Bardzo fajnie jak chcesz pojeździć emerytem to kręcisz do 6800 a jak pojeździć szybciej to dzida i poszedł przeciągiemde Palma pisze:To wahanie przerwała plotka o VFR1200.
Jak to jest z tym VTEC iem?
VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
Ktos pisał ze go denerwuje na autostradzie , przykładowo jedziesz 150 kmh lekko przyspiesasz i sie załącza vtec , zwalniasz wyłącza sie , motocykl zmusza Cie jechac 140 albo 160 moze byc tez niefajny na zakretach kiedy sie włącza. To jest gdzies przczytane przezemnie . Ja smigam zębatą 800.de Palma pisze:Jak to jest z tym VTEC iem?
V-tec bardzo mi sie podoba ale go nie kupie , system vtec i łańcuchy rozrzadu kwasza mi mine
Pogoda dzis marna wiec chyba nie zrobisz tych fotek szybko cholerka
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- MC_Hammer
- ostry klepacz
- Posty: 2124
- Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
- Imię: Maciej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
V tec załącza się przy 160-163 km/h na ostatnim biegu, więc nie prawdą jest, że albo trzeba jechać 140 albo 160.szatan pisze:..., przykładowo jedziesz 150 kmh lekko przyspiesasz i sie załącza vtec , zwalniasz wyłącza sie , motocykl zmusza Cie jechac 140 albo 160 moze byc tez niefajny na zakretach kiedy sie włącza. To jest gdzies przczytane przezemnie .
Prędkość przelotowa, według mnie to 140-160 i wówczas spokojnie jedziemy bez dopalacza.
Jeśli chodzi o sam system v-teca do dla mnie świetna sprawa, jak by się wydawało, że mocy zaczyna brakować to dostajesz dodatkowego kopa i lecisz dalej.
Nikt kto jeździ Vitkiem nie zaprzeczy, że to nie przeszkadza w jeździe.
Jedynie Ci co nie jeździli twierdzą uporczywie, że to straszna lipa jest.
Ostatnio zmieniony ndz 11 kwie 2010, 11:40 przez MC_Hammer, łącznie zmieniany 1 raz.
MC chyba nie o ten sens Ci chodziło ,chyba że ja nie zrozumiałem.MC_Hammer pisze:Nikt kto jeździ Vitkiem nie zaprzeczy, że to przeszkadza w czymkolwiek.
Każdy kto jeździ vitkiem zaprzeczy, że przeszkadza w czymkolwiek.
Ostatnio zmieniony ndz 11 kwie 2010, 11:43 przez marmot, łącznie zmieniany 1 raz.
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
Jak pisałem te 150 to był tylko przykład. Takie były kogos tam odczucia , zreszta kazdy chwali swoje Przeciez sie nie bedziemy kłocic , zreszta ja jej nie kupie wiec to nie moj problem . Znajomy jezdzi ładą samarą i za cholere jej nie sprzeda ani nie zamieni na nic innego. Morał ?MC_Hammer pisze:[
V tec załącza się przy 160-163 km/h na ostatnim biegu, więc nie prawdą jest, że albo trzeba jechać 140 albo 160.
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- brii
- pisarz
- Posty: 452
- Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
- Imię: Maciej
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Częstochowa
Trochę już przejechałem na VTEC i potwierdzić mogę, że załącza się przy ~ 160 - 165km/h, ale co do ciągłego przełączania się przy przekraczaniu jakiś obrotów to nie mogę się z tym zgodzić - wystarczy posłuchać silnika i poobserwować reakcje. Wydaje mi się, że nie jest to zależne tylko od obrotów - jak przekroczy się magiczną barierę przyśpieszając, a potem zwalniając przekroczy się ją w dół to mimo wszystko dodatkowe zawory pracuję przez pewien czas właśnie po to żeby się nie przełączać co chwilę. Sam moment załączania czuć, ale reszta działania systemu nie jest jakoś specjalnie dokuczliwa, ba - sam moment dołączania w sumie jest przyjemny jeśli nie oczekuje się od silnika idealnie płaskiego przebiegu krzywej momentu
Ja VTECa z chęcią zmieniłbym na 1200. Dziwi mnie, że nie sypią się na 1200 gromy, że to już nie jest prawdziwe VFR bo ma kardana albo, że to już nie jest to co kiedyś bo nie ma zębatek w rozrządzie, albo że ma zły kąt rozwarcia cylindrów
Nie jeździł innymi sprzętamiszatan pisze:Znajomy jezdzi ładą samarą i za cholere jej nie sprzeda ani nie zamieni na nic innego. Morał ?
Ja VTECa z chęcią zmieniłbym na 1200. Dziwi mnie, że nie sypią się na 1200 gromy, że to już nie jest prawdziwe VFR bo ma kardana albo, że to już nie jest to co kiedyś bo nie ma zębatek w rozrządzie, albo że ma zły kąt rozwarcia cylindrów
Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
- kris2k
- klepacz
- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Vteca nie mam w moto, nigdy nie mialem z nim do czynienia, ale z tego co wiem, to Vtec jest tak zaprojektowany zeby wlaczal sie np. przy 6500rpm a wylaczal dopiero po zejsciu do 6000rpm. (wartosci rpm podaje dla przykladu z glowy).
To tylko tak gwoli malego doprecyzowania jak to niby powinno dzialac
To tylko tak gwoli malego doprecyzowania jak to niby powinno dzialac
- brii
- pisarz
- Posty: 452
- Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
- Imię: Maciej
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Częstochowa
kris2k pisze:a wylaczal dopiero po zejsciu do 6000rpm. (wartosci rpm podaje dla przykladu z glowy).
Wg. moich uszu wyłącza się przy zejściu poniżej 4000rpm, albo po jakiś ~10 sekundach jazdy poniżej 5500rpm
Edit: po wczorajszej jeździe sądzę, że jak na maksa otowrzy się przepustnicę przy niskich obrotach to VTEC zaczyna działać duuuużo niżej niż przy owcyh ~6800rpm - przejeście przez 6800 jest gładziutkie.
Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
-
- pisarz
- Posty: 410
- Rejestracja: pn 20 paź 2008, 16:42
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Płock, W-wa Mokotów
- Kontakt:
Dziś byłem z kolegą po częsci do quada w Honda Plaza i miałem okazję styknąć się z nową vfr. Motocykl robi wrażenie naprawdę, aczkolwiek, to już nie VFR, tylko BMW...
Jestem święcie przekonany, że gdybym miał tak grubą gotówkę napewno bym nie kupił tego motocykla.
Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem swoimi spostrzeżeniami , ale liczyłem na coś innego.
Jestem święcie przekonany, że gdybym miał tak grubą gotówkę napewno bym nie kupił tego motocykla.
Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem swoimi spostrzeżeniami , ale liczyłem na coś innego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości