Regulacja zaworów RC46 - szatańska instrukcja

Awatar użytkownika
smurek
teksciarz
teksciarz
Posty: 137
Rejestracja: pn 27 maja 2013, 12:12
Model VFR: rc 46 vtec
Imię: Andrzej
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Regulacja zaworów RC46 - szatańska instrukcja

Post autor: smurek » ndz 10 lis 2019, 14:54

Witam
Odgrzewam temat regulacji zaworów w vtecu ponieważ czeka mnie to do ogarniecia. Luzy kasujemy prze płytki wiadomo a jak to jest z zaworami vtec? Całe szklanki do wymiany? podmiany? Gdzie ewentualnie kupic te szklanki?

Awatar użytkownika
smurek
teksciarz
teksciarz
Posty: 137
Rejestracja: pn 27 maja 2013, 12:12
Model VFR: rc 46 vtec
Imię: Andrzej
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Regulacja zaworów RC46 - szatańska instrukcja

Post autor: smurek » ndz 10 lis 2019, 15:05

Jakby ktoś mógł wrzucic rozklad zaworów w vtecu bede wdzieczny:) :)

Awatar użytkownika
kusy2
bywalec
bywalec
Posty: 44
Rejestracja: pt 07 wrz 2018, 20:44
Model VFR: 800 fi
Imię: Mariusz
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Regulacja zaworów RC46 - szatańska instrukcja

Post autor: kusy2 » czw 26 gru 2019, 20:45

Zdjęcia z pierwszych stron nie działają. Jest możliwość ich przywrócenia?
W garażu są XV 1900 Roadliner S, FJR 1300 A, oraz żółtek 800 fi.

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2320
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Model VFR: 800 FI '01
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Regulacja zaworów RC46 - szatańska instrukcja

Post autor: Arnold » pt 27 gru 2019, 12:46

Szatan logował się ostatnio 2,5 roku temu. Raczej można zapomnieć o zdjęciach.
Obrazek ECU z polifta, sondy lambda, katalizator, filtr K&N, tłumik MIG, zębatka przód 16z.

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
kusy2
bywalec
bywalec
Posty: 44
Rejestracja: pt 07 wrz 2018, 20:44
Model VFR: 800 fi
Imię: Mariusz
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Regulacja zaworów RC46 - szatańska instrukcja

Post autor: kusy2 » pn 13 sty 2020, 08:03

Okazało się,że poprzedni właściciel robił regulację zaworów i przepustnic. Czyli mam to z głowy.
W garażu są XV 1900 Roadliner S, FJR 1300 A, oraz żółtek 800 fi.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość