 
  


 Z reszt? na poczatku jak sie uczy?em i nie umie?em opada? to ?o?yska g??wki ramy posz?y ;] ale teraz ju? jest spoko, opada? ?agodniej niz zje?dzam z kraw??nika (nie wspominajac o dziurach)
 Z reszt? na poczatku jak sie uczy?em i nie umie?em opada? to ?o?yska g??wki ramy posz?y ;] ale teraz ju? jest spoko, opada? ?agodniej niz zje?dzam z kraw??nika (nie wspominajac o dziurach)  
  Lata?em jak w?ciek?y, gdzie si? tylko da?o, raz nawet na takiej malutkiej w?skiej uliczne przy starym rynku w Poznaniu i tak dawa?em sprz?towi w palnik, ?e poj?cia nie macie, co tydzie? na torze, co tydzie? na lotnisku i pyta i guma i cholera wie co jeszcze. Dzisiejsze sprz?ty, to nie to samo, co nasze pancerne kilkunastolatki, to m?wi? ca?kiem serio. Fakt, waga nie ta, stworzone zupe?nie nie do tego, ale jak si? umie?:D
 Lata?em jak w?ciek?y, gdzie si? tylko da?o, raz nawet na takiej malutkiej w?skiej uliczne przy starym rynku w Poznaniu i tak dawa?em sprz?towi w palnik, ?e poj?cia nie macie, co tydzie? na torze, co tydzie? na lotnisku i pyta i guma i cholera wie co jeszcze. Dzisiejsze sprz?ty, to nie to samo, co nasze pancerne kilkunastolatki, to m?wi? ca?kiem serio. Fakt, waga nie ta, stworzone zupe?nie nie do tego, ale jak si? umie?:D no i wykraka?a. Przelecia?em se raz, potem drugi i odci?cie, pi?kny lot ca?ym parkingiem i  ....... jaki? buc je***ny wyrzuci? pust? puszk? po bronku i pech chcia?, ?e przodem opad?em w?a?nie na blaszke
 no i wykraka?a. Przelecia?em se raz, potem drugi i odci?cie, pi?kny lot ca?ym parkingiem i  ....... jaki? buc je***ny wyrzuci? pust? puszk? po bronku i pech chcia?, ?e przodem opad?em w?a?nie na blaszke  gleba przy 100/h na prawo, szlif sprz?ta ok 70m w skarp?, na szcz??cie w mi?kk? ziemi?, po drodze ??pi?c stela?em do kufra kolsia 2 tygodniow? R1 i urywaj?c mu a?ur, a ja za sprz?tem turlanko, potem szlif i z pe?n? eufori? wstaj?, podnosz? ?apy w g?r? i dostaj? wielkie brafka od publiki (jakie? 800 ludzi
 gleba przy 100/h na prawo, szlif sprz?ta ok 70m w skarp?, na szcz??cie w mi?kk? ziemi?, po drodze ??pi?c stela?em do kufra kolsia 2 tygodniow? R1 i urywaj?c mu a?ur, a ja za sprz?tem turlanko, potem szlif i z pe?n? eufori? wstaj?, podnosz? ?apy w g?r? i dostaj? wielkie brafka od publiki (jakie? 800 ludzi  )
 ) no i naprawa, pozak?adane plastiki, co to si? uchowa?y przez rozwag? w gara?u i wsio. Koszty? co? ok. 1,5kkz? wi?c do przyj?cia, nie licz?c wcze?niejszych napraw bierz?cych
 no i naprawa, pozak?adane plastiki, co to si? uchowa?y przez rozwag? w gara?u i wsio. Koszty? co? ok. 1,5kkz? wi?c do przyj?cia, nie licz?c wcze?niejszych napraw bierz?cych  Od tej pory VFR, to sprz?t do je?d?enia, czasem wolniej, czasem szybciej, ale na dw?ch ko?ach, tak jak przewidzia?a fabryka, bo naprawd? ?al mi tak katowa? tak wierny motocykl. Przez 4 lata, nigdy nie zawi?d? mnie nigdzie, nie stan?? (poza brakiem paliwa
 Od tej pory VFR, to sprz?t do je?d?enia, czasem wolniej, czasem szybciej, ale na dw?ch ko?ach, tak jak przewidzia?a fabryka, bo naprawd? ?al mi tak katowa? tak wierny motocykl. Przez 4 lata, nigdy nie zawi?d? mnie nigdzie, nie stan?? (poza brakiem paliwa  ), nie nawali?, nie prychn??, jest jak noofka zsalonu, jedyny, niepowtarzalny, z w?oskim przodem i b?dzie ze mn? d?ugo jeszcze w szcz??ciu i spokoju
 ), nie nawali?, nie prychn??, jest jak noofka zsalonu, jedyny, niepowtarzalny, z w?oskim przodem i b?dzie ze mn? d?ugo jeszcze w szcz??ciu i spokoju 


 Tutaj probowalem z gazu to udalo sie minimalnie.Ze sprzegla niestety bez powodzenia. Podziel sie Shreku jaka masz technike jazdy na gumie? B?d? si? musia? doszkoli?
 Tutaj probowalem z gazu to udalo sie minimalnie.Ze sprzegla niestety bez powodzenia. Podziel sie Shreku jaka masz technike jazdy na gumie? B?d? si? musia? doszkoli? 






Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości