[ RC46 ][ FI ] Temperatura 110 stopni
- mkochano
- teksciarz
- Posty: 178
- Rejestracja: ndz 25 lis 2007, 20:16
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
[ RC46 ][ FI ] Temperatura 110 stopni
Cześć
Pierwszego sierpnia jechałem na Mazury. Około 17:00, temperatura powietrza 31C, jazda w korku (ale w cieniu między drzewami - ul. Żołnierska w Warszawie). Trzy kufry plus plecaczek. Temperatura chłodziwa doszła do 110C pomimo pracującego wiatraka.
Czy ktoś z was widział taką temperaturę w swojej VFR?
Michał
Pierwszego sierpnia jechałem na Mazury. Około 17:00, temperatura powietrza 31C, jazda w korku (ale w cieniu między drzewami - ul. Żołnierska w Warszawie). Trzy kufry plus plecaczek. Temperatura chłodziwa doszła do 110C pomimo pracującego wiatraka.
Czy ktoś z was widział taką temperaturę w swojej VFR?
Michał
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
niestety tak ...... wystarczy mały korek i 100 jest ..... lubie wtedy wylaczyc motka na chwile np w korku czy na swiatłach, ruszasz i po paruset metrach masz 9x....
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Kiedyś jak miałem gsxr e to dobiłem do 123 stopni palenie gumy i inne takie ale wtedy zpzliła mi się taka czerwona lampka co sie nigdy nie zapalała szybki sprint żeby rozpędzić i potem na luzie ile dała rade przejechać na wolnych obrotach i się wychłodziła raczej nie proponowałbym przy bardzo wysokiej temperatuże silnika wyłączac go lepiej stanąć gdzieś w cieniu i pozwolic zeby wentylator go schłodził w wyłaczonym silniku pompa wody nie przetłacza płynu i najczęściej bez włączonego zapłonu nie chodzi wentylator a zgodnie z prawami fizyki ciepło {gorąca woda lub płyn } przemieszczaja się do góry czyli w głowicach mamy jeszcze wyższa temperature i nie dajemy możliwości schłodzenia a najlepiej gdzieś przydzidowac i pozwolić sie potoczyć na wolnych obrotach wtedy i płyn chłodniczy i olej się schłodzą bo mamy też chłodnice oleju {chyba przesadziłem z długoscią tekstu może nie zasniecie}
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
dzis jechalem Oczkowym ideałem, co do ideału brakuje mu temperatury właśnie ..... rocznik 2001 ..... jakos grzeje sie mocniej średnio 5 do 10 st
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości