248 - kto da więcej...?
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
- Pawel
- pisarz
- Posty: 349
- Rejestracja: pn 15 maja 2006, 08:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Motocykl zachowuje si? bardzo dobrze, stabilnie, absolutnie bez problem?w. Jedyna co doskwiera to wiatr - wychodz? wszelkie niedoskona?o?ci w ubiorze, moja tekstylna kurtka wprawdzie spinana ze spodniami, ale i tak r?kawy nie?le mnie "ubiczowa?y".
Inna sprawa - ocena odleg?o?ci, trzeba bra? poprawk? jak si? widzi dwa tiry zaczynaj?ce si? wyprzedza?. Na szcz??cie CBR ma wspania?e hamulce i trwa to chwik?, a bebechy a? unosz? si? do gard?a.
Pawel
Inna sprawa - ocena odleg?o?ci, trzeba bra? poprawk? jak si? widzi dwa tiry zaczynaj?ce si? wyprzedza?. Na szcz??cie CBR ma wspania?e hamulce i trwa to chwik?, a bebechy a? unosz? si? do gard?a.
Pawel
Gwiaza rocka, czarny koń wyścigów motocyklowych, kwiat polskiego dziennikarstwa, mistrz obiektywu - ot zwykły skromny chłopak ...
- Pawel
- pisarz
- Posty: 349
- Rejestracja: pn 15 maja 2006, 08:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No i tutaj Cie UxY zaskocz? !!! Rewelacja! Wzi??em Hond? na tak? tras? w?a?nie po to, by sprawdzi?, czy dam rad? na "sporcie" wytrzyma? wi?cej ni? 100 km. Zrobi?em 700 w jeden dzie? i nic mnie nie bola?o. Doskonale zestrojone zawieszenie nie powodowa?o kopniak?w w ty?ek na kr?tkich nier?wno?ciach. W miastach ci??ko, ale od oko?o 160 km/h mo?na tak ustawi? si? na motocyklu, ?e cia?o robi si? lekkie i ci??ar nie spoczywa na r?kach. Tylko mnie bola? kark po tym szybkim przelocie po autostradzie. Nied?ugo sprawdz? XX`a, wtedy si? przekonam czego naprawd? chc? po VFR. Czy "sporta" czy szybkiego "sport - turystyka". Za pierwszym przekonuje mnie niska masa i pe?na regulacja zawieszenia. Oczywi?cie zdam relacj? .
Pawel
PS. Litr?wki s? du?o bardziej przyjazne ni? 600. Yamah? R6 wspominam jako w?ciek?e i narowiste bydle, trzepi?ce kierownic? bo nie ma amora skr?tu seryjnie (a szkoda), podczas gdy GSX-R 1000 czy wpomniany Blady okazuj? sie fajnymi sprz?tami r?wnie? do spokojnej jazdy. Ju? od najni?szych obrot?w maj? do?? mocy do sprawnego wyprzedzania bez zrzucania dwa biegi w d??. Nie ma te? efektu "turbo" jak w 600 kt?ra nie jedzie, na nagle dostaje piedoln***cie przy 10 tys. obr.
Nadal lubi? swoj? VFR - ci??sza, wolniejsza, ma gorsze hamulce, ale ... My wiemy o co chodzi - V4 to jest to . Poje?dzi?em na niej dzisiaj i nie czuj? dyskomfortu, czy nag?ej potrzeby zmiany motocykla. Palma mi nie odbija .
Pawel
PS. Litr?wki s? du?o bardziej przyjazne ni? 600. Yamah? R6 wspominam jako w?ciek?e i narowiste bydle, trzepi?ce kierownic? bo nie ma amora skr?tu seryjnie (a szkoda), podczas gdy GSX-R 1000 czy wpomniany Blady okazuj? sie fajnymi sprz?tami r?wnie? do spokojnej jazdy. Ju? od najni?szych obrot?w maj? do?? mocy do sprawnego wyprzedzania bez zrzucania dwa biegi w d??. Nie ma te? efektu "turbo" jak w 600 kt?ra nie jedzie, na nagle dostaje piedoln***cie przy 10 tys. obr.
Nadal lubi? swoj? VFR - ci??sza, wolniejsza, ma gorsze hamulce, ale ... My wiemy o co chodzi - V4 to jest to . Poje?dzi?em na niej dzisiaj i nie czuj? dyskomfortu, czy nag?ej potrzeby zmiany motocykla. Palma mi nie odbija .
Gwiaza rocka, czarny koń wyścigów motocyklowych, kwiat polskiego dziennikarstwa, mistrz obiektywu - ot zwykły skromny chłopak ...
- badek
- teksciarz
- Posty: 128
- Rejestracja: pn 11 wrz 2006, 08:32
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Beskidy
- Kontakt:
ja mam K&N... wiesz, dla predkości maksymalnej bardzo duże znaczenie mają wszystkie czynniki wokoło : np. rodzaj asfaltu i wiatr. Jak masz wiatr w oczy to predkośc maksymalna wyraźnie spada. A np. na popularnej gierkówce (A1) zawsze miałem ok. 250 km/h i nie pójdzie wiecej, asfalt jakis sliski czy co .... a na A4 czy dwupasie z bielska do katowic dochodzi do 260 km/h
- Fabiq
- klepacz
- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Siemka.
No to dolaczam sie do tematu :] , dzis na pasie mialem wkoncu wszystko zeby sprawdzic max mojej kozy, wiatr nie wielki, pogoda ladna, droga szeroka i rowna, moj moto w stanie 100% fabrycznym, wszystko w oryginale, zestaw napedowy tez oprocz rozmiaru tylniej opony, z tego co widac na nakreconym przeze mnie filmiku to kreci sie w calym zakresie obrotow, za chwile byloby odciecie, no wiec moja maszyna idzie lekko ponad 240 km/h , dla porownania moja cbrka kreci sie na 280 pare , a max jaki jechalem to ponad 305 na cbr 1100 xx, niestety zx12 nie chcieli mi dac potestowac
film mozecie pobrac >> http://www.motobracia.pl/vfr/vfr750.htm
oczywiscie da sie to mocno naciagnac, wystarczy zmienic zebatki, a efekt bedzie inny, chcialem jedynie tu pokazac jak idzie fabryczna VFR jaka mam
pozdrawiam
No to dolaczam sie do tematu :] , dzis na pasie mialem wkoncu wszystko zeby sprawdzic max mojej kozy, wiatr nie wielki, pogoda ladna, droga szeroka i rowna, moj moto w stanie 100% fabrycznym, wszystko w oryginale, zestaw napedowy tez oprocz rozmiaru tylniej opony, z tego co widac na nakreconym przeze mnie filmiku to kreci sie w calym zakresie obrotow, za chwile byloby odciecie, no wiec moja maszyna idzie lekko ponad 240 km/h , dla porownania moja cbrka kreci sie na 280 pare , a max jaki jechalem to ponad 305 na cbr 1100 xx, niestety zx12 nie chcieli mi dac potestowac
film mozecie pobrac >> http://www.motobracia.pl/vfr/vfr750.htm
oczywiscie da sie to mocno naciagnac, wystarczy zmienic zebatki, a efekt bedzie inny, chcialem jedynie tu pokazac jak idzie fabryczna VFR jaka mam
pozdrawiam
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
- su4beusz
- pisarz
- Posty: 215
- Rejestracja: pn 18 sie 2008, 20:22
- Imię: Mateusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Krk
- Kontakt:
ja pocisnalem ostatnio 220 na autostradzie kolo Krk w strone wieliczki. vfrka chciala wiecej i chyba mogla bo zostalo jeszcze pare tysiecy do wyczerpania ale rozsadek i nie powiem strach (niedawno przesiadlem sie z bandita 600 i jeszcze nie czuje sie do konca pewnie) wziely gory i podnioslem glowe - od razy 40 mniej.
mysle ze z 250 pojdzie bez problemu...
mysle ze z 250 pojdzie bez problemu...
if my calculations are correct, when this baby hits 80mph we're gonna see some seriuos SHIT
http://www.bikepics.com/members/su4beusz/
http://www.bikepics.com/members/su4beusz/
- su4beusz
- pisarz
- Posty: 215
- Rejestracja: pn 18 sie 2008, 20:22
- Imię: Mateusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Krk
- Kontakt:
Fabiq pisze: a max jaki jechalem to ponad 305 na cbr 1100 xx, pozdrawiam
a, ze tak spytam skad wiesz, ze 305 skoro podobno wiekszosc liczniko wskazuje predkosc do 300?
if my calculations are correct, when this baby hits 80mph we're gonna see some seriuos SHIT
http://www.bikepics.com/members/su4beusz/
http://www.bikepics.com/members/su4beusz/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości