Strona 1 z 2
Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)
: czw 23 sie 2012, 00:13
autor: Dresik
Ot taka krótka, amatorsko przygotowana relacja z naszego ostatniego wyjazdu na trening do Poznania. Poza mną znajdziecie tu jeszcze bywającego na forum VFR-OC Rinasa
http://www.youtube.com/watch?v=QOg1bjgy ... e=youtu.be
i wpadajcie na kolejny Speed Day!

Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)
: czw 23 sie 2012, 09:19
autor: Lucek
widzialem wydruk czasow

ladna pozycja
Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)
: czw 23 sie 2012, 09:45
autor: Dresik
Lucek pisze:widzialem wydruk czasow

Chorobcia, zawsze uważałem, że to nie powinno być zamieszczane w sieci

a przynajmniej nie te kompromitujące
Cel na ten sezon jest 1:50, myślę że na wrześniowym treningu będzie zrobione. A teraz z cyklu dobra wymówka - tym razem za gorąco było

Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)
: czw 23 sie 2012, 10:08
autor: Lucek
nie z sieci. byl dudek ode mnie na r6 takiej czarno nieb
Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)
: czw 23 sie 2012, 11:08
autor: Dresik
ano znamy się z Konradem

oj ale to pewnie widziałeś jakiś dupny wydruk, najlepsza sesja była 1:55, a kolejne strasznie z dupy. Poważnie nie wyrobiłem na tym upale:/ Odczuwalna chyba 50 stopni. Aż się pochorowałem od wkładania głowy pod zimną wodę pomiędzy sesjami

Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)
: czw 23 sie 2012, 13:37
autor: Lucek
trzeba bylo do lodowki wkladac

Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)
: czw 23 sie 2012, 21:42
autor: Dresik
gdyby tylko jakaś tam była...

Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)
: czw 23 sie 2012, 22:13
autor: PBWroc
a ja "klęknąłem" patrząc na czym jeździ i z jakim czasem Mateusz Korobacz, zwłaszcza, że w niedzielę (na szkoleniu, gdzie był jednym z instruktorów) mało się nie wypierniczył podczas prowadzenia grupy i słuchania muzyki

w trakcie przelatywania przez zakręty przed mostkiem.
czy to wogóle możliwe, że takim moto i z kuframi i z muzyczką ...... (no chyba, że w poniedziałek innym sprzętem, niż ten co w niedzielę widziałem jeździł) robi się takie czasy na Poznaniu ? !! ??
Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)
: pn 27 sie 2012, 23:58
autor: Dresik
PBWroc pisze:czy to wogóle możliwe, że takim moto i z kuframi i z muzyczką ...... (no chyba, że w poniedziałek innym sprzętem, niż ten co w niedzielę widziałem jeździł) robi się takie czasy na Poznaniu ? !! ??
hehe

oczywiście nie jest to możliwe, choćby dla samego Stonera, czy Lorenzo

tym Motocyklem Mateusz tylko Was prowadził żeby pokazać prawidłową linię przejazdu itd. W poniedziałek i wtorek jeździł już na swojej S1000RR. W publikowanych danych pozostał K1600 GT, bo Mateusz jeździł pewnie na tej samej kostce do pomiaru czasu, dla której wypełniając kwity w niedzielę podał właśnie K16000. Później nie zmienił bo albo zapomniał, albo zrobił to celowo, żeby było śmiesznie

To tak jakbyś wpisał na kartce motocykl- Simpson SR50, a następnie podrzucił swoją kostkę do motocykla Szkopka
PBWroc pisze:mało się nie wypierniczył [...] w trakcie przelatywania przez zakręty przed mostkiem.
No widzisz, a dwa dni później wydzwonił na swojej RR kawałek dalej, na początku prostej pod mostkiem

Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)
: wt 28 sie 2012, 17:32
autor: PBWroc
dzięki za wyjaśnienie. Jak tak, to nie wiem czy przesiadać się z VFR na K1600 ?? Gdyby taki czas na GT zrobił to nie było by dylematów, a tak są.
PS
Wczoraj na zakręcie przed mostkiem kumpel kawę 636 zgruzował - poszła po odbiciu się od opon w górę, przez bariery, w las i zatrzymała między drzewami kołami do góry.
Wniosek - czas 1,52 na Poznaniu, na DUNLOP QUALIFIER , SPORTMAXX z przodu i DUNLOP SPMAX ROADSMART II z tyłu da się zrobić. Szybciej już się nie dało. Tył odpuścił - na drugim kółku, więc jest jeszcze ewentualność że niedogrzany był.
Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)
: śr 29 sie 2012, 22:14
autor: Dresik
PBWroc pisze:dzięki za wyjaśnienie. Jak tak, to nie wiem czy przesiadać się z VFR na K1600 ?? Gdyby taki czas na GT zrobił to nie było by dylematów, a tak są.
A myślisz o wypadzie na tor od czasu do czasu? Tak chociaż raz w roku? Jeśli tak to odpuść sobie tą 1600
Lepiej do turystyki zostawić VFR, a na tor kupić jakąś starą 600 za 8 tys. zł
PBWroc pisze:
Wczoraj na zakręcie przed mostkiem kumpel kawę 636 zgruzował - poszła po odbiciu się od opon w górę, przez bariery, w las i zatrzymała między drzewami kołami do góry.
Wniosek - czas 1,52 na Poznaniu, na DUNLOP QUALIFIER , SPORTMAXX z przodu i DUNLOP SPMAX ROADSMART II z tyłu da się zrobić. Szybciej już się nie dało. Tył odpuścił - na drugim kółku, więc jest jeszcze ewentualność że niedogrzany był.
Uwierz mi, da się zrobić tym motocyklem na tych oponach dużo lepszy czas
btw. jako ciekawostka, najlepsi w pucharze Horneta latali coś w granicach 1:45 chyba. i przeszkodą był w zasadzie tylko tłumik, który ostro przycierał, po przerzuceniu go w inne miejsca pewnie urwaliby kolejne 3 sekundy

Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)
: śr 29 sie 2012, 23:20
autor: PBWroc
Dresik pisze:A myślisz o wypadzie na tor od czasu do czasu? Tak chociaż raz w roku? Jeśli tak to odpuść sobie tą 1600

Lepiej do turystyki zostawić VFR, a na tor kupić jakąś starą 600 za 8 tys. zł
dokładnie do tego wniosku doszedłem po ---- patrz zdjęcie ---- kawa właśnie dostaje takie przeznaczenie-na tor, szkoda odbudowywać. A do miasta DL czy inny "pyrkacz".
Dresik pisze:Uwierz mi, da się zrobić tym motocyklem na tych oponach dużo lepszy czas

- tym moto tak, ale sądzimy, że zawiódł dobór opon - sport na przód turysta (mimo że sportowy) na tył
Hmmm, to ma chłop o czym myśleć - właściciel kawy jest przekonany, że opona puściła w końcu to sportowo-turystyczna guma. DUNLOP QUALIFIER , SPORTMAXX założony na tył pewnie by trzymał nadal, o slikach nie wspominając
A może po prostu
dał tyłka lub
szedł na 1,40 
Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)
: czw 30 sie 2012, 21:52
autor: Stuwka
Ale urwał

Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)
: czw 30 sie 2012, 22:08
autor: olo
Dresik, jak sądzisz-VFR-ką (750) poniżej 1,50 dałoby się zejść...?
Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)
: czw 30 sie 2012, 22:20
autor: Dresik
olo pisze:Dresik, jak sądzisz-VFR-ką (750) poniżej 1,50 dałoby się zejść...?
Hmmm, to jest dobre pytanie

Według mnie przy "odpowiednich" oponach i ogarniętym, objeżdżonym w Poznaniu kierowcy 1:50 jest osiągalne. Ale to tylko ja tak myślę, nie bierzcie tego sobie za bardzo do serca
