Podepne się pod temat
(jakby co to sie już przywitałem)
Kupiełem niedawno Rc36 II i wziąłem się za sprawdzenie luzów zaw.
Mam problem gdyż luzy przed rozebraniem wałków były różne, i trzy zawoey były poniżej tolerancji- za ciasne.
Odczytałem wszystkie rozmiary płytek, policzyłem tak żeby się zgadzało i luzy były bliżej tolerancji środkowej.
Po zmontowaniu wszystkiego, oakazało się owiele ciaśniej niż wychodziło z obliczeń.
Nie sądze żebym zrobił bląd w obliczeniach, bo to bardzo proste obliczenia są.
Czy możliwe jest zmniejszenie luzu po przez zbyt mocne dokręcenie mostków ?? (nie mam klucza dynamometrycznego) Może byc tak że walki zostaną dociśnięte i luz się zmniejszy??
Jest to dziwne, bo nerwy doprowadziły mnie do powrotu do podstawowych ustawień, czyli płytki spowrotem na swoje miejsca.
Mimo to luzy i tak były ciaśniejsze niż wcześni e.
Jak będzie wyglądała płytka szlifowana?? Nadal będzie srebrna z obu stron?? Zakładając ze szlifował ktoś strone bez nadruku.
Już nie wiem o co tu chodzi