VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
- veeefour
- pisarz
- Posty: 258
- Rejestracja: wt 12 maja 2015, 20:47
- Imię: Przemek
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Nie napisalem jeszcze do mojego tempomatu instruckji po polsku bo z PL jest bardzo male zainteresowanie - raptem dwie sztuki sprzedane do Crosstourera na ponad 70 na swiat. Najwiecej sie sprzedaje do UK.
Instrukcje podaje na maila: veeefour.ecc@gmail.com
Poki co zadawaj pytania to ci postaram sie na wszystko odpowiedzeic a jak sie zedycydujesz kupic to zrobie po PL - do tej pory nie bylo takiej potrzeby
Cena na PL dla wersji LITE to 1500 zl(juz jest obnizona). Dla "aktywnych uzytkownikow na forum jest 100 PLN znizki"
Sa tez zniki grupowe odpowiednio: 5 szt to 5%. 10 szt to 10%, 15szt to 15% i koniec. Ostatnio poszedl zakup grupowy na 10% do Holandii
Instrukcje podaje na maila: veeefour.ecc@gmail.com
Poki co zadawaj pytania to ci postaram sie na wszystko odpowiedzeic a jak sie zedycydujesz kupic to zrobie po PL - do tej pory nie bylo takiej potrzeby
Cena na PL dla wersji LITE to 1500 zl(juz jest obnizona). Dla "aktywnych uzytkownikow na forum jest 100 PLN znizki"
Sa tez zniki grupowe odpowiednio: 5 szt to 5%. 10 szt to 10%, 15szt to 15% i koniec. Ostatnio poszedl zakup grupowy na 10% do Holandii
Producent elektronicznych tempomatow dla VFR1200 i VFR1200X:
https://www.youtube.com/channel/UCshzgJ ... PiFdgup5IQ
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... p?t=130536
http://www.crosstourer.com/index.php/board,31.0.html
https://www.youtube.com/channel/UCshzgJ ... PiFdgup5IQ
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... p?t=130536
http://www.crosstourer.com/index.php/board,31.0.html
- Dibur
- bywalec
- Posty: 44
- Rejestracja: pt 22 maja 2009, 17:39
- Imię: Marek
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Susiec
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Dzięki za info. z uwagi na to że mam 1200 dopiero 3 dzień zakup tempomatu rozważę później. Na razie w planach top box.
Pewnie się źle wyraziłem, ale chodziło mi o instrukcję do 1200.
Pewnie się źle wyraziłem, ale chodziło mi o instrukcję do 1200.
Dibur
- veeefour
- pisarz
- Posty: 258
- Rejestracja: wt 12 maja 2015, 20:47
- Imię: Przemek
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Aaaa ja zrozumialem, ze chcesz do tempomnatu instrukcje LOL
A Instrukcji obslugi czy Serwisowki do VFR1200 to nie widzaielm.
A Instrukcji obslugi czy Serwisowki do VFR1200 to nie widzaielm.
Producent elektronicznych tempomatow dla VFR1200 i VFR1200X:
https://www.youtube.com/channel/UCshzgJ ... PiFdgup5IQ
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... p?t=130536
http://www.crosstourer.com/index.php/board,31.0.html
https://www.youtube.com/channel/UCshzgJ ... PiFdgup5IQ
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... p?t=130536
http://www.crosstourer.com/index.php/board,31.0.html
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Dzięki serdeczne.veeefour pisze: Wam polecam tlumienie w widelcu ustawic na 3-4 klikniecia od max wkreconego a napiecie wstepne sprezyn jedna kreske od max wkreconej.
Dopiero potem ustawiac tyl tak zeby po wskoczeniu na moto przd i tyl siadl po ok 30-35 mm. Tyle tlumienie on ok 1/4 obr od max wkreconego.
Sam chyba tego nie zrobie. Jak wskoczę na moto to nie zmierzę czy poszedł 30 mm w dół. Tylne pokrętło mam zapieczone. Ile dałeś za tego tylnego Olinsa?
- veeefour
- pisarz
- Posty: 258
- Rejestracja: wt 12 maja 2015, 20:47
- Imię: Przemek
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Ohlinsa kupilem na ebay.uk za pol ceny bo byl uszkodzony i naprawilem. Nowy to wiadomo - bardzo drogi. Taniej tu wyjdzie Nitron albo Wilbers - rownie bardzo dobre.
Rozkrecilem przy okazji swoj stary amor ktoremu pokretlo jeszcze w miare dzialalo. Okazalo sie, ze to nie regulator sie zapieka - to tlok na samym amorze sie zacina od brudu.
Tak jak wszyscy myslalem, ze to pokretlo sie zapieka ale nie - po spuszczeniu oleju okazlo sie, ze pokretlo pracuje plynnie. Wyczyscilem, nasmarowalem, zalalem nowym olejem,
wymienialem uszczelki i dziala jak nowy. Przy okazji z gumowego przewodu sie niezla zupa wylala. Jak kupowalem oploty w HEL to Jakub mi wspomnial, ze ma tez
przewod amora w ofercie. Ja nie bralem bo wiadomo - mam juz inny. Tego sobie zostawie na podmianke w razie "w". Takze amor da sie przywrocic do zycia.
Rozkrecilem przy okazji swoj stary amor ktoremu pokretlo jeszcze w miare dzialalo. Okazalo sie, ze to nie regulator sie zapieka - to tlok na samym amorze sie zacina od brudu.
Tak jak wszyscy myslalem, ze to pokretlo sie zapieka ale nie - po spuszczeniu oleju okazlo sie, ze pokretlo pracuje plynnie. Wyczyscilem, nasmarowalem, zalalem nowym olejem,
wymienialem uszczelki i dziala jak nowy. Przy okazji z gumowego przewodu sie niezla zupa wylala. Jak kupowalem oploty w HEL to Jakub mi wspomnial, ze ma tez
przewod amora w ofercie. Ja nie bralem bo wiadomo - mam juz inny. Tego sobie zostawie na podmianke w razie "w". Takze amor da sie przywrocic do zycia.
Producent elektronicznych tempomatow dla VFR1200 i VFR1200X:
https://www.youtube.com/channel/UCshzgJ ... PiFdgup5IQ
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... p?t=130536
http://www.crosstourer.com/index.php/board,31.0.html
https://www.youtube.com/channel/UCshzgJ ... PiFdgup5IQ
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... p?t=130536
http://www.crosstourer.com/index.php/board,31.0.html
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Ojej za bardzo to dla mnie skomplikowane. Ja nie mechanik. Może podjadę kiedyś do ciebie do Legnicy, jestem z Bielska. Zobaczyłbym na żywo jak to u ciebie wygląda.
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Czy ktoś jeżdził na Yamaha FJR 1300 przed VFR-ką ?
- klosiewi
- klepacz
- Posty: 1369
- Rejestracja: pt 24 kwie 2009, 15:59
- Imię: Grzegorz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grójec
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Długo się zastanawiałem czy i co odpisać, a i czasu było mało bo była organizacja CZD (nie za dużo zrobiłem, ale się starałem, a no i byłem pomimo że mam KTM'a )veeefour pisze:Reasumujac co by juz nie przedluzac bo kolega ewidentinie ma rozowe okulary od KTM i nie wiem co robi na forum Hondy
Jestem tu na forum ponieważ poznałem tu wielu przyjaciół (prawdziwych) nie segregujących jak Ty Honda i reszta świata, z którymi uwielbiam wspólnie kręcić km'y (choć czasami zobowiązania nie pozwalają na tyle ile by się chciało), wielu z nich już nie jeżdżą nawet Hondą, ba nie mają już motocykli i też tu są , a na kolegę trzeba sobie zasłużyć
P.S. moje okulary:
Nie denerwuj się bo Ci włosy wypadną, jak dobrze przeczytasz co napisałem bez napinki, która u Ciebie wystąpiła to byś doczytał, że wypowiedziałem się na temat pozycji GT, a cała reszta w temacie silnika jest o SMTveeefour pisze:wiec ten kto nie ma jednego i na drugim tylko siedzial na pewno mi pewnych rzeczy nie "wmowi"
porównanie z silnikiem ustawionym w poprzek w momencie odkręcania wykorbienie silnika przechyla motocykl na jedną stronę ale masz racje z tą pozytywną wibracją! zgadzam się z tym.AlbMax pisze:Na krótkie wypady jeżdzę Moto Guzzi Griso i są pozytywne wibracje no ale nie takie !!!
zawieszenie może i masz rację, ale najważniejsze to nie trzymanie się kierownicy i utrzymywanie masy ciała na brzuchu. Trzymanie się kurczowe kierownicy powoduje efekt spawania główki rami przez co trzeba włożyć dużo siły w opanowanie motocykla, a i koło przednie nie ma takiej przyczepności jaką powinien mieć.veeefour pisze:Duze znaczenie w bolacych nadgarstkach ma regulacja zawieszenia.
W sobotę podczas dojazdu i powrotu z każdych świateł power wheelie co prawda nie umiem jak PETER szacun dla niego po CZD postawił CBF 125 na koło ale było fajnie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- veeefour
- pisarz
- Posty: 258
- Rejestracja: wt 12 maja 2015, 20:47
- Imię: Przemek
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Wiesz - nie odpisac to nie znaczy przegrac czy dac za wygrana...wlasciwie dla mnie to nic nie znaczy bo to tylko forum. A ze forum to nawet juz o tym zdazylem zapomniec bo jestem aktywny na przyjanmniej 10 forach i nie sposob wszystko spamietacklosiewi pisze: Długo się zastanawiałem czy i co odpisać, a i czasu było mało bo była organizacja CZD (nie za dużo zrobiłem, ale się starałem, a no i byłem pomimo że mam KTM'a )
Jestem tu na forum ponieważ poznałem tu wielu przyjaciół (prawdziwych) nie segregujących jak Ty Honda i reszta świata, z którymi uwielbiam wspólnie kręcić km'y (choć czasami zobowiązania nie pozwalają na tyle ile by się chciało), wielu z nich już nie jeżdżą nawet Hondą, ba nie mają już motocykli i też tu są , a na kolegę trzeba sobie zasłużyć
Nie denerwuj się bo Ci włosy wypadną, jak dobrze przeczytasz co napisałem bez napinki, która u Ciebie wystąpiła to byś doczytał, że wypowiedziałem się na temat pozycji GT, a cała reszta w temacie silnika jest o SMT
Nigdy ci nie napisalem, ze jestem fanem Hondy. Mam tez Yamahe i mialem Kawasaki i moze bede mial Ducati. Nie interesuja mnie zadne "brand wars" - to wlasciciele niektorych marek maja problemy z przyjeciem krytyki a szczegolnie
KTM i BWM. Napisalem bardzo podobny post w jeyzku ang i niem na 4 jeszcze forach - na kazdym blyskawicznie doszlo do wyzwisk i oczernien jak ja to w ogole smiem tak wspaniala marke krytykowac i w ogole to nie umiem obslugwac
V2 i na pewgno go popsulem. Dokladnie tak samo jak tu...bardzo przyrka sprawa z tymi nadwrazliwymi fanami KTM i BMW...
Nie wiem skad nabrales takich wnioskow - dla mnie liczy sie konkretny model a nie marka...motocykle ktore teraz posiadam maja wady i zelety. KTM 1290 ma dla mnie wiecej wad niz zalet i w ogole do mnie nie trafia.
Tak samo moge napisac na model Hondy, Kawasaki czy Moto Guzzi.
Wlosy mi juz w wiekszosci wypadly wiec nie trafiles. I wierz mi nie wypadly z nerwow
I sie juz tak nie spinaj bo to ty sie spinasz a nie ja(nawet deko sie nie napialem, wierz mi) - post byl ozdobiony emotkami ktore wyraznie sugerowaly zartobliwy ton wypowidzi, bynajmniej napiety
Producent elektronicznych tempomatow dla VFR1200 i VFR1200X:
https://www.youtube.com/channel/UCshzgJ ... PiFdgup5IQ
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... p?t=130536
http://www.crosstourer.com/index.php/board,31.0.html
https://www.youtube.com/channel/UCshzgJ ... PiFdgup5IQ
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... p?t=130536
http://www.crosstourer.com/index.php/board,31.0.html
- veeefour
- pisarz
- Posty: 258
- Rejestracja: wt 12 maja 2015, 20:47
- Imię: Przemek
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Na to odpowiem ci osobno.klosiewi pisze: zawieszenie może i masz rację, ale najważniejsze to nie trzymanie się kierownicy i utrzymywanie masy ciała na brzuchu. Trzymanie się kurczowe kierownicy powoduje efekt spawania główki rami przez co trzeba włożyć dużo siły w opanowanie motocykla, a i koło przednie nie ma takiej przyczepności jaką powinien mieć.
W sobotę podczas dojazdu i powrotu z każdych świateł power wheelie co prawda nie umiem jak PETER szacun dla niego po CZD postawił CBF 125 na koło ale było fajnie
Otoz nie ma znaczenia czy sie spinasz o bak czy o kierownice jezeli motocykl ma pozycje typu tourer/adventure - czyli wyprostowana. To o czym piszesz to sa porady dla jakis super sportow
i kompletnie nie mam tutaj zastosowania. Jezdze turystycznie bardzo duzo - ok 15-20tys rocznie na motocyklu i to sa dlugie trasy po 600-100 i na zadnym motoycklu typu tourer czy adventure
nie operuja taka technika i rece mnie nie bola. Reca z reguly wlasnie bola o zlych ustawien zawieszenia i ktorymi sie nikt nie przejmuje - moto to nie autoi, ze wsiadasz i jedziesz.
Na zle ustawione zawieszenie zadna nawet magiczna technika nie pomoze.
Producent elektronicznych tempomatow dla VFR1200 i VFR1200X:
https://www.youtube.com/channel/UCshzgJ ... PiFdgup5IQ
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... p?t=130536
http://www.crosstourer.com/index.php/board,31.0.html
https://www.youtube.com/channel/UCshzgJ ... PiFdgup5IQ
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... p?t=130536
http://www.crosstourer.com/index.php/board,31.0.html
- klosiewi
- klepacz
- Posty: 1369
- Rejestracja: pt 24 kwie 2009, 15:59
- Imię: Grzegorz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grójec
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Ja tam może niewiele wiem, ale jak mi Tomek Kulik mówi, że kierownicy nie trzymać to ja mu wierzę a i nadgarstki nie bolą, a ja w 990 mam ustawioną zawiechę na sport.veeefour pisze:Otoz nie ma znaczenia czy sie spinasz o bak czy o kierownice jezeli motocykl ma pozycje typu tourer/adventure - czyli wyprostowana.
Skoro masz taką potrzebę to gratuluje.veeefour pisze:Napisalem bardzo podobny post w jeyzku ang i niem na 4 jeszcze forach - na kazdym blyskawicznie doszlo do wyzwisk i oczernien jak ja to w ogole smiem tak wspaniala marke krytykowac i w ogole to nie umiem obslugwac
V2 i na pewgno go popsulem. Dokladnie tak samo jak tu...bardzo przyrka sprawa z tymi nadwrazliwymi fanami KTM i BMW...
A ja gdzie napisałem? to ty się pytasz co robię na tym forum skoro nie mam Honda?veeefour pisze:Nigdy ci nie napisalem, ze jestem fanem Hondy.
Przykra tu jest sprawa że akceptujesz tylko swój punkt widzeniaveeefour pisze:Dokladnie tak samo jak tu...bardzo przyrka sprawa z tymi nadwrazliwymi fanami KTM i BMW...
I to jest dobrze słyszeć bo poprzednie posty roztaczały aureolkę nad 1200, która jest nic innego jak następcą XX, a nie v-tecveeefour pisze:motocykle ktore teraz posiadam maja wady i zelety.
- veeefour
- pisarz
- Posty: 258
- Rejestracja: wt 12 maja 2015, 20:47
- Imię: Przemek
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
Nie nie nie, VFR1200 idealne nie jest - zawieszenie ssie ale dlatego mam pelnego(juz) ohlinsa(NIX 30 z przodu, patrz zdjecie). Jezeli chcesz na nim jezdzic sportowo to musisz niestety kilka patykow zainwestowac. Boli w tym moto to tez, ze jest ograniczone na pierwszych 3 biegach i to czuc mimo to dziennikarzom udalo sie wykrecic 2,7s do 100kmh i 10,14 na cwiare...
Silnik w VFR1200 jest fenomenaly ale...tylko po czipsie, po czipsie to robi max 300kmh, 200kmh w 6,5s i cwiare w 9,8s. Majac kardan i 260kg wagi - rzekl bym cos pieknego.
Ssie brak elektroniki ale tez to moto zaczelo powstawac w 2006 czyli juz minela dekada. Cena tez na starcie byla wzieta z kosmosu - gdyby nie pozniejsze obnizki to bym go nie kupil.
Ssie tez nie za wielki zbiornik paliwa - zeby zrobic 300km trzeba sie napocic.
Masz co bys juz nigdy wiecej nie pisal, ze jestem VFR1200 fan boy
Ale na pewno VFR1200 nie kosztuje 100tys zl wiec mozna jej troche wybaczyc. Natomiast motocykl ktory kosztuje 100tys powinien byc idealny bo w koncu za cos te 100tys sie placi?
KTM 1290 byl by naprawde dobry jakby mial kardan i kosztowal ok 80tys - wtedy bym nawet ten naprawde kiepski design przelknal
Dodajac cos jeszcze apropos pozycji to sie zapytaj tego Tomka jakie ma znaczenie podparcie srodka ciezkosci z przodu jak tam go nie ma? Srodek ciezkosci jest w okolicach 4 liter.
To nie jest motocykl sporotwy i nie ma clip-on'ow ponizej gornej polki...
Silnik w VFR1200 jest fenomenaly ale...tylko po czipsie, po czipsie to robi max 300kmh, 200kmh w 6,5s i cwiare w 9,8s. Majac kardan i 260kg wagi - rzekl bym cos pieknego.
Ssie brak elektroniki ale tez to moto zaczelo powstawac w 2006 czyli juz minela dekada. Cena tez na starcie byla wzieta z kosmosu - gdyby nie pozniejsze obnizki to bym go nie kupil.
Ssie tez nie za wielki zbiornik paliwa - zeby zrobic 300km trzeba sie napocic.
Masz co bys juz nigdy wiecej nie pisal, ze jestem VFR1200 fan boy
Ale na pewno VFR1200 nie kosztuje 100tys zl wiec mozna jej troche wybaczyc. Natomiast motocykl ktory kosztuje 100tys powinien byc idealny bo w koncu za cos te 100tys sie placi?
KTM 1290 byl by naprawde dobry jakby mial kardan i kosztowal ok 80tys - wtedy bym nawet ten naprawde kiepski design przelknal
Dodajac cos jeszcze apropos pozycji to sie zapytaj tego Tomka jakie ma znaczenie podparcie srodka ciezkosci z przodu jak tam go nie ma? Srodek ciezkosci jest w okolicach 4 liter.
To nie jest motocykl sporotwy i nie ma clip-on'ow ponizej gornej polki...
Producent elektronicznych tempomatow dla VFR1200 i VFR1200X:
https://www.youtube.com/channel/UCshzgJ ... PiFdgup5IQ
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... p?t=130536
http://www.crosstourer.com/index.php/board,31.0.html
https://www.youtube.com/channel/UCshzgJ ... PiFdgup5IQ
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... p?t=130536
http://www.crosstourer.com/index.php/board,31.0.html
- veeefour
- pisarz
- Posty: 258
- Rejestracja: wt 12 maja 2015, 20:47
- Imię: Przemek
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
"Nigdy ci nie napisalem, ze jestem fanem Hondy" - A ja gdzie napisałem? to ty się pytasz co robię na tym forum skoro nie mam Honda?
Długo się zastanawiałem czy i co odpisać, a i czasu było mało bo była organizacja CZD (nie za dużo zrobiłem, ale się starałem, a no i byłem pomimo że mam KTM'a )
Jestem tu na forum ponieważ poznałem tu wielu przyjaciół (prawdziwych) nie segregujących jak Ty Honda i reszta świata, z którymi uwielbiam wspólnie kręcić km'y (choć czasami zobowiązania nie pozwalają na tyle ile by się chciało), wielu z nich już nie jeżdżą nawet Hondą, ba nie mają już motocykli i też tu są , a na kolegę trzeba sobie zasłużyć
No teraz juz sie deko pogubiles
Długo się zastanawiałem czy i co odpisać, a i czasu było mało bo była organizacja CZD (nie za dużo zrobiłem, ale się starałem, a no i byłem pomimo że mam KTM'a )
Jestem tu na forum ponieważ poznałem tu wielu przyjaciół (prawdziwych) nie segregujących jak Ty Honda i reszta świata, z którymi uwielbiam wspólnie kręcić km'y (choć czasami zobowiązania nie pozwalają na tyle ile by się chciało), wielu z nich już nie jeżdżą nawet Hondą, ba nie mają już motocykli i też tu są , a na kolegę trzeba sobie zasłużyć
No teraz juz sie deko pogubiles
Producent elektronicznych tempomatow dla VFR1200 i VFR1200X:
https://www.youtube.com/channel/UCshzgJ ... PiFdgup5IQ
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... p?t=130536
http://www.crosstourer.com/index.php/board,31.0.html
https://www.youtube.com/channel/UCshzgJ ... PiFdgup5IQ
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... p?t=130536
http://www.crosstourer.com/index.php/board,31.0.html
- veeefour
- pisarz
- Posty: 258
- Rejestracja: wt 12 maja 2015, 20:47
- Imię: Przemek
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń
A tu tak dla smiechu zeby cie jeszcze troche podirytowac...
-KTM mial wywalonego CAT'a i Power Commandera.
-VFR miala wywalonego CAT'a i zdjete ograniczenia czipsem.
https://www.youtube.com/watch?v=BFwiOqlDD5Q
Jakby to ameryaknie powiedzieli - he got smoked...a to byl tylko ociezaly automat DCT...manuala to byl juz dawno nie widzial na horyzoncie
-KTM mial wywalonego CAT'a i Power Commandera.
-VFR miala wywalonego CAT'a i zdjete ograniczenia czipsem.
https://www.youtube.com/watch?v=BFwiOqlDD5Q
Jakby to ameryaknie powiedzieli - he got smoked...a to byl tylko ociezaly automat DCT...manuala to byl juz dawno nie widzial na horyzoncie
Producent elektronicznych tempomatow dla VFR1200 i VFR1200X:
https://www.youtube.com/channel/UCshzgJ ... PiFdgup5IQ
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... p?t=130536
http://www.crosstourer.com/index.php/board,31.0.html
https://www.youtube.com/channel/UCshzgJ ... PiFdgup5IQ
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... p?t=130536
http://www.crosstourer.com/index.php/board,31.0.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości