VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń

Miałeś jakaś niezłą akcję i chcesz sie podzielić? Chcesz opowiedzieć o swojej wyprawie? Dawaj dawaj.
Awatar użytkownika
tayayay
teksciarz
teksciarz
Posty: 157
Rejestracja: wt 04 maja 2010, 11:16
Imię: panie daj
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: tayayay » ndz 16 maja 2010, 12:30

kurde, po tym opisie kwiaciora mam takie ciśnienie na przejażdżkę tym cudem, że byłbym gotów oddać lewe jajo w zastaw :mrgreen:

Awatar użytkownika
brii
pisarz
pisarz
Posty: 452
Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
Imię: Maciej
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: brii » ndz 16 maja 2010, 15:13

Obstawiam, że jest tu pewnie tak samo jak z automatami w samochodach - ten kto nie jeździł z automatem będzie chciał manuala a ten kto trochę pojeździł z automatem zauważa, że da się pałować mimo braku sprzęgła ;)
Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.

Awatar użytkownika
Mundek
pisarz
pisarz
Posty: 351
Rejestracja: pn 25 wrz 2006, 13:46
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdynia (Olecko)
Kontakt:

Post autor: Mundek » wt 25 maja 2010, 20:35

Wlasnie zobaczylem, ze Amerykanie nie proznuja i posiadacze nowej VFR juz moga sobie zmienic koncowke wydechu... :lol:

http://www.twobros.com/cgi-bin/shopper? ... SO_10.html
Pzdr Mundek!
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))

Awatar użytkownika
Diego
klepacz
klepacz
Posty: 1544
Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
Imię: Mirek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock city

Post autor: Diego » wt 25 maja 2010, 21:33

Od razu lepiej,chociaż jak dla mnie za nisko.Mogliby ja zdeka podnieść,nie pod seta ,a nad niego.Ciekawe ale ten braciszek nie ma klapki jak było w oryginale. Dźwięk...........jedno wielkie darcie ryja przez grubego zwierza. :mrgreen: :lol: :biggrin
Szkoda,że nie typowa V.

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » śr 26 maja 2010, 06:14

Nie wiem czemu ale automat kojarzy mi się tylko i wyłącznie ze skuterem,jakos nie przemawia do mnie w takim motocyklu,ale niestety elektronika i cała masa nowej techniki wkracza do motocykli i trzeba się z tym pogodzić,ja jestem zadania ze kiedyś motocykle były ładnijesze i miały coś w sobie a teraz to wszystko jest na jedno kopyto.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
brii
pisarz
pisarz
Posty: 452
Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
Imię: Maciej
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: brii » śr 26 maja 2010, 09:08

Skrzynia bezstopniowa a automat to jak szpadel i koparka Komatsu ;)
Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.

Awatar użytkownika
mkochano
teksciarz
teksciarz
Posty: 178
Rejestracja: ndz 25 lis 2007, 20:16
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mkochano » śr 26 maja 2010, 11:20

W zeszły czwartek jeździłem VFR 1200. Moje wrażenia:

1. Zaskakująco poręczna i wąska. Czułem się jak u siebie (czyli na RC46). Ten układ cylindrów naprawdę zdaje egzamin. Trochę poprzeciskałem się w korku i nie było źle.
2. W zakresie prędkości ujętych w PoRD wystarczyły by biegi 2 i 3 :) Przy 100km/h na godzinę na 6. biegu niezbyt ma ochotę przyspieszać, ale po co szósty bieg przy takiej prędkości? :)
3. Ogólnie wrażenia z jazdy (dynamika) przypominają te z RC46, tylko prędkościomierz wskazuje 1.5 raza więcej :) Zaznaczam że absolutnie nie odkręcałem do oporu, więc pewnie jest jeszcze lepiej.
4. Nieco zbyt cichy wydech, choć sam dźwięk bardzo mi się podoba. Bardziej od tego twin brothers podlinkowanego w tym wątku.
5. Podobno przy jakichś obrotach motocykl dostaje kopa, ale ja tego nie zauważyłem. Fakt że jeździłem raczej ostrożnie.
6. Motocykl trochę szarpie przy zamykaniu/otwieraniu przepustnicy przy niewielkich prędkościach.
7. Jak dla mnie zbyt duży skok dźwigni zmiany biegów, szczególnie pomiędzy 1 i 2. Często wrzucałem N zamiast 2, ale ja mam nie do końca sprawny staw skokowy. W RC46 nie mam problemu. Może da się to wyregulować?
8. Zamienione miejscami klakson i włącznik kierunkowskazu. Dla mnie super.
9. Brak cyfrowego wskazania temperatury chłodziwa. Wskaźnik cały czas pokazywał 3/5 jednak co chwilę włączał się i wyłączał wentylator (częściej i na krócej niż w RC46). W niczym to nie przeszkadza, ot taka ciekawostka.
10. Trochę brakuje informacji o spalaniu.
11. Pierwszy raz jeździłem motocyklem z cyfrowym wskazaniem prędkości. Myślałem że będzie mi to przeszkadzać, ale jednak nie.
12. Wyświetlanie numeru biegu - w sumie fajna rzecz.

Podsumowując: jedyny inny duży motocykl, jakim jeździłem to FJR 1300. FJRa jest super, ale jednak czuć że to przede wszystkim turysta. A na VFR 1200 czułem się jak na VFR :)

Michał

Awatar użytkownika
de Palma
teksciarz
teksciarz
Posty: 157
Rejestracja: ndz 28 lut 2010, 22:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: de Palma » śr 26 maja 2010, 23:19

mkochano pisze:2. W zakresie prędkości ujętych w PoRD wystarczyły by biegi 2 i 3 Przy 100km/h na godzinę na 6. biegu niezbyt ma ochotę przyspieszać, ale po co szósty bieg przy takiej prędkości?
Zgadza się. 5 i 6 bieg tylko na trasie i autostradzie. Przez to albo trzeba częściej majtać biegami albo pogodzić się z wyższym spalaniem. Generalnie ja mam poczucie, że poniżej 100 km/h motocykl się męczy.
mkochano pisze:3. Ogólnie wrażenia z jazdy (dynamika) przypominają te z RC46, tylko prędkościomierz wskazuje 1.5 raza więcej Zaznaczam że absolutnie nie odkręcałem do oporu, więc pewnie jest jeszcze lepiej.
Potwierdzam. Prędkość odczuwana jest o 30% niższa. Spojrzenie na prędkościomierz jest zawsze zaskoczeniem. Chyba, że ....... tak zawyża :shock:
mkochano pisze:4. Nieco zbyt cichy wydech, choć sam dźwięk bardzo mi się podoba. Bardziej od tego twin brothers podlinkowanego w tym wątku.
Wydechu nie słychać. Moim zdaniem wynika to z szumu powietrza, które wpada na kask.
mkochano pisze:6. Motocykl trochę szarpie przy zamykaniu/otwieraniu przepustnicy przy niewielkich prędkościach.
Zgadza się. j.w. - moto się męczy przy takiej eksploatacji.
mkochano pisze:7. Jak dla mnie zbyt duży skok dźwigni zmiany biegów, szczególnie pomiędzy 1 i 2. Często wrzucałem N zamiast 2, ale ja mam nie do końca sprawny staw skokowy. W RC46 nie mam problemu. Może da się to wyregulować?
Mam odwrotne spostrzeżenie. Biegi chodzą głośno, ale wchodzą bez pudła.
mkochano pisze:10. Trochę brakuje informacji o spalaniu.
Zgadzam się, to jest fuck-up. Szczególnie, że zasięg jest wadą tej maszyny. Po przejechaniu 200 km trzeba szukać stacji.
mkochano pisze:5. Podobno przy jakichś obrotach motocykl dostaje kopa, ale ja tego nie zauważyłem. Fakt że jeździłem raczej ostrożnie.
Przy 5000 obr/min otwiera się klapka w tłumiku i wydech dostaje moim zdaniem kapitalnego basu. Trudno powiedzieć, czy dostaje kopa, bo jadąc na każdym biegu przy tym poziomie obrotów adrenalina dostarcza już dużego kopa kierowcy.

P.S. Na budziku mam przejechane już 1700km. Na trasie zabawa jest na całego. W mieście jednak 1200F daje trochę wycisk nadgarstkom.

Fred
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2605
Rejestracja: ndz 08 kwie 2007, 20:48
Imię: .
Płeć: Mężczyzna

Post autor: Fred » czw 03 cze 2010, 20:07

http://www.youtube.com/watch?v=Stu45JW42W4

nowe przeznaczenie vifierki 1200

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: kris2k » czw 03 cze 2010, 20:55

Fred pisze:http://www.youtube.com/watch?v=Stu45JW42W4

nowe przeznaczenie vifierki 1200
Niesamowity filmik :!:

Awatar użytkownika
Diego
klepacz
klepacz
Posty: 1544
Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
Imię: Mirek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock city

Post autor: Diego » czw 03 cze 2010, 21:19

Fred pisze:http://www.youtube.com/watch?v=Stu45JW42W4

nowe przeznaczenie vifierki 1200
Bardzo fajny filmik ,szkoda,że po francusku ja no habla.

Awatar użytkownika
adi610
klepacz
klepacz
Posty: 783
Rejestracja: pt 20 cze 2008, 10:38
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: adi610 » czw 03 cze 2010, 21:41

21:47 :-) kolo na skuterze myślał że jest hardcorem

Awatar użytkownika
Hubu
klepacz
klepacz
Posty: 847
Rejestracja: pt 06 mar 2009, 10:29
Imię: Hubert
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Hubu » czw 03 cze 2010, 21:48

Ale z oponami sobie ładnie poradzili koledzy z czarnego lądu :)
Wszystko dobrze jak jechał i nic mechanicznie mu nie zawiodło...Panowie na wielbłądach nie daliby rady chyba naprawić :mrgreen:

Awatar użytkownika
kruhy
klepacz
klepacz
Posty: 642
Rejestracja: czw 05 cze 2008, 22:09
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów(okolice)
Kontakt:

Post autor: kruhy » czw 03 cze 2010, 21:52

powiem tylko tyle, że to 1 filmik który widziałem pokazujący do czego to moto jest przeznaczone, nie będący spotem reklamowym.
Te ujęcia okufrowanej vifery w akcji ... niesamowity motóóóór ;-)
Honda jest lepsza od wielbłąda bo wielbłąd to turysta i nie lata 300 ;]

Awatar użytkownika
Tomkoz
pisarz
pisarz
Posty: 211
Rejestracja: pn 26 mar 2007, 17:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Tomkoz » pt 04 cze 2010, 09:33

Zastanawiam się, jak się siedzi na niej przy wzroście powyżej 190 centów. Mam RC46 i wydaje mi się, że troszkę za duży jestem :))
Nie wiecie, gdzie najbliżej z "rzeszowszczyzny"można przetestować bolida?? Nie sądzę, aby MTD miało w Rzeszowie... Pewnie Kraków.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości