Narazie nie gumuję, ale zdarzyło mi się raz na trójce, podczas "atomowego startu"FernandoT pisze:ciekawa historia. nie wiedzialem w sumie że Vtec ma taką moc że na chwile zapominając i dodając gazu już leci na gumie..



Narazie nie gumuję, ale zdarzyło mi się raz na trójce, podczas "atomowego startu"FernandoT pisze:ciekawa historia. nie wiedzialem w sumie że Vtec ma taką moc że na chwile zapominając i dodając gazu już leci na gumie..
a na czwórce Ci czasem nie szła?andreas pisze:Narazie nie gumuję, ale zdarzyło mi się raz na trójce, podczas "atomowego startu"FernandoT pisze:ciekawa historia. nie wiedzialem w sumie że Vtec ma taką moc że na chwile zapominając i dodając gazu już leci na gumie..stracić na kilku metrach kontakt przedniego koła z asfaltem
W momencie kiedy Vitek już reagował na ruchy kierownicą, patrzę na wyświetlacz, a tam złoty dwadzieścia
To chyba powinieneś wymienić sobie zacisk jak masz pływający w kierunku obrotu koła...Sebastian 5446 pisze:A w ten sposób kolego że zacisk na prawym kole jest pływający i jak palisz laka to minimalnie koło sie ruszy i to wystarczy niestety.Chyba że tak palimy gume zeby moto nie parło do przodu wtedy nic się nie stanie i można palić do woliArnold pisze:Ale jak pompa na lewym zacisku ma się ruszyć skoro przednie koło jest zablokowane względem lag prawym zaciskiem?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości