awaryjne w moto
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
No to dobra opcja ale w Fi tego niemakatan pisze:U mnie jest pozycja stacyjki gdzie dzialaja awaryjne, a zaplon jest wylaczony.
A widze z en apzełącznikach świateł jest a gdzie masz przełącznik światełw takim razie? Wiesz wyłaczone - pozycje - drogowe ?katan pisze: Ale czemu od razu od innego moto? Ja w swojej VFR mam oryginalnie zalozone awaryjne.
Zdro!
k
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
no i tym oto sposobem dałes mi pomysl na podłączenie
chociaz to tez nei jest najlepsze rozwiązanie bo bo jeśli chce postawic moto z boku z tylkowłączonymi awaryjnymi ?!?
chociaz to tez nei jest najlepsze rozwiązanie bo bo jeśli chce postawic moto z boku z tylkowłączonymi awaryjnymi ?!?
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Wymagania są spore musi być pod ręką , działać przy włączonym zapłonie { i przy wyłączonym} jak kluczykiem w stacyjce to jak to włączyć podczas jazdy? podziękowanie dla kogoś kto np. ustąpił miejsca można zrobić tak jak w nowych vfr ale warto zamontowac taki przekaznik od samochodu co włacza swiatła dopiero po uruchomieniu silnika i jest to mozliwe
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
- teksciarz
- Posty: 169
- Rejestracja: wt 16 wrz 2008, 15:06
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: W-wa Bemowo
- Kontakt:
No nie do konca. Pozycja w stacyjce oznacza ze mozna w tej pozycji uruchomic awaryjne. Nic wiecej, zaplon wtedy nie dziala.UxY pisze:jak było widac na pierwszej fotce w moto Katana wystarczyło przekręcić kluczyk w pozycji na trójkącik. Bardzo fajne rozwiązanie Swoją drogą
Brakuje mi mozliwosci zostawienia motocykla na awaryjnych. Jak kluczyk jest w pozycji "trojkacika" nie mozna go wtedy wyciagnac..
Zdro!
katan, po prostu katan..
Celem jest droga
Celem jest droga
-
- pisarz
- Posty: 373
- Rejestracja: pt 05 paź 2007, 20:31
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czę100chowa
- Kontakt:
Ja dla pewności założyłem dodatkowy przerywacz kierunków sterowany jest pstryczkiem elektryczkiem jaki Mrf zapodał http://www.allegro.pl/ite...ny_okragly.html
a zamocowałem go tu
a zamocowałem go tu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Administrator
- Posty: 1467
- Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
a to faktycznie słabo...ale u mnie też nie da się (albo nie wiem jak, jutro pokombinuje) odpalić awaryjnych bez zapłonu, z jednej strony ma to sens bo nikt na parkingu czy na postoju nie włączy mi awaryjnych (pewnie taki jest zamysł inżynierów) ale z drugiej...instrukcja do mojego motocykla mówi że światełka postojowe + awaryjne mogą świecić nie dłużej niż 30 min bo potem może już motocykl nie odpalić, myślę że dłużej się nie przydadzą...katan pisze:No nie do konca. Pozycja w stacyjce oznacza ze mozna w tej pozycji uruchomic awaryjne. Nic wiecej, zaplon wtedy nie dziala.UxY pisze:jak było widac na pierwszej fotce w moto Katana wystarczyło przekręcić kluczyk w pozycji na trójkącik. Bardzo fajne rozwiązanie Swoją drogą
Brakuje mi mozliwosci zostawienia motocykla na awaryjnych. Jak kluczyk jest w pozycji "trojkacika" nie mozna go wtedy wyciagnac..
Zdro!
-
- teksciarz
- Posty: 169
- Rejestracja: wt 16 wrz 2008, 15:06
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: W-wa Bemowo
- Kontakt:
OK, ale motocykla na postoju nie zostawiam w pozycji trojkata, tylko lock. wtedy i tak mi nikt nie wlaczy awaryjnych. A czasem sa sytuacje, np. blokowanie dryndą miejsca wypadku ze przydaloby sie zostawic moto bez opieki na awaryjkach.UxY pisze:z jednej strony ma to sens bo nikt na parkingu czy na postoju nie włączy mi awaryjnych (pewnie taki jest zamysł inżynierów)
Glupio by bylo gdyby w takiej sytuacji ktos mi buchnal moto bo kluczyki byly w stacyjce.
katan, po prostu katan..
Celem jest droga
Celem jest droga
-
- teksciarz
- Posty: 169
- Rejestracja: wt 16 wrz 2008, 15:06
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: W-wa Bemowo
- Kontakt:
A ja pokombinuje zdjecie blokady kluczyka w stacyjce w tym polozeniu Moze PROFI z Lodzi mi w tym pomoze. Chlopaki maja odpowiednie podejscie do takich tematow.Kornik pisze:dlatego można by sie pokusic o np kombinacje przełączników w której by zadziałały awaryjne na wyłącoznym zapłonie
Zdro!
katan, po prostu katan..
Celem jest droga
Celem jest droga
-
- teksciarz
- Posty: 126
- Rejestracja: ndz 10 lut 2008, 22:08
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
Podepne sie do tematu, zrobilem awaryjne w moim sprzecie i dzialaja tak jak wyżej napisali mozna to zrobic na oryginalnym przekazniku zwierajac jednoczesnie sygnal na prawy i lewy kierunek. U mnie oprocz oryginalnych kierunkow mam jeszcze dodatkowe w stelazu pod kufry, tak wiec calosc to okolo 130 W. Kupilem wiec przekaznik do kierunkowskazow i awaryjnych, wzmocniony do samochodow z przyczepka, ktory wytrzymuje do 180 W. Calosc latwa w podlaczeniu, przekaznik zamontowalem obok przekaznika pompy paliwa, przewody przeciagnolem pod bakiem. Największy problem byl z wylacznikiem hehe nie mialem gdzie go umiescic. Znalazl on miejsce w dekielku maskujacym w gornej półce, troszke go podskrobalem po bokach i ladnie sie wcisnol, nie chcialem pilowac owiewek, wrazie co wyjmuje wylacznik, wkladam zaslepke i nic nie jest dziurawe. Wylacznik oczywiscie musi byc 2x2 zeby kierunki dzialaly norlamnie. Wyłacznik może być taki http://www.allegro.pl/item460260854_prz ... f_m6d.html lub http://www.allegro.pl/item464909680_prz ... _250v.html , przekaźnika nie znalazlem na necie ale w samochodowym mozna dostac bez problemu, cena ok. 25 zł
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości