Wheelie

Jazda na gumie i inne Stoppie.
Awatar użytkownika
bialy-murzyn
klepacz
klepacz
Posty: 609
Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bialy-murzyn » czw 16 lip 2009, 08:27

jak masz twarde lagi, w sensie olej 15W to tylko czekaj aż czacha pęknie gdyż przednia lampa jest w 100% osadzona na czaszy ... jak bedziesz prał motorem jak to na jedynce bywa to pewnie pęknie ... ja już to mam elegancko sklejone ale tak sie dzieje czesto - podobno

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Post autor: Vermilion » pn 21 wrz 2009, 15:45

Ja wczoraj u nas na lotnisku uczyłem się VFR moją na gume stawiać. Parę rad znajomych stunterów i jakoś szło, ale jednak ta masa daje się we znaki. NSR 125 szło ją ciągnąć, a tego nie. Na stojąco mi ręce wyrywało i automatycznie gazu więcej dawałem przez co bałem się sytuacji podobnej do maria. Próbowałem więc na siedząco, z gazu tylko podrywało koło, ze sprzęgła szedł wysoko, ale masa wyraźnie ciągneła moto w dół. Ale to moje początku z VFR na gumie więc jeszcze będę śmigał ;>
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » pn 21 wrz 2009, 15:54

to ja radzę nie ciągnąć.... sama niech sie podnosi.... zawsze w ubraniu i bez pospiechu i przesady.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Post autor: Vermilion » pn 21 wrz 2009, 17:14

Spokojnie zawsze jak jadę poszaleć albo w trase to jeżdżę w pełnym kombi. Tak na codzień to zawsze chociażby kurtka i rękawice. Kask oczywiście zawsze :P

Spokojnie się nauczę ;) Ale wiem, że następne moto to jednak będzie już supersport, albo jako 2 moto jakąś cebre dowaloną do stuntu kupię i tyle.

Tutaj gościu nieźle daje nie myślałem, że taką 240kg krową można tak trzaskać. http://www.youtube.com/watch?v=RG0_iynKY3g&feature=fvw
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » pn 21 wrz 2009, 19:47

nie oszukujmy się, trzeba miec jaja i umiec to robic. ja niby probowalem.....probuje jak mnie cos weźmie.....a w koncu daje spokój bo myślę, że wywale się, dzieje się to własnie wtedy gdy chce ją rwac...
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Post autor: Vermilion » pn 21 wrz 2009, 19:56

Ja wiesz kolczyk też się boję bo to raczej normalne, ale mnie to raczej mobilizuje :P O ile moto nie będzie mi koziołkowało to nic mi się nie stanie, crashpady Zipsera przeszły już test i dobrze chronią moto ^^
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

zdzichu01
Posty: 17
Rejestracja: sob 15 sie 2009, 18:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Post autor: zdzichu01 » wt 22 wrz 2009, 08:17

koło na vfr 800 to nic trudnego tylko wymaga jak kazde koło umiejetnosci podstawowych i odpowiedniej koncentracji - vfr800 to chyba jeden z najlepszych jednosladow do tego wiec warto sprobowac

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » wt 22 wrz 2009, 13:11

masą VFR bym sie nie przejmował - spokojnie do ogarnięcia, tyle ze jak wszyscy piszą na spokojnie, na początku warto się przyzwyczaić na jedynce do wysokości (polecam robić Sobie fotki żeby wiedzieć ja jakiej wysokości masz koło - bo na początku jest więcej srania niż jazdy)

No i polecam od razu uczyć się z nóżką na hamulcu tylnym - ja kiedyś gumowałem bez tego i właśnie dlatego nie mam VFRy :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » wt 22 wrz 2009, 13:14

wlasnie tez postanowilem sie pouczyc wreszcie z noga na hamulcu, bo przyznam się szczerze że do tej pory nie używałem nigdy.....
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » wt 22 wrz 2009, 16:47

no ja mam moralniaka do tej pory :mrgreen:

Tydzień nie siedziałem wtedy 8)

Awatar użytkownika
binio
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Linz, Austria

Post autor: binio » wt 22 wrz 2009, 17:44

nieno vfra fajnie na gume idzie, ale narazie stawiam wylacznie z gazu i wylacznie na siedzaco

probowalem na stojaka ale jestem leszcz i sie boje ;)

tylni hamulec dobra sprawa, chyba zaczne go uzywac...

UXY - a jak XX na gume idzie? Pytam bo powaznie zastanawiam sie nad zmiana moto wlasnie na XXa albo Hayke
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.

"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Post autor: Vermilion » wt 22 wrz 2009, 20:01

Binio jak ją z gazu na siedząco stawiasz?? Mi na siedząco tylko z sprzęgła idzie, ale ja mam 750
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » śr 23 wrz 2009, 13:40

XX na gumie lata wystarczająco tylko szybko - no i bezapelacyjnie nie jest to motocykl do nauki gumowania, ma wszystkiego za dużo - mocy, momentu i masy. ale jak już coś tam umiesz to spoko, problem polega na tym że gumy robisz przy dużych prędkościach więc...lipa.

Z motocykli które miałem najlepiej na gumie mi się latało na ER-6F ;] No i na XT600 też spoko.


Niżej masz dwie fotki XXa :) Aczkolwiek nie jest to motór do takich wygłupów - co nie znaczy że się nie da ubawić ;-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
binio
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Linz, Austria

Post autor: binio » śr 23 wrz 2009, 17:50

Vermilion pisze:Binio jak ją z gazu na siedząco stawiasz?? Mi na siedząco tylko z sprzęgła idzie, ale ja mam 750
750 czy 800 - jeden ch... ;)
bylo opisane, krece na jedynce do 4-5tys, zamykam rollgaz i odkrecam i idzie, na poczatku bylo to nerwowe poderwanie kola i mocne jeb.niecie, teraz prawie zawsze lagodnie idzie do gory i jedzie do odcinki... :)

a teraz zrewanzuj sie i opisz jak ze sprzegla stawiasz bo ja z kolei tego nie umiem a chcialbym sie naumiec i na dwojce postawic


UXY - kozacko wyglada, zajebiscie mi sie podoba jak duze moto - XX albo Haya np idzie na kolo, poezja ;]

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Post autor: Vermilion » śr 23 wrz 2009, 18:42

Dajesz 5-6 tys. obrotów na jedynce, ew. 4-5 tys. na dwójce, wciskasz sprzęgło, gaz w górę i puszczasz sprzęgło gwałtownie. Nie powiem ci na ilu obrotach puszczasz bo to kwestia wczuty, zacznij od małych i stopniowo zwiększaj, żeby cie na plecy nie nakryło. Ważne, żeby nie puścić sprzęgła w momencie, kiedy obroty będą równe, mają się cały czas rozpędzać, wszystko trwa ułamek sekundy. Katapultuje ci w górę, noga cały czas na hamulcu i gazem i ramionami ją ciągniesz do tyłu, ale bez przesady. Mimo wszystko daleko tak nigdy nie zajechałem bo szybko odcine załącza :P
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość