Rejestracja: ndz 08 kwie 2007, 20:48
- Imię: .
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Fred » wt 08 kwie 2008, 21:21
Riki pisze:Fred, a spróbuj tak:
1 ruszasz kręcisz silnik do 5-6k jak podczas normalnej jazdy, później na ułamek sek ujmujesz gazu i odkręcasz mocno. U mnie działa za każdym razem.
pozdro
Musze popróbować. Jak odkręce do 5-6 to juz prędkosc wskoczy wieksza i jak potem popuścisz gaz i dasz znowu to moto pewnie się szybciej zerwie do przodu i tyle, nie wiem czy coś dźwignie się koło...
będzie czas to zobacze ale czekam tez na inne porady, pozdro
-
Lucek
- stary wyjadacz

- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
Post
autor: Lucek » wt 08 kwie 2008, 21:32
o ja j e b i e zaczyna sie robic ciekawie....
wsadz plecak ok 80kg na tyl to i nawet na 2 pojdzie z gazu bez strzelania i szarpania
STRZELASZ Z MANETY RAZEM Z SZARPNIECIEM ok 5tys.... i juz... albo wychodzi albo nie
a jacko to mial dobrego nauczyciela wiec sie nauczyl bo mu dobre skazowki dawal....
nie??
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
-
Riki
- zadomowiony

- Posty: 71
- Rejestracja: pn 07 kwie 2008, 09:18
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieluń
-
Kontakt:
Post
autor: Riki » wt 08 kwie 2008, 21:44
Fred pisze:usze popróbować. Jak odkręce do 5-6 to juz prędkosc wskoczy wieksza i jak potem popuścisz gaz i dasz znowu to moto pewnie się szybciej zerwie do przodu i tyle, nie wiem czy coś dźwignie się koło...
będzie czas to zobacze ale czekam tez na inne porady, pozdro
Jak wymienię regulator, który dzisiaj padł:( to w Cz-wie pokaże Ci na żywo
Co do strzelania ze sprzęgła to nie polecam. Za bardzo dostaje po dupie koszyczek sprzęgłowy i później silnik zaczyna głośno pracować na biegu jałowym.
pozdro
-
Fabiq
- klepacz

- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
-
Kontakt:
Post
autor: Fabiq » wt 08 kwie 2008, 23:37
Fred pisze:Mam wbity 1 bieg, jade z 10km/h i maksymalnie odkręcam manete do 5-6tys, równoczesnie z szarpnięciem kierownicą i ma iść koło w góre?
krecisz 5 tys obrotow, popuszczasz z gazu, (strzelasz gazem) po czym od razu a nie za chwile dajesz znow gaz, chodzi o to zeby przysiadly amory z przodu wtedy sprezyny pomagaja ci podniesc kolo poza sama moca, lub stajesz jedna noga na tylny podnozek, krecisz 2500 obr, strzelasz gazem przesuwasz przy okazji troche dupe do tylu, nie szarpiesz za kiere, moto musi samo wstac, staraj sie nie szarpac
a to krotki filmik z wczoraj, niestety krecony komorka i nie na vfr a na mojej kawie ( nareszcie chodzi jak trzeba )
http://pl.youtube.com/watch?v=GlxfakaQGlg
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości