[ RC36 ][ I ] Nadmierne grzanie się silnika
- figaro
- ostry klepacz
- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Układ chłodzenia jest otwarty i sam sie odpowietrza w czasie pracy silnika.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- figaro
- ostry klepacz
- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Dla mnie jest to tak oczywiste, że nie dodałem tego.
Niemniej Masz jak najbardziej rację.
Niemniej Masz jak najbardziej rację.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- Tobik
- zadomowiony
- Posty: 77
- Rejestracja: śr 12 lip 2006, 23:55
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wołczyn
- Kontakt:
W Rc36 I termostat otwiera się przy 90 stopniach. Motul ma temp. wrzenia koło 135 stopni. Prestone koło 135 stopni tez. Bez różnicy czy zalejesz Motula czy Prestone. W młodyszych VFR temp otwarcia termostatu jest chyba wyższa. W v-tecu chyba wyzej. Więc jesli bedziesz miał chłodziwo które ma temp wrzenia np 100 stopnii, a termostat się załacza przy 108 to moto sie zagotuje i skutki będą okrutne. Wskazówka temperatury płynu chłodniczego nie powinna iść wyżej niż poziom wskazowki przy właczeniu wentylatora.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości