VFR 1200 wrażenia z jazdy i wymiana doświadczeń

Miałeś jakaś niezłą akcję i chcesz sie podzielić? Chcesz opowiedzieć o swojej wyprawie? Dawaj dawaj.
Awatar użytkownika
brii
pisarz
pisarz
Posty: 452
Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
Imię: Maciej
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: brii » pt 04 cze 2010, 13:48

Tomkoz pisze:Zastanawiam się, jak się siedzi na niej przy wzroście powyżej 190 centów
Pewnie kwestia przyzwyczajenia - mam znajomego który jeździ na CBR F3 a ma 204cm ;)
Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.

Awatar użytkownika
Diego
klepacz
klepacz
Posty: 1544
Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
Imię: Mirek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock city

Post autor: Diego » pt 04 cze 2010, 22:21

Tomkoz pisze:Zastanawiam się, jak się siedzi na niej przy wzroście powyżej 190 centów. Mam RC46 i wydaje mi się, że troszkę za duży jestem :))
Nie wiecie, gdzie najbliżej z "rzeszowszczyzny"można przetestować bolida?? Nie sądzę, aby MTD miało w Rzeszowie... Pewnie Kraków.
Duży???? Pogadaj z Kawą.On daje rade,a ja mu sięgam pod pachę :lol: :lol:

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
klepacz
klepacz
Posty: 609
Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bialy-murzyn » sob 05 cze 2010, 08:50

nie za ladny ten motur

strasznie toporny z wygladu niestety

Awatar użytkownika
de Palma
teksciarz
teksciarz
Posty: 157
Rejestracja: ndz 28 lut 2010, 22:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: de Palma » sob 05 cze 2010, 19:45

Sprawdziłem spalanie tylko na trasie: 6,4L podróż Szklarska - Wrocław - Kudowa.
6,5L - autostrada A4, z prędkością 160 / 170km/h. Bez pasażera, z lekkim bagażem w bocznych kufrach. Pomiar w całości bez jazdy miejskiej. Rezerwa zaczyna migać po przejechaniu ok. 210 km.
To oznacza zasięg 285 km na zbiorniku czyli już w miarę rozsądnie. Dla przypomnienia w cyklu "trochę w mieście, trochę na trasie" było 7,5L / 100km/h.

Awatar użytkownika
thrillco
pisarz
pisarz
Posty: 297
Rejestracja: śr 15 paź 2008, 18:59
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: thrillco » pn 07 cze 2010, 17:45

:shock: :shock: usterka?! akcja serwisowa?
no coz kazdemu moze sie zdarzyc :neutral:
Akcja serwisowa VFR 1200

Awatar użytkownika
Diego
klepacz
klepacz
Posty: 1544
Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
Imię: Mirek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock city

Post autor: Diego » pn 07 cze 2010, 20:29

"Stoją dwie" :mrgreen: :mrgreen: biała i czerwona :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Kawa
klepacz
klepacz
Posty: 812
Rejestracja: wt 13 lut 2007, 21:41
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kawa » pn 07 cze 2010, 23:18

Jako, ze juz Diego mnie nawet do tablicy wzywa, to chetnie podziele sie moimi wrazeniami z jazdy nowa VFR 1200. Mialem okazje testowac ja na trasie ok 150 km na suchej nawierzchni oraz podczas deszczu.

Pierwsza co rzuca sie w oczy to pozycja za sterem. Po 2 minutach kazdy uzytkownik 800 czy 750 bedzie sie tu czul, jak u siebie w domu. Pozycja bardzo podobna i jak dla mnie wygodna. Pomimo roznicy w masie prowadzi sie nowa i stara vfr bardzo podobnie.

Silnik oddaje moc bardzo liniowo. Wykres momentu obrotowego ksztaltem przypomina tafle jeziora. Czy to 3 czy to 6 bieg, power bardzo podobny. Na dodatek brzmienie jest bardzo jednostajne i bez wyswietlacza biegow i obrotomierza trudno byloby sie polapac, tzn trudno jedzi sie oceniajac obroty po dzwieku - wielokrotnie dociagnalem do odcinki. Mimo narzekan wizualnych na wydech, to milo posluchac, jak przy 5,5 tys obr otwiera sie druga klapka i wydech zaczyna brziec tak jak powinien - szczegolnie w tunelu :twisted: . No i ciekaw jestem wydechow akcesoryjnych. Bo na biegu jalowym brzmi jak popierdolka (kto ma najszybszy skuter w miescie???)

To co zasluguje na duze brawa to moim zdaniem hamulce. Mysle, ze pracuja bardzo podobnie, jak te w nowym bladym. Czyli sa jak brzytwa :D

A teraz pytanie czy VFR 1200 jest motocyklem sportowo-turystycznym? Przez ostatnie 10 lat sporo sie zmienilo na rynku motocykli. Pojecie motocykla turystycznego ale tez motocykla sportowego bardzo sie zmienilo. W efekcie czego nowa VFR to taki ni pies ni wydra. Daleko mu do turystyki. No bo dlaczego do kuferkow zmiesciu sie tylko szesciopak i paszka fajek? Jak ja do takiego motocykla mam spakowac spiwor, namiot, materacyk, kuchenke, i gacie na zmiane? Dlaczego nie ma komputera, ktory by pokazal ile km zrobie na paliwie, ktore mam w baku? Dlaczego pojemnosc baku jest mniejsza niz w 800? Jesli to ma byc turystyka, to chyba tylko lokalna ;). Tak mozna tym motocyklem dojechac nawet do Afryki, jak widac na ktoryms z filmow na youtube, ale chyba kimajac w hotelach no i na wszystko inne jest karta visy ;)

Na ile nowa VFR jest motocyklem sportowym, ktory da sobie rade na torze, to trzeba byloby sprawdzic, ale liniowe oddawanie mocy sprawia, ze troszke wieje tutaj nuda.

Jesli chodzi o niezawodnosc, to trzeba bedzie troszke poczakac na jakies info i przeczekac grzechy wieku mlodego. Kros kiedys na forum wspominal, ze nowe civici po myciu karcherem sa w stanie stracic lakier. Podobnie niestety wykonana tez jest nowa VFR. Takei czasy niestety. I nic nie wskazuje na to, zeby cokolwiek w tejkwestii sie zminilo.

Jesli chodzi o wyglad to o gustach sie ponoc nie dyskutuje. Mi sie podoba. Ale kto do licha projektujac podojne owiewki nie pomyslal, ze czasem trzeba bedzie sie przejechac w deszczu. Wiekszosc syfu z jezdni wlatuej wraz z woda spod kierownicy. Przy postoju na swiatlach, woda kapie z owiewek na silnik i mamy kapiel parowa. Spod kierownicy para bucha jak z czajnika elektrycznego. Ponoc to dobrze wplywa na cere. Ale jesli po krotkim postoju chcemy sie wlaczyc do ruchu, to bez irchy sie nie obedzie!!! Oba lusterka w pelni zaparowane. A to w pewnych sytuacjach moze decydowac o naszym bezpieczenstwie.

Czy kupilbym ten motocykl? Tak bardzo chetnie. Bo czuje sie jak u siebie w domu, jezdzi sie bardo fajnie, jest sporo mocy i podoba mi sie wyglad tego motocykla. Jest jedno ale - nie za te cene. Nie jest to motocykl bezkonkurencyjny.

Awatar użytkownika
C_L_K
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2010
Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
Imię: Rafał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kosewko

Post autor: C_L_K » wt 08 cze 2010, 16:17


kwiatek

Post autor: kwiatek » śr 09 cze 2010, 21:33

kwiacior pisze:Wróciłem z jazdy...
Jestem niesamowicie zaskoczony pozytywnie tym motocyklem,
To jest w końcu prawdziwy sport-turystyk :grin:
Moc jest wspaniała, po 10 minutach ten motocykl był już mój :lol:
Nie chce mi się wszystkiego opowiadać, bo każdy musi sam indywidualnie się przejechać, ale jeśli ktoś chce wygodnie, komfortowo zapier..ć to z całego serca polecam ten motocykl.
Mocy jest tyle pod dostatkiem, że każdemu wystarczy.
Ja generalnie naodpierd... dziś ostro na trasie toruńskiej i mieście :twisted:
Banan niesamowity na mordzie, po prostu zapieprzałem i darłem się z radości niesamowicie :smile:
Prowadzenie - lux
Heble - lux
Pozycja - lux
Przyspieszenie ?? - takie jakie powinno być w VFR :!:

Nad imagem można podyskutować, jednak gdy się już wsiądzie, gusta znikają, na zawsze ;-)

Ja tu już kombinuje, jak kupić :!: :twisted:

POLECAM !!!!!
No to ja napisze kontre... Mialem VFR 1200 przez 4 dni, zrobilem ponad 700km (w sumie 2 dni stal).
Glownie trasa..

Przyspieszenie - dosc slabo jak na 180KM, dosc dziwnie zestrojone wstryski, bardzo nieregularnie oddaje moc.
Silnik - dziwne wibracje w okolicach 4kRPM, na niskich obrotach dziwne odglosy z silnika.
Hamulce - Super,
Skrzynia Super,
Ochrona przed wiatrem - tak sobie, motocykl jest stabilny przez podwojne owiewki, ale przy 182 cm, do 140 bylo przyjemnie przy normalnej pozycji.
Pozycja - Niestety ale po 150 km bolalo mnie i zone wszystko: plecy, dupa i stopy.. Jakos nie udalo mi sie znalesc optymalnej pozycji. Kolejne 120km juz nie bylo przyjemne.. Moze to kwestia przestawienia.
Kardan - po co ja bralem spray do lancucha z VTEC-a ;-)
Odglos - czy ja kupilem skuter?
Plastikowosc - motocykl po 6300km mial starty prawy set(wypolerowane aluminium), pod siedzeniem na zbiorniku wytarty lakier.. Brak zaslepki na glowce ramy
Zegary - super, ale brak wskaznika temp, i przy tej pojemnosci zbiornika przydalby sie szczegolowy wskaznik poziomu paliwa z szacowanym przebiegiem.
Kufry - ze sa w standardzie to plus, ich pojemnosc to minus.

Reasumujac... za te pieniadze na pewno nie kupie, predzej ostatni model VTEC-a.
I zdecydowanie jest to motocykl bardziej na miasto, do latania wokol komina niz na dalekie turystyczne trasy.
Przynajmniej w tej wersji ktora latalem (Biala z Hondy Poland).

Pozdr
Kwiatek

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » śr 09 cze 2010, 22:13

Akcja serwisowa :shock: ,Panowie moim zdaniem w motocyklu który był tyle czasu projektowany i kosztujący tyle kasy do 100 tyś to powinno się zmieniać tylko olej.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Kawa
klepacz
klepacz
Posty: 812
Rejestracja: wt 13 lut 2007, 21:41
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kawa » czw 10 cze 2010, 01:38

kwiatek pisze: Brak zaslepki na glowce ramy
Jakis Czarnuch musial chyba podpierniczyc ... i nie mam na mysli Achmeda :biggrin (i tym bardziej siebie :lol )

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » wt 29 cze 2010, 21:26

maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
klepacz
klepacz
Posty: 609
Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bialy-murzyn » pt 02 lip 2010, 13:55

widac ze sponsorowany artykul

chyba sie nie myle, ze wlasnie dlatego nie ma zadnego porownania z fi

no chyba ze sie myle

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » pt 02 lip 2010, 15:44

nie sponsorowany.
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
sensi
klepacz
klepacz
Posty: 584
Rejestracja: sob 12 sty 2008, 16:12
Imię: pawel
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: londyn

Post autor: sensi » pn 16 sie 2010, 11:34

krotki test wersji z automatem:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości