kabel, który idzie na włókno świateł mijania puszczasz na sterowanie przekaznika. Wyjscie z przekaznika podłączasz na miejsce w/w kabla, do tego robisz mostek na obie żarówki. Oczywiscie na wejscie przekaźnikia (od strony aku) dajesz bezpiecznik 10A, no i jeszcze masę do sterowania.Buła pisze:A co do świateł z tego co rozumiem to kable trzeba podpiąć przekażnika do żarówek
awaryjne w moto
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4209
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
O ile dobrze kojarze to trzeba zrobić zamianę kabli,Biały który idzie do lampy łacze np.z niebieskim a brązowy wpinam w miejsce Białego.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4209
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
nie kumam o czym teraz rozmawiasz ale to może dlatego, ze jestem po kilku lechach ? albo i nie
jaki niebieski, brazowy? chyba jak masz przewód zasilający radio na 230V, bo inaczej to nie kumam ;>
ten co wchodzi na żarówke, podpinasz na sterowanie przekaźnika (taki symbol cewki), a wyjscie przekaźnika podpinasz na żarówkę ;> kolory kabli do wyboru
jaki niebieski, brazowy? chyba jak masz przewód zasilający radio na 230V, bo inaczej to nie kumam ;>
ten co wchodzi na żarówke, podpinasz na sterowanie przekaźnika (taki symbol cewki), a wyjscie przekaźnika podpinasz na żarówkę ;> kolory kabli do wyboru
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Juz tłumacze,jak to pisałem to też byłem po piwie ,wole dwa razy spytać niż coś popsuć.A więc tak kupiłem przewód dwużyłowy,przewody są w kolorze niebieskim i brązowym i teraz tak,wypinam Biały przewód który idzie do świateł mijania i spinam go z np.niebieskim który idzie do sterowania przekażnika a w miejsce Białego w lampie wpinam Brązowy który będzie wychodził z przekaznika.emil pisze:nie kumam o czym teraz rozmawiasz ale to może dlatego, ze jestem po kilku lechach ? albo i nie
jaki niebieski, brazowy? chyba jak masz przewód zasilający radio na 230V, bo inaczej to nie kumam ;>
ten co wchodzi na żarówke, podpinasz na sterowanie przekaźnika (taki symbol cewki), a wyjscie przekaźnika podpinasz na żarówkę ;> kolory kabli do wyboru
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4209
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
tak jak mowisz tylko że ten niebieski podajesz na sterowanie przekaźnika (taki symbol cewki, z drugiej strony tej cewki podajesz masę), a brązowy podpinasz na wyjście z przekaźnikia ( .\ symbol obrazkowy, kropka to wyjście), natomiast na wejście przekaznika dajesz sygnał z + aku (i bezpiecznik 10A na kablu)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- salwaman
- teksciarz
- Posty: 111
- Rejestracja: wt 11 paź 2011, 21:42
- Imię: Mateusz
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Kontakt:
Re: [zrob to sam] awaryjne w moto
Panowie, nie mam zielonego pojęcia jak się te awaryjne montuje, a chciałbym wreszcie to zamontować!
Jeśli jest ktoś ze świętokrzyskiego albo małopolski i dałby mi rade pomóc z tym, to stawiam piwo
Jeśli jest ktoś ze świętokrzyskiego albo małopolski i dałby mi rade pomóc z tym, to stawiam piwo
Ride Or Die
http://motoyouthtrip.blogspot.com/
http://motoyouthtrip.blogspot.com/
Re: [zrob to sam] awaryjne w moto
nie wiem, nie czytalem calego tematu, ale czy ktos sie zastanowil ze awaryjne w motocyklu powinne byc tak podlaczone ( i seryjnie tak sa ) ze nie moze ich wlaczyc / wylaczyc osoba postranna
tzn ze powinne byc wlanczane / wylanczane tylko z kluczykiem w stacyjce w pozyci on
Przyczym funkcja awaryjek musi pozostac bez zmian po wylaczeniu i wyciagnieciu kluczyka. tzn awaryjki wlaczone wycigam kluczyk awaryjki siweca dalej i nie mozna ich wylaczyc bez ponownego wlaczenia stacyjki na on.
inaczej kazdy dupek moze wam na odsawionem motocyklu te awaryjki wlaczyc czy wylaczyc.
pozdrwiam
voss
tzn ze powinne byc wlanczane / wylanczane tylko z kluczykiem w stacyjce w pozyci on
Przyczym funkcja awaryjek musi pozostac bez zmian po wylaczeniu i wyciagnieciu kluczyka. tzn awaryjki wlaczone wycigam kluczyk awaryjki siweca dalej i nie mozna ich wylaczyc bez ponownego wlaczenia stacyjki na on.
inaczej kazdy dupek moze wam na odsawionem motocyklu te awaryjki wlaczyc czy wylaczyc.
pozdrwiam
voss
- salwaman
- teksciarz
- Posty: 111
- Rejestracja: wt 11 paź 2011, 21:42
- Imię: Mateusz
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Kontakt:
Re: [zrob to sam] awaryjne w moto
W vfr po wyjeciu kluczyka, odcinany jest zaplon do calego ukladu. wiec i awaryjne beda dzialac tylko z kluczykiem przekreconym.voss pisze:nie wiem, nie czytalem calego tematu, ale czy ktos sie zastanowil ze awaryjne w motocyklu powinne byc tak podlaczone ( i seryjnie tak sa ) ze nie moze ich wlaczyc / wylaczyc osoba postranna
tzn ze powinne byc wlanczane / wylanczane tylko z kluczykiem w stacyjce w pozyci on
Przyczym funkcja awaryjek musi pozostac bez zmian po wylaczeniu i wyciagnieciu kluczyka. tzn awaryjki wlaczone wycigam kluczyk awaryjki siweca dalej i nie mozna ich wylaczyc bez ponownego wlaczenia stacyjki na on.
inaczej kazdy dupek moze wam na odsawionem motocyklu te awaryjki wlaczyc czy wylaczyc.
pozdrwiam
voss
Ride Or Die
http://motoyouthtrip.blogspot.com/
http://motoyouthtrip.blogspot.com/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości