tor tor tor Radom

Miałeś jakaś niezłą akcję i chcesz sie podzielić? Chcesz opowiedzieć o swojej wyprawie? Dawaj dawaj.

Moderatorzy: klosiewi, kiki, KolczyK, Falcon, Achmed

Awatar użytkownika
belkot
klepacz
klepacz
Posty: 749
Rejestracja: ndz 28 kwie 2013, 16:51
Model VFR: vtec
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży

Re: tor tor tor Radom

Post autor: belkot » pn 13 cze 2016, 12:36

Juz niedlugo otwarcie Toru łódz i pod opolem

Awatar użytkownika
saywer
teksciarz
teksciarz
Posty: 128
Rejestracja: ndz 11 kwie 2010, 19:17
Imię: Paweł
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: tor tor tor Radom

Post autor: saywer » pn 13 cze 2016, 16:51

Peter czemuś się nie pochwalił wcześniej? poleciałbym z wami ;)

Awatar użytkownika
Bury
klepacz
klepacz
Posty: 897
Rejestracja: czw 28 mar 2013, 21:53
Model VFR: CBR1100XX
Imię: Andrzej
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tczew

Re: tor tor tor Radom

Post autor: Bury » pn 13 cze 2016, 17:53

ja mam hujowe opony na tor,mnie sie na kazdym rondzie uslizgują :twisted: to z toru szybko bym pewnie wyleciał hehe
VFR800 RC46 98r była
CBR1100XX Super Blackbird
Darkness Black Metallic

Fallen
pisarz
pisarz
Posty: 220
Rejestracja: ndz 18 mar 2012, 12:09
Model VFR: RC 36 II
Imię: Karol
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: tor tor tor Radom

Post autor: Fallen » pn 13 cze 2016, 19:47

hehe no "Turbo Dziadek" w formie widzę :D
"Odwaga to świadomość, że jest się jedynym, który wie, jak wielkie ogarnia cię przerażenie"
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota" A. Einstein
Er­ra­re hu­manum est

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1520
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Model VFR: Firestorm
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Re: tor tor tor Radom

Post autor: olo » wt 14 cze 2016, 10:58

To jak-dogrywamy jakiś termin? W tygodniu może być czy jednak tylko niedziela wchodzi w grę? W zeszłym sezonie byłem w niedzielę i było masakrycznie dużo ludziów...
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3438
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Model VFR: KTM SMR 450 '13
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Re: tor tor tor Radom

Post autor: Lucek » wt 14 cze 2016, 14:21

Lepiej tydzień
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
Zając
klepacz
klepacz
Posty: 931
Rejestracja: sob 06 sie 2011, 15:10
Model VFR: 800 FI
Imię: Dariusz
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Hanna

Re: tor tor tor Radom

Post autor: Zając » wt 14 cze 2016, 21:48

Ludziów fajnie jak jest trochę ale jak za dużo to trochę za dużo. Tak myślę też tam się wybrać. ..
LWL 74HN

Awatar użytkownika
zip_77
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 74
Rejestracja: czw 20 sie 2009, 15:00
Model VFR: kiedyś RC36II ...
Imię: Paweł
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Re: tor tor tor Radom

Post autor: zip_77 » śr 15 cze 2016, 14:08

PETER pisze:sj4000
jak mocujesz na moto kamerkę? na jakim uchwycie?
OGAR 205 -> MZ-ETZ 150 -> GS 500E -> VX 800 -> VFR 750F (RC36II) -> YZF 1000R THUNDERACE -> CBR 1100 XX BLACKBIRD

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4496
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: tor tor tor Radom

Post autor: PETER » śr 15 cze 2016, 14:11

duzo różnych kombinacji na oryginalnym ,na zestawie ram i mieszane ram + orginał
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
śliniak290
klepacz
klepacz
Posty: 1746
Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
Model VFR: TRIUMPH GT 1050
Imię: Wojciech
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Jelonki

Re: tor tor tor Radom

Post autor: śliniak290 » śr 15 cze 2016, 17:50

Jak się nic nie urodzi to w niedziele skocze do Radomia :D
Najpierw naucz śmiać się z siebie , a potem śmiej się z innych !!!

Awatar użytkownika
TomTox
teksciarz
teksciarz
Posty: 164
Rejestracja: pn 01 lut 2016, 23:42
Model VFR: 800 FI '99
Imię: Tomek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna

Re: tor tor tor Radom

Post autor: TomTox » czw 16 cze 2016, 13:49

Też jestem za, ale raczej dopiero w lipcu, głównie z racji odległości a fajnie byłoby zaliczyć cały dzień torowy ;)

Awatar użytkownika
krol
Posty: 11
Rejestracja: wt 11 sie 2015, 10:49
Model VFR: 2004Fi RC46
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna

Re: tor tor tor Radom

Post autor: krol » czw 16 cze 2016, 21:50

Klasa :cool
"Nie bierz życia na serio - i tak nie wyjdziesz z niego żywy"

VFR800 2004
Pegaso650 2001
ZR7-S 2001

Awatar użytkownika
saywer
teksciarz
teksciarz
Posty: 128
Rejestracja: ndz 11 kwie 2010, 19:17
Imię: Paweł
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: tor tor tor Radom

Post autor: saywer » pt 17 cze 2016, 17:48

Ktoś sie wybiera w Niedziele ?

Awatar użytkownika
śliniak290
klepacz
klepacz
Posty: 1746
Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
Model VFR: TRIUMPH GT 1050
Imię: Wojciech
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Jelonki

Re: tor tor tor Radom

Post autor: śliniak290 » pt 17 cze 2016, 19:55

No chyba raczej
Najpierw naucz śmiać się z siebie , a potem śmiej się z innych !!!

Awatar użytkownika
saywer
teksciarz
teksciarz
Posty: 128
Rejestracja: ndz 11 kwie 2010, 19:17
Imię: Paweł
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: tor tor tor Radom

Post autor: saywer » pt 17 cze 2016, 20:54

No to chyba raczej lub ewentualnie i być może bym się podłączył , sam lecisz ?

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość