Strona 8 z 8
: czw 18 mar 2010, 23:52
autor: emil
Buła pisze:A co do świateł z tego co rozumiem to kable trzeba podpiąć przekażnika do żarówek
kabel, który idzie na włókno świateł mijania puszczasz na sterowanie przekaznika. Wyjscie z przekaznika podłączasz na miejsce w/w kabla, do tego robisz mostek na obie żarówki. Oczywiscie na wejscie przekaźnikia (od strony aku) dajesz bezpiecznik 10A, no i jeszcze masę do sterowania.
: pt 19 mar 2010, 22:10
autor: Buła
O ile dobrze kojarze to trzeba zrobić zamianę kabli,Biały który idzie do lampy łacze np.z niebieskim a brązowy wpinam w miejsce Białego.
: pt 19 mar 2010, 22:25
autor: emil
nie kumam o czym teraz rozmawiasz
ale to może dlatego, ze jestem po kilku lechach
? albo i nie
jaki niebieski, brazowy? chyba jak masz przewód zasilający radio na 230V, bo inaczej to nie kumam ;>
ten co wchodzi na żarówke, podpinasz na sterowanie przekaźnika (taki symbol cewki), a wyjscie przekaźnika podpinasz na żarówkę ;> kolory kabli do wyboru
: sob 20 mar 2010, 00:13
autor: PETER
jak tak dalej pójdzie to coś wysadzicie w powietrze to normalnie wychodzi jakaś MINA
: sob 20 mar 2010, 16:08
autor: Buła
emil pisze:nie kumam o czym teraz rozmawiasz
ale to może dlatego, ze jestem po kilku lechach
? albo i nie
jaki niebieski, brazowy? chyba jak masz przewód zasilający radio na 230V, bo inaczej to nie kumam ;>
ten co wchodzi na żarówke, podpinasz na sterowanie przekaźnika (taki symbol cewki), a wyjscie przekaźnika podpinasz na żarówkę ;> kolory kabli do wyboru
Juz tłumacze,jak to pisałem to też byłem po piwie
,wole dwa razy spytać niż coś popsuć.A więc tak kupiłem przewód dwużyłowy,przewody są w kolorze niebieskim i brązowym i teraz tak,wypinam Biały przewód który idzie do świateł mijania i spinam go z np.niebieskim który idzie do sterowania przekażnika a w miejsce Białego w lampie wpinam Brązowy który będzie wychodził z przekaznika.
: pn 22 mar 2010, 19:53
autor: emil
tak jak mowisz
tylko że ten niebieski podajesz na sterowanie przekaźnika (taki symbol cewki, z drugiej strony tej cewki podajesz masę), a brązowy podpinasz na wyjście z przekaźnikia ( .\ symbol obrazkowy, kropka to wyjście), natomiast na wejście przekaznika dajesz sygnał z + aku (i bezpiecznik 10A na kablu)
: wt 23 mar 2010, 06:25
autor: Buła
No wreszcie się dogadalismy
Re: [zrob to sam] awaryjne w moto
: śr 12 paź 2011, 08:24
autor: salwaman
Panowie, nie mam zielonego pojęcia jak się te awaryjne montuje, a chciałbym wreszcie to zamontować!
Jeśli jest ktoś ze świętokrzyskiego albo małopolski i dałby mi rade pomóc z tym, to stawiam piwo
Re: [zrob to sam] awaryjne w moto
: pt 13 kwie 2012, 13:09
autor: voss
nie wiem, nie czytalem calego tematu, ale czy ktos sie zastanowil ze awaryjne w motocyklu powinne byc tak podlaczone ( i seryjnie tak sa ) ze nie moze ich wlaczyc / wylaczyc osoba postranna
tzn ze powinne byc wlanczane / wylanczane tylko z kluczykiem w stacyjce w pozyci on
Przyczym funkcja awaryjek musi pozostac bez zmian po wylaczeniu i wyciagnieciu kluczyka. tzn awaryjki wlaczone wycigam kluczyk awaryjki siweca dalej i nie mozna ich wylaczyc bez ponownego wlaczenia stacyjki na on.
inaczej kazdy dupek moze wam na odsawionem motocyklu te awaryjki wlaczyc czy wylaczyc.
pozdrwiam
voss
Re: [zrob to sam] awaryjne w moto
: wt 24 kwie 2012, 08:31
autor: salwaman
voss pisze:nie wiem, nie czytalem calego tematu, ale czy ktos sie zastanowil ze awaryjne w motocyklu powinne byc tak podlaczone ( i seryjnie tak sa ) ze nie moze ich wlaczyc / wylaczyc osoba postranna
tzn ze powinne byc wlanczane / wylanczane tylko z kluczykiem w stacyjce w pozyci on
Przyczym funkcja awaryjek musi pozostac bez zmian po wylaczeniu i wyciagnieciu kluczyka. tzn awaryjki wlaczone wycigam kluczyk awaryjki siweca dalej i nie mozna ich wylaczyc bez ponownego wlaczenia stacyjki na on.
inaczej kazdy dupek moze wam na odsawionem motocyklu te awaryjki wlaczyc czy wylaczyc.
pozdrwiam
voss
W vfr po wyjeciu kluczyka, odcinany jest zaplon do calego ukladu. wiec i awaryjne beda dzialac tylko z kluczykiem przekreconym.