Regulacja zaworów RC46 - szatańska instrukcja
- elco
- klepacz
- Posty: 911
- Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
- Kontakt:
Szatanie mam male pytanko ?
Byc moze ktos bedzie w podobnej sytuacji, wiec zamieszcze post tuaj.
Kompletuje sprzet do regulacji. Posiadam dlugi (ok.48 cm) klucz dynamometrczyny. Czy po sciagnieciu chlodnic bedzie wystarczajaco duzo miejsca, zeby uzyc tego klucza do dokrecania mostkow, orzy pomocy przedluzek czy innych akcesoriow ? czy jednak trzeba bedzie kupic mniejszy klucz dynamometrczny na 1/4 cala ?
Nie mam zamiaru rozebrac motocykla na kilka tygodniu, bo sie okaze, ze nie posiadam narzedzia, ktore trzeba bedzie zamowic.
Byc moze ktos bedzie w podobnej sytuacji, wiec zamieszcze post tuaj.
Kompletuje sprzet do regulacji. Posiadam dlugi (ok.48 cm) klucz dynamometrczyny. Czy po sciagnieciu chlodnic bedzie wystarczajaco duzo miejsca, zeby uzyc tego klucza do dokrecania mostkow, orzy pomocy przedluzek czy innych akcesoriow ? czy jednak trzeba bedzie kupic mniejszy klucz dynamometrczny na 1/4 cala ?
Nie mam zamiaru rozebrac motocykla na kilka tygodniu, bo sie okaze, ze nie posiadam narzedzia, ktore trzeba bedzie zamowic.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.
Tak z ciekawości zapytam: a ile może kosztować regulacja u mechanika? (powiedzmy poza ASO). Bo jak podliczyć te wszystkie narzędzia i części to i tak ze 2-3 stówki (np. dobry klucz dynamometryczny to przynajmniej 150 zeta) wyjdzie
No nie wspominam problemu jak coś się spitoli jakaś śubeczka ...ups wpadnie gdzie nie powinna.
No nie wspominam problemu jak coś się spitoli jakaś śubeczka ...ups wpadnie gdzie nie powinna.
VFR 800I
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
Bez chłodnic powinienes sie wyrobic , te sruby mają mały moment , więc wychył klucza bedzie tez mały.elco pisze:Kompletuje sprzet do regulacji. Posiadam dlugi (ok.48 cm) klucz dynamometrczyny. Czy po sciagnieciu chlodnic bedzie wystarczajaco duzo miejsca, zeby uzyc tego klucza do dokrecania mostkow,
Pewnie nie mniej jak 200zł , oni nie lubią VFRek Kolega zapłacił 70zł za samo sprawdzenie bez regulacji. Mechanik narzekał ze tyyyyle robierania i ze nie chce na oczy juz tego moto widzieć.Mike pisze:Tak z ciekawości zapytam: a ile może kosztować regulacja u mechanika?
Nie wiem jak to liczyłes , klucz 75zł , szczelinomierz 60zł , zawsze mozna to pozyczyc , nikt nie każe kupować..[/quote]Mike pisze: Bo jak podliczyć te wszystkie narzędzia i części to i tak ze 2-3 stówki (np. dobry klucz dynamometryczny to przynajmniej 150 zeta) wyjdzie
A to inna sprawa , jak nie czujesz sie na siłach to lepiej nie dotykaj sie tego bo wyjdzie na to ze bedziesz musiał kupic drugi silnik. Wtedy dopiero zaoszczędziszMike pisze: No nie wspominam problemu jak coś się spitoli jakaś śubeczka ...ups wpadnie gdzie nie powinna.
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- elco
- klepacz
- Posty: 911
- Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
- Kontakt:
W warsztacie w mojej miejscowosci biora 280 zł za V4 (tez bardzo nie lubia tych silnikow ) . Plytki szlifuja, zatem dodatkowych kosztow nie ma. Trzeba mniej wiecej liczyc sie z kwota 250-300 zł.Mike pisze:Tak z ciekawości zapytam: a ile może kosztować regulacja u mechanika? (powiedzmy poza ASO).
Byc moze wydasz tyle samo na narzedzia, ale pamietaj, ze to wydatek jednorazowy. W przyszlym sezonie wydasz juz tylko 50 zl na plytki. Po dwoch serwisach mozesz wymienic juz w tej samej cenie olej, swiece i flitry.
Klucze, mikrometr moga sie przydac do innych rzeczy.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.
Hehe, no w moim przypadku 24.000 km to jakieś 4-5 lat jeżdżenia, także pewnie komplet kluczy się nie zwróci. (ceny wrzuciłem z allegro)
Co innego jak ktoś lubi grzebać (to akurat lubię), ma do tego smykałkę i czas (no u mnie z czasem to katastrofa, z tego powodu nawet klocki w aucie zmieniam w serwisie ).
Jakoś nigdy nie rozbierałem rozrządu i nie czuję się na siłach, chociaż czytając opis mam wrażenie jakby to był pikuś (na prawdę genialnie to opisane).
Ale może sam sobie luzy sprawdzę to będę wiedział czy oddać do regulacji czy nie.
Co innego jak ktoś lubi grzebać (to akurat lubię), ma do tego smykałkę i czas (no u mnie z czasem to katastrofa, z tego powodu nawet klocki w aucie zmieniam w serwisie ).
Jakoś nigdy nie rozbierałem rozrządu i nie czuję się na siłach, chociaż czytając opis mam wrażenie jakby to był pikuś (na prawdę genialnie to opisane).
Ale może sam sobie luzy sprawdzę to będę wiedział czy oddać do regulacji czy nie.
VFR 800I
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
Do samego sprawdzenia luzów mmusisz tylko zdjąc pokrywki więc easy sprawa
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Chciałem sprawdzić luzy i przymierzam się do zakupu szczelinomierza no właśnie który :
Szczelinomierz - 20 listków 20 listków metrycznych o grubościach: 0.05 mm - 1 mm (stopniowanych co 0.05 mm)
Szczelinomierz - 9 listków 9 listków metrycznych o grubościach: 0.04 mm - 0.08 mm (stopniowanych co 0.01 mm) 0.1 mm - 0.3 mm
http://www.moto-akcesoria.pl/index.php?cPath=178_1115
A tu link z ogólnym opisem http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,3175470.html
Szczelinomierz - 20 listków 20 listków metrycznych o grubościach: 0.05 mm - 1 mm (stopniowanych co 0.05 mm)
Szczelinomierz - 9 listków 9 listków metrycznych o grubościach: 0.04 mm - 0.08 mm (stopniowanych co 0.01 mm) 0.1 mm - 0.3 mm
http://www.moto-akcesoria.pl/index.php?cPath=178_1115
A tu link z ogólnym opisem http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,3175470.html
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
stopniowanie co 0.05 mm to za mała dokladość bo tolerancja wynosi 0.03 mm
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- elco
- klepacz
- Posty: 911
- Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
- Kontakt:
musisz sie zaopatrzyc w cos takiego:
http://allegro.pl/item838724365_bahco_s ... ierzy.html
majac do dyspozycji chociaz jeden szeczelinomierz 0,03 bedziesz mogl sobie poskladac cos z innych wymiarow.
http://allegro.pl/item838724365_bahco_s ... ierzy.html
majac do dyspozycji chociaz jeden szeczelinomierz 0,03 bedziesz mogl sobie poskladac cos z innych wymiarow.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości