Należy po wyjęciu szklanek wyciągnąć sprężyny . Ze szklanki wyciągnąć zawór i go zblokować
ponieważ V-Tec jest wyłączony i bez tego zbiegu szklanka nam wpadnie na same dno .
Później zamieszczę filmik jak działa zawór V-Tec .

http://www.youtube.com/watch?v=h_eW16FexLQ
Dodam ciekawostkę że normalne zawory przy 20.tyś Mil ( o ile licznik nie był ruszany) zawory SSące nominał to 0.20+-0.03 odbiegały średnio 0.01,0.02 np: 0.21
V-Tec
SSące Nominał.0.20+-0.08 odbiegały średnio 0.09,0.11,np: zamiast 0.20 było 0.12 .
Dlatego należy szczególną uwagę poświęcić VTecowi jeżeli chcemy mieć 100% pewności że regulacja zaworów V-Tec była przeprowadzona proponuję przeprowadzić ją samemu .



 dotyczy również vfr750 rc36a ?
  dotyczy również vfr750 rc36a ?

 
  






 Wszystko działa  i czuć przyrost mocy
  Wszystko działa  i czuć przyrost mocy   
 

 . Zapewne chodzi o zblokowanie V-Teca . Przeprowadziłem Samemu regulację jest trochę pracy Ponadto miałem Trochę problemu gdy chciałem Zmierzyć V-Teca ale pojąłem o co biega i z resztą nie miałem problemu ,widząc co się dzieje to mechanicy lub pseudo mechanicy najlepiej by zmieniali olej i klocki a prawdziwą pracą nie chcą zawracać sobie głowy
 . Zapewne chodzi o zblokowanie V-Teca . Przeprowadziłem Samemu regulację jest trochę pracy Ponadto miałem Trochę problemu gdy chciałem Zmierzyć V-Teca ale pojąłem o co biega i z resztą nie miałem problemu ,widząc co się dzieje to mechanicy lub pseudo mechanicy najlepiej by zmieniali olej i klocki a prawdziwą pracą nie chcą zawracać sobie głowy   . Jak co to pisz ..
  . Jak co to pisz ..