Miałeś jakaś niezłą akcję i chcesz sie podzielić? Chcesz opowiedzieć o swojej wyprawie? Dawaj dawaj.
-
WiktorVFR
- klepacz

- Posty: 1452
- Rejestracja: wt 05 cze 2007, 08:32
- Imię: Wiktor
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ipswich, Suffolk
-
Kontakt:
Post
autor: WiktorVFR » ndz 25 kwie 2010, 19:54
Wojtek86 pisze:że BMW K1200 , ST1300, Kawasaki GTR 1400 i Yamaha FJR 1300 palą mniej. Znacznie mniej.
jestes tego pewny? moja 800 pali 9 w miescie...kwestia przyzwyczajenia

-
Wojtek86
- klepacz

- Posty: 724
- Rejestracja: czw 21 maja 2009, 00:13
- Imię: Wojtek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ziemia Oświęcimska
-
Kontakt:
Post
autor: Wojtek86 » ndz 25 kwie 2010, 19:56
Jeśli jest tak jak kolega pisze:
Bez kręcenia wysokich obrotów moja pali 7,8 l/100km - użytkowana w połowie w mieście i w połowie na trasie
To jestem tego absolutnie pewny.
-
brii
- pisarz

- Posty: 452
- Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
- Imię: Maciej
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Częstochowa
Post
autor: brii » ndz 25 kwie 2010, 22:26
W sumie szczerze to liczyłem na okolice 5 - 6 litrów...
Moc w stosunku do pochłanianego paliwa nie jest imponująca. Sądziłem, że kilka lat rozwoju technologicznego na to pozwoli. Myślałem co by cały sezon przeczekać i w przyszłym roku kupić VFR 1200, ale się cieszę, że kupiłem VTECa jako "przejściówkę" - chyba zostanie motem na dłużej bo jest naprawdę sympatyczny i tankowanie co 300 - 340km jest, że się tak wyrażę "w dechę". W VFR 1200 wychodzi na to, że tankować trzeba co 200km czyli zasięg jak w ścigaczu
Wojtek86 pisze:brii pisze:Cudo

Średnia sprawa z tym, że w sumie pali tyle co samochód

Stary mercedes W210 z silnikiem 2.7 CDI pali odrobinę mniej

Vel Satis z 3.0dCi pali jeszcze troszkę mniej, mocy ma więcej niż ta VFR a waży tyle co 8 takich motocykli

Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
-
PETER
- stary wyjadacz

- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » ndz 25 kwie 2010, 23:22
brii pisze:Vel Satis z 3.0dCi pali jeszcze troszkę mniej, mocy ma więcej niż ta VFR a waży tyle co 8 takich motocykli
a jaka frajda z jazdy???????????

"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
de Palma
- teksciarz

- Posty: 157
- Rejestracja: ndz 28 lut 2010, 22:38
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: de Palma » ndz 25 kwie 2010, 23:33
Zmierzyłem dziś jeszcze spalanie na trasie. Po przejechaniu 125 km od stacji benzynowej dolałem 8,01 litra. Wychodzi 6,4 l/100km.
Trasa wiodła 30 km autostradą (z prędkością ok. 170 km/h), potem zwykłą trasą (średnio 100km/h) o sporym natężeniu ruchu - często wyprzedzałem.
Oznacza to, że w takim wariancie pełen zbiornik wystarcza na 289 km, a rezerwa zaczyna migać po przejechani 250 km.
Za przyjemność jazdy mogę przełknąć wyższe spalanie o 1L/100km, ale zbiornik jest za mały.

-
WiktorVFR
- klepacz

- Posty: 1452
- Rejestracja: wt 05 cze 2007, 08:32
- Imię: Wiktor
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ipswich, Suffolk
-
Kontakt:
Post
autor: WiktorVFR » pn 26 kwie 2010, 06:32
Mi sie wydaje ze jak kogos stac na wybulenie 6X tyś na VFR 1200 to nie powinien narzekac na spalanie

to samo sie tyczy ww. pojazdów
-
brii
- pisarz

- Posty: 452
- Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
- Imię: Maciej
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Częstochowa
Post
autor: brii » pn 26 kwie 2010, 08:59
PETER pisze:brii pisze:Vel Satis z 3.0dCi pali jeszcze troszkę mniej, mocy ma więcej niż ta VFR a waży tyle co 8 takich motocykli
a jaka frajda z jazdy???????????

To nie jest samochód do frajdy tylko do wygody

Tankowanie na trasie co 1300km to dopiero wygoda
WiktorVFR pisze:Mi sie wydaje ze jak kogos stac na wybulenie 6X tyś na VFR 1200 to nie powinien narzekac na spalanie

to samo sie tyczy ww. pojazdów
Zgadzam się, ale
de Palma pisze:zbiornik jest za mały.

Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
-
Wojtek86
- klepacz

- Posty: 724
- Rejestracja: czw 21 maja 2009, 00:13
- Imię: Wojtek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ziemia Oświęcimska
-
Kontakt:
Post
autor: Wojtek86 » pn 26 kwie 2010, 09:03
WiktorVFR pisze:Mi sie wydaje ze jak kogos stac na wybulenie 6X tyś na VFR 1200 to nie powinien narzekac na spalanie

to samo sie tyczy ww. pojazdów
Nie zgadzam się z tym stwierdzeniem! Producenci po to puszczają duże silniki diesla (320, 400CDI, 3.0 ,5.0 TDI itp) bo ludzie pomimo, że wydają majątek na samochody, oczekują od nich relatywnie niskich kosztów eksploatacji.
Uważam, że jeśli chodzi o klasę "premium" motocykli może po części być podobnie. Klasą w której nie baczy się na spalanie są motocykle stricte sportowe. VFR chce być motocyklem do wszystkiego, którego można używać na co dzień. Z takim spalaniem szaro (nie czarno

) to widzę.
-
Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Arnold » pn 26 kwie 2010, 10:22
Ja myślę że de Palma musi jeszcze trochę kilometrów nabić i wyczuć motorek. Ja jak sobie policzyłem spalanie pierwszego baku który wlałem do moto to się wystraszyłem - 10,8 l/100 km.
Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych.

-
benito
- ostry klepacz

- Posty: 2333
- Rejestracja: śr 28 mar 2007, 12:10
- Imię: Jarek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: benito » pn 26 kwie 2010, 13:25
a moja pali od 8 do 15 litrow i jest V2...ale jaka przyjemnosc z jazdy

Honda VFR800 - RC46 - `98
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05
-
kwiacior
- pisarz

- Posty: 410
- Rejestracja: pn 20 paź 2008, 16:42
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Płock, W-wa Mokotów
-
Kontakt:
Post
autor: kwiacior » pn 26 kwie 2010, 15:19
benitto pisze:a moja pali od 8 do 15 litrow i jest V2...ale jaka przyjemnosc z jazdy

o kutwa

-
szatan
- klepacz

- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: szatan » pn 26 kwie 2010, 15:26
Zaraz ktoś napisze , a ja mam singla i pali 15-20 litrów , Spalanie 8l w VFR1200 to nie problem , problemem jest mały zasięg na zbiorniku , w trasie w niektorych krajach moze byc problem , 5 litrówke do kufra i jazda

-
brii
- pisarz

- Posty: 452
- Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
- Imię: Maciej
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Częstochowa
Post
autor: brii » pn 26 kwie 2010, 15:40
kwiacior pisze:benitto pisze:a moja pali od 8 do 15 litrow i jest V2...ale jaka przyjemnosc z jazdy

o kutwa

Rozmawiałem z dwoma właścicielami VTRów i też twierdzą, że 10l/100km to norma

Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
-
benito
- ostry klepacz

- Posty: 2333
- Rejestracja: śr 28 mar 2007, 12:10
- Imię: Jarek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: benito » pn 26 kwie 2010, 15:56
brii pisze:Rozmawiałem z dwoma właścicielami VTRów i też twierdzą, że 10l/100km to norma
dokladnie tak, raczej minimum...
Ale wystarczy, bo OT sie tworzy.
Honda VFR800 - RC46 - `98
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05
-
dragoo
- klepacz

- Posty: 643
- Rejestracja: wt 14 paź 2008, 12:32
- Imię: Jarek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Krotoszyn
Post
autor: dragoo » wt 27 kwie 2010, 17:00
Ahhh... Daleko nie mam, to chętnie przy najbliższej okazji - obmacam sprzęt...

De Palma > obiecuję że umyje ręce co by śladów nie narobić

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości