awaryjne w moto

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4201
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Model VFR: Fortepian
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » czw 18 mar 2010, 23:52

Buła pisze:A co do świateł z tego co rozumiem to kable trzeba podpiąć przekażnika do żarówek :?:
kabel, który idzie na włókno świateł mijania puszczasz na sterowanie przekaznika. Wyjscie z przekaznika podłączasz na miejsce w/w kabla, do tego robisz mostek na obie żarówki. Oczywiscie na wejscie przekaźnikia (od strony aku) dajesz bezpiecznik 10A, no i jeszcze masę do sterowania.

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Model VFR: VFR 800 FI
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » pt 19 mar 2010, 22:10

O ile dobrze kojarze to trzeba zrobić zamianę kabli,Biały który idzie do lampy łacze np.z niebieskim a brązowy wpinam w miejsce Białego.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4201
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Model VFR: Fortepian
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » pt 19 mar 2010, 22:25

nie kumam o czym teraz rozmawiasz :D ale to może dlatego, ze jestem po kilku lechach :D? albo i nie :D
jaki niebieski, brazowy? chyba jak masz przewód zasilający radio na 230V, bo inaczej to nie kumam ;>

ten co wchodzi na żarówke, podpinasz na sterowanie przekaźnika (taki symbol cewki), a wyjscie przekaźnika podpinasz na żarówkę ;> kolory kabli do wyboru ;)

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » sob 20 mar 2010, 00:13

jak tak dalej pójdzie to coś wysadzicie w powietrze to normalnie wychodzi jakaś MINA :grin: :grin:
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Model VFR: VFR 800 FI
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » sob 20 mar 2010, 16:08

emil pisze:nie kumam o czym teraz rozmawiasz :D ale to może dlatego, ze jestem po kilku lechach :D? albo i nie :D
jaki niebieski, brazowy? chyba jak masz przewód zasilający radio na 230V, bo inaczej to nie kumam ;>

ten co wchodzi na żarówke, podpinasz na sterowanie przekaźnika (taki symbol cewki), a wyjscie przekaźnika podpinasz na żarówkę ;> kolory kabli do wyboru ;)
Juz tłumacze,jak to pisałem to też byłem po piwie :mrgreen: ,wole dwa razy spytać niż coś popsuć.A więc tak kupiłem przewód dwużyłowy,przewody są w kolorze niebieskim i brązowym i teraz tak,wypinam Biały przewód który idzie do świateł mijania i spinam go z np.niebieskim który idzie do sterowania przekażnika a w miejsce Białego w lampie wpinam Brązowy który będzie wychodził z przekaznika.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4201
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Model VFR: Fortepian
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » pn 22 mar 2010, 19:53

tak jak mowisz :D tylko że ten niebieski podajesz na sterowanie przekaźnika (taki symbol cewki, z drugiej strony tej cewki podajesz masę), a brązowy podpinasz na wyjście z przekaźnikia ( .\ symbol obrazkowy, kropka to wyjście), natomiast na wejście przekaznika dajesz sygnał z + aku (i bezpiecznik 10A na kablu)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Model VFR: VFR 800 FI
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » wt 23 mar 2010, 06:25

No wreszcie się dogadalismy :grin:
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
salwaman
teksciarz
teksciarz
Posty: 111
Rejestracja: wt 11 paź 2011, 21:42
Model VFR: Fi 800
Imię: Mateusz
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Kontakt:

Re: [zrob to sam] awaryjne w moto

Post autor: salwaman » śr 12 paź 2011, 08:24

Panowie, nie mam zielonego pojęcia jak się te awaryjne montuje, a chciałbym wreszcie to zamontować!
Jeśli jest ktoś ze świętokrzyskiego albo małopolski i dałby mi rade pomóc z tym, to stawiam piwo :)

voss
Posty: 6
Rejestracja: czw 12 kwie 2012, 13:37
Płeć: Mężczyzna

Re: [zrob to sam] awaryjne w moto

Post autor: voss » pt 13 kwie 2012, 13:09

nie wiem, nie czytalem calego tematu, ale czy ktos sie zastanowil ze awaryjne w motocyklu powinne byc tak podlaczone ( i seryjnie tak sa ) ze nie moze ich wlaczyc / wylaczyc osoba postranna
tzn ze powinne byc wlanczane / wylanczane tylko z kluczykiem w stacyjce w pozyci on
Przyczym funkcja awaryjek musi pozostac bez zmian po wylaczeniu i wyciagnieciu kluczyka. tzn awaryjki wlaczone wycigam kluczyk awaryjki siweca dalej i nie mozna ich wylaczyc bez ponownego wlaczenia stacyjki na on.
inaczej kazdy dupek moze wam na odsawionem motocyklu te awaryjki wlaczyc czy wylaczyc.

pozdrwiam
voss

Awatar użytkownika
salwaman
teksciarz
teksciarz
Posty: 111
Rejestracja: wt 11 paź 2011, 21:42
Model VFR: Fi 800
Imię: Mateusz
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Kontakt:

Re: [zrob to sam] awaryjne w moto

Post autor: salwaman » wt 24 kwie 2012, 08:31

voss pisze:nie wiem, nie czytalem calego tematu, ale czy ktos sie zastanowil ze awaryjne w motocyklu powinne byc tak podlaczone ( i seryjnie tak sa ) ze nie moze ich wlaczyc / wylaczyc osoba postranna
tzn ze powinne byc wlanczane / wylanczane tylko z kluczykiem w stacyjce w pozyci on
Przyczym funkcja awaryjek musi pozostac bez zmian po wylaczeniu i wyciagnieciu kluczyka. tzn awaryjki wlaczone wycigam kluczyk awaryjki siweca dalej i nie mozna ich wylaczyc bez ponownego wlaczenia stacyjki na on.
inaczej kazdy dupek moze wam na odsawionem motocyklu te awaryjki wlaczyc czy wylaczyc.

pozdrwiam
voss
W vfr po wyjeciu kluczyka, odcinany jest zaplon do calego ukladu. wiec i awaryjne beda dzialac tylko z kluczykiem przekreconym.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości