[ RC46 ][ FI ] Temperatury silnika podczas jazdy

Awatar użytkownika
portier
Posty: 17
Rejestracja: wt 30 maja 2006, 15:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Skwierzyna-Gorzow
Kontakt:

[ RC46 ][ FI ] Temperatury silnika podczas jazdy

Post autor: portier » czw 27 lip 2006, 08:12

Witam,

mam pytanko, jaką wartość temperatury pokazuje Wam na wyświetlaczu przy normalnej jeździe. U mnie jak jest na zewnątrz tak ok 30 to temperatura silnika utrzymuje się zawsze ponad 100 C a przytym wentylator cały czas chodzi. A jak temp. spada tak do 20 C to temeratura silnika jest w granicach 80 C. Niemam pojęcia czy tak powinno być.

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » czw 27 lip 2006, 11:51

W mojej VFR'ce przy obecnych temperaturach powietrza około 30 st. C temperatura pokazywana na wyświetlaczu zawiera się w granicach 86-90 st. C - podczas jazdy.
Jeśli tylko stanę gdzieś na światłach w chwilę temperatura skacze do 103 st. C (wtedy włącza mi sie wentylator) - jak temperatura spadnie do około 98 wyłącza się.
Nie wiem czy to coś da ale może wymień płyn. :idea:

Awatar użytkownika
ResoR
bywalec
bywalec
Posty: 33
Rejestracja: pt 09 cze 2006, 10:12
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rusiec - k/Nadarzyna
Kontakt:

Post autor: ResoR » ndz 06 sie 2006, 01:24

U mnie temperatura oscyluje dokładnie tak samo jak u Rommiego .
ResoR
VFR800 98' Black Edition

Awatar użytkownika
doyar
klepacz
klepacz
Posty: 826
Rejestracja: czw 22 cze 2006, 00:11
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Uć siti

Post autor: doyar » pn 07 sie 2006, 23:45

A moze cos bulgota albo syczy, czyli ze nieszczelne, czyli ze sie za szybko gotuje..?

Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3540
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ppamula » pn 07 sie 2006, 23:58

U mnie wentylator włączał się od czasu do czasu w czasie upałów kiedy stałem w korkach a raczej balansowałem pomiędzy sznurami kataramaniarzy. Ale jak tylko ruszałem ze świateł temperatura spadała do połowy wskazania. Trudno mi tam określić tak dokładnie stopnie. A po dłuższym odcinku stabilizowała się na poziomie 1/3 wartości skali.

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » wt 08 sie 2006, 10:52

u mnie to samo co u piotra...
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
Krajan
klepacz
klepacz
Posty: 1273
Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Krajan » śr 09 sie 2006, 13:47

możliwe że masz zapowietrzony układ chłodzenia http://vfr.superhost.pl/vfr-oc-pl/forum ... lleyes.gif :roll: (sprawdź czy wraz ze wzrostem temp nie podnosi sie znacznie poziom płynu w zbiorniczku) - nie zaszkodzi sprawdzić.

jasio07
Posty: 2
Rejestracja: śr 09 sie 2006, 14:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jasio07 » pt 11 sie 2006, 11:39

powodów moze być kilka, oprócz już wymienionych zostaje jeszcze termostat, i czujniki : temperatury i wentylatora jak masz możliwość to sprawdź rzeczywistą temp. płynu, najważniejsze żeby nie zagotować płynu.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości