Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)

Miałeś jakaś niezłą akcję i chcesz sie podzielić? Chcesz opowiedzieć o swojej wyprawie? Dawaj dawaj.
Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Model VFR: Firestorm
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)

Post autor: olo » czw 30 sie 2012, 22:24

Powiem Ci że na torze kartingowym typu lublin VFR radzi sobie nieźle ale w poznaniu dość wyraźnie odczuwałem brak mocy...i te 50 kg. nadwagi :-)
Dlatego myślę sobie że to jednak nie jest motocykl do takiej jazdy...
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
Dresik
klepacz
klepacz
Posty: 1840
Rejestracja: sob 14 kwie 2007, 20:41
Imię: Piotr
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Biała

Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)

Post autor: Dresik » czw 30 sie 2012, 22:29

PBWroc pisze:Hmmm, to ma chłop o czym myśleć - właściciel kawy jest przekonany, że opona puściła w końcu to sportowo-turystyczna guma. DUNLOP QUALIFIER , SPORTMAXX założony na tył pewnie by trzymał nadal, o slikach nie wspominając[/b]
A może po prostu dał tyłka lub szedł na 1,40 :lol:
Obstawiam to przedostatnie :wink: Z całym szacunkiem dla jeźdźca, ale generalnie trzeba zakładać, że wina zawsze jest po stronie kierowcy, takie moje zdanie :mrgreen: Powinien pojechać na tyle szybko, na ile pozwalała opona, a wyczucie możliwości opony jest już jego obowiązkiem :wink: Takie gumy nie poszczają od tak od razu, jeśli dokładasz po trochu zaczynasz odczuwać początkowo minimalne uślizgi, które są do opanowania, choćby dla takich początkujących jak my, jeżdżący powyżej 1:50 :wink:

Jeśli druga opcja, czyli nie dogrzał opon, to tym bardziej błąd :wink:
:-)

Awatar użytkownika
Dresik
klepacz
klepacz
Posty: 1840
Rejestracja: sob 14 kwie 2007, 20:41
Imię: Piotr
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Biała

Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)

Post autor: Dresik » czw 30 sie 2012, 22:32

olo pisze:Powiem Ci że na torze kartingowym typu lublin VFR radzi sobie nieźle ale w poznaniu dość wyraźnie odczuwałem brak mocy...i te 50 kg. nadwagi :-)
Dlatego myślę sobie że to jednak nie jest motocykl do takiej jazdy...
Też tak myślę, ale raz na rok, na początku sezonu może to i dobry pomysł, aby wpaść na Poznań i trochę się wyszaleć :wink:

Jeden dzień jeździłeś? Pękły dwie minuty, czy brakło? :)
:-)

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Model VFR: Firestorm
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)

Post autor: olo » czw 30 sie 2012, 22:38

Byłem chyba ze dwa lata wstecz, zwykłe ogólnodostępne treningi bez pomiaru czasu niestety (bardzo ciekaw jestem ile bym wykręcił), no i ogromny niedosyt jazdy bo tylko 3X20 min.
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
Dresik
klepacz
klepacz
Posty: 1840
Rejestracja: sob 14 kwie 2007, 20:41
Imię: Piotr
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Biała

Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)

Post autor: Dresik » czw 30 sie 2012, 22:45

ajjj to faktycznie mało.. teraz organizują Moto Popołudnia, tam chyba też 3 lub 4 sesje 20 minut.

No różnie to z tymi czasami, większości osób 2 minuty pękają dopiero po 2, 3 czasami 4 dniu jazdy. Choć są i tacy, którzy przyjeżdżają i pod koniec pierwszego dnia robią 1:49 :!: :roll: . Ale to zazwyczaj Ci mocno oblatani od kilku lat na wszelkiego rodzaju Lublinach, Radomiach i innych tego typu, a do tego z dużym talentem :wink:
:-)

Awatar użytkownika
PBWroc
pisarz
pisarz
Posty: 249
Rejestracja: czw 10 lut 2011, 17:04
Model VFR: 800 V-tec ABS `08
Imię: Paweł
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)

Post autor: PBWroc » pt 31 sie 2012, 00:29

Moto Popołudnia - 3 x 20 min

Co do rozbitej kawy - wersja taka, 2 kółko, eleganckie ścięcie szykanki po tralkach przed zakrętem "przed mostkiem'. Następnie kolano i "spokojna jazda" jak za każdym razem w zakręcie. Po prostu NIC, zero czegokolwiek - gazu, uślizgu, ruchu - NIC. Jest kolano, pewnie coś ponad 100 na budziku i w ciągu jednej pikosekundy tyłek na asfalcie.

Fenomenalne było zdanie=pytanie flagowego, który podbiegł do kumpla - "kur.wa, a gdzie jest moto" - a moto, jak pisałem wyżej, leży kołami ku niebu między drzewami, po drugiej stronie bariery ochronnej.

Ciekawostką jest również, że na dziś kawa działa jak złoto. Ogołocona z plastików, z pogiętym zadupkiem, hardcorowy street, ale na Kisielin - czyli tory w stylu Radomia jeszcze da radę. Na Poznań nie, bo łeb urwie.

AAAAAAAAAAAAaaa jeszcze zobaczcie do czego służy reflektor z ww kawy - patrz zdjęcie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Dresik
klepacz
klepacz
Posty: 1840
Rejestracja: sob 14 kwie 2007, 20:41
Imię: Piotr
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Biała

Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)

Post autor: Dresik » sob 01 wrz 2012, 14:39

PBWroc pisze:Co do rozbitej kawy - wersja taka, 2 kółko, eleganckie ścięcie szykanki po tralkach przed zakrętem "przed mostkiem'. Następnie kolano i "spokojna jazda" jak za każdym razem w zakręcie. Po prostu NIC, zero czegokolwiek - gazu, uślizgu, ruchu - NIC. Jest kolano, pewnie coś ponad 100 na budziku i w ciągu jednej pikosekundy tyłek na asfalcie.
Zacytuję jednego z byłych zawodników, obecnie trenujących w Poznaniu "młodzież" na Speed Dayach :wink: "Nie rozumiem po co ścinać szykankę przed wyjściem pod mostek po betonkach. Takie rzeczy możecie robić na wyścigu jeżdżąc 1:37, a nie ucząc się i jeżdżąc 1:50. To absolutnie nie ma żadnego sensu"

Jak na mój gust zero gazu to też źle :wink: Kończymy hamować=rozpoczynamy progresywne odkręcanie manety, przynajmniej ja tak robię, może jednak robię źle :oops:

Lampa z reflektora mistrzostwo świata :pwned

:wink:
:-)

Awatar użytkownika
PBWroc
pisarz
pisarz
Posty: 249
Rejestracja: czw 10 lut 2011, 17:04
Model VFR: 800 V-tec ABS `08
Imię: Paweł
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)

Post autor: PBWroc » sob 01 wrz 2012, 14:44

Dresik pisze:Lampa z reflektora mistrzostwo świata :pwned
No i tym zakończmy temat kawy. Dobrze, że ja nie mam takich dylematów. Z moim 2.10 i "hamulcem z tyłu głowy" że szkoda sprzęta.
Z laskami jest odwrotnie niż z VTEC-iem - im mniej wałków tym lepiej
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...

Awatar użytkownika
Dresik
klepacz
klepacz
Posty: 1840
Rejestracja: sob 14 kwie 2007, 20:41
Imię: Piotr
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Biała

Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)

Post autor: Dresik » ndz 02 wrz 2012, 00:18

Co to takiego hamulec z tyłu głowy? Bo nie ogarniam :biggrin
:-)

Awatar użytkownika
PBWroc
pisarz
pisarz
Posty: 249
Rejestracja: czw 10 lut 2011, 17:04
Model VFR: 800 V-tec ABS `08
Imię: Paweł
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)

Post autor: PBWroc » pn 03 wrz 2012, 10:40

Dresik pisze:Co to takiego hamulec z tyłu głowy? Bo nie ogarniam :biggrin
psychika = nie jechać do czerwonego pola, nie poprawiać czasu, brać pod uwagę, że tym moto latam także po trasie , i takie tam - czyli jestem w Poznaniu dla zabawy ale takiej przez małe z - dlatego 2:10 do 2:15 mnie satysfakcjonuje. "Kawie" nie wystarczało - zwolnił "hamulec z tyłu głowy" i teraz ma zajebistą lampkę ze świeczkami (zdjęcie wyżej). Co oczywiście nie znaczy, że mój hamulec zabezpiecza mnie w 100% przed takim finałem jak u kawy.

Dresik - może znasz, albo możesz poznać i "rozkminić" ten temat
viewtopic.php?f=10&t=16635&view=unread#unread
Da się jakoś wkręcić motkami na ten tor???
Z laskami jest odwrotnie niż z VTEC-iem - im mniej wałków tym lepiej
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...

Awatar użytkownika
Dresik
klepacz
klepacz
Posty: 1840
Rejestracja: sob 14 kwie 2007, 20:41
Imię: Piotr
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Biała

Re: Speed Day - trening na Torze Poznań (20-21.08.2012)

Post autor: Dresik » pn 03 wrz 2012, 15:40

Spokojnie, 2:00 można pojechać praktycznie każdym motocyklem, w pełni bezpiecznie, kwestia jedynie prawidłowego toru jazdy :)
Nie trzeba ekstremalnie opóźniać hamowań, jakoś szczególnie szybko jechać, ani mieć opon jak na MotoGP czy nawet WMMP :D

Sam jestem w szoku, jak bardzo jeszcze w niektórych miejscach partolę tor jazdy
:-)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości