mario_blues pisze:A propos stawiania ze sprzęgła
no wlasnie, kiedys dawno temu potrafilem jawe 350 postawic na gume ze sprzegla, a teraz za cholere nie potrafie zadnego moto ze sprzegla podniesc
mario_blues pisze:fakt że ta metoda pozwala na lepsze opanowanie motocykla
nie wiem czy akurat opanowania, bo jadac szybciej guma jest stabilniejsza i mniejsze prawdopodobienstwo ze polecisz na plecy, jedno co wiem napewno to ze, postawic ze sprzegla z zera potrafia tylko najlepsi
mario_blues pisze:mam nadzieję , że z czasem nauczę się podstaw
tu to trzeba duzo trenowac, ja po kilku miesiacach jazdy VFR wyczowam ja na tyle ze potrafie ten punkt zachowac i gdyby nie to ze odma jest wyprowadzona do filtra powietrza i sie gary zalewaja olejem moglbym jechac tak dlugo jak tego chce a nie tak dlugo ile mam obrotow, robiac gume obroty potrafia nawet spasc, a ostatnio nawet nauczylem sie skrecac podczas jazdy na jednym kole
mario_blues pisze:Nie mam ambicji na taką garmażerkę jaką Ty Fabiq wykonujesz
ja tez niemialem ale apetyt rosnie w miare jedzenia, z czasem staje sie to na tyle normalne ze szukasz czegos nowego bo zwykla guma jest dla ciebie nudna
mario_blues pisze:Po prostu chciałbym umieć czasem pociągnąć klasyczną, porządną gumę
czyli lansik w miescie hehehe, lepsze to niz stanie pod klubem i gazowanie
Luke pisze:czy fabiQu postawiles VFR!!! z gazu siedziac na baku?VFR?
dokladnie tak, bez sprzegla, jedyny problem to wyczucie odpowiedniego momentu, potrafi wstac tylko w zakresie pewnych obrotow, dawno tego nie robilem i juz nie pamietam, ale ponizej nich nie wstanie a powyzej ledwo sie podniesie i sie zaraz obroty skoncza, nie wiem gdzie byles ale robilem to na pasie podczas zlotu w linowie, aha no i obowiazkowo w kombi bo w szmacianych gaciach zeslizgujesz sie ze zbiornika
Luke pisze:ja wale tylko z gazu i juz tylko na stojaco z jedna noga z tylu
dokladnie taki sam sposob jak moj, z obiema nogami na tylnych podnozkach sie boje, zawsze to jakos mozna siegnac do hamulca gdy czujesz ze lecisz na plecy
MichalGi pisze:oczeniu 6 tys zaczyna sie robic zeswirowana
to jest wada kazdej rzedowki a w firebladzie jest bardzo duza, ten motocykl po 6 tysiacach dostaje strzala jakby cie ktos w dupe kopna i opanowanie tego podczas jazdy na kole jest bardzo trudne, generalnie rzedowka z taka moca jest bardzo szarpiaca, pozniejsze modele bladych juz sa spokojniejsze, mialem okazje niejednokrotnie pokatowac sc33 i musze przyznac ze do jazdy na kole jest lepszy, strzal jest slabszy i silnik lepiej ciagnie z niskich obrotow, z rzedowek to bardzo fajnie jezdzilo mi sie na gumie na GSXR'ach 600 od k1 wlacznie i na kawach zx6r, kawa zxr750 jest straszliwie oporna, podobnie zx7r ale ma lepsze zawiechy, kawa zx9r jest zbyt agresywna, yamaha R1 marnie idzie na gume trzeba ja mocno krecic, Yamaha R6 to po prostu dno podobnie jak cbr 600rr gdzie trzeba krecic po 10 tys obrotow zeby z gazu ladnie postawic, podobnie sie maja R1 z mlodych rocznikow, wstaja z wysokich obrotow, problem znika po zmianie przelozen ( zebatek ) , bardzo ladnie na gume idzie cbr 954, na 929 nie mialem okazji polatac jedyny problem ze 954 trzeba szybko dosc jechac, zdecydowanie do wolniejszych i wyzszych gum nadaja sie 600, fzr 600 tez idzie na gume i to calkiem ladnie jednak to juz wiekowne sprzety i zaraz sie sypia, gsxr 1000 k6 to po prostu wsciekla bestia, idzie na gume chyba z kazdej predkosci chociaz ciezko sie nim robi gume stojac na tylnych podnozkach bo sa bardzo wysoko, kawa zx10r jest boska po gsxr najlepsza do gumowania, wstaje z gazu tak miekko i plynnie ze sie zastanawiasz czy sie kolo podnioslo nie wazne czy jedziesz na jedynce dwojce czy tez trzecim biegu, jedyny jej problem to pekajaca rama po jednym sezonie gumowania nie wytrzymuje, oprocz tego jezdzilem na gumie jeszcze fazerem 600 jakims 2002 czy cos w tym stylu, calkiem fajnie tylko ma za szeroka i daleko wysunieta owiewke i nic nie widac, bandit 1200 jest wymarzonym sprzetem do gumowania, wstaje bardzo miekko jakby mial ze 180 konikow
ps polecam moj profil na youtube >
http://pl.youtube.com/user/fabiq1980
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.