[ RC36 ][ II ] Temperatura silnika
- poscig
- klepacz
- Posty: 1361
- Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
- Imię: Marek
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3-CITY
- Kontakt:
[ RC36 ][ II ] Temperatura silnika
Witam.Zastanawiam się jaką temperature cieczy pokazują Wasze sprzęty(VFR RC 36II).NIestety ten model ma tylko wskaźnik zegarowy wiec trudno dokladnie okreslic temp.Podczas normalnej jazdy niezależnie od temp.zewnętrznej wskaznik jest wychylony jedynie ponad kreskę jak mysle temp.roboczej .Dopiero dluga jazda w korku lub na postoju powoduje wzrost temp. Natomiat dopiero bardzo długa jazda w korasku powoduje wlaczenie wentylatorka.Jesli Wasze VFR-ki równiez podczas normalnej eksplatacji posiadaja wskazania na min to przestane sie martwic ,jesli natomiast podczas normalnej jazdy wskaznik jednak wychyla sie na 1/3 wskaznika zacznę kombinować.
- kruhy
- klepacz
- Posty: 642
- Rejestracja: czw 05 cze 2008, 22:09
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rzeszów(okolice)
- Kontakt:
Przeczytaj w manualu. W instrukcji do RC 36I np. pisze, że wsaźnik pokazuje właściwą temperature silnika jeśli wychyli sie ponad białą poziomą kreske pozycji C i jest poniżej H. tzn. jak na moje oko wskazówka powinna sie znajdować na tym "łuku"(biała obramówka, pusto w środku) omiedzy C i H. W mojej jest tak, że na trasie wskaźnik jest nieco powyżej początku tego pola("łuku") między C i H. W korku albo na postoju wzrasta mniej więcej do połowy, i wedy zdarza sie że wentylator sie włącza. Wiec raczej jest ok.
Wydaje mi sie że u ciebie biedzie podobnie, bo nie wiem jak dokładnie u ciebie wygląda ten wskaźnik, sprawdz jeszcze w manualu
pozdro
Wydaje mi sie że u ciebie biedzie podobnie, bo nie wiem jak dokładnie u ciebie wygląda ten wskaźnik, sprawdz jeszcze w manualu
pozdro
Honda jest lepsza od wielbłąda bo wielbłąd to turysta i nie lata 300 ;]
- kruhy
- klepacz
- Posty: 642
- Rejestracja: czw 05 cze 2008, 22:09
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rzeszów(okolice)
- Kontakt:
Mam też instrukcje do VFR '95, wiec powinno byc jak u Ciebie. Wskażnik rzeczywiście jest minimalnie inny wizualnie. Na stronie 17 tej instrukcji pisze:
"When the needle begins to move above the C (Cold) mark, the engine is warm enough for the
motorcycle to be ridden. The normal operating temperature range is within the section between the H and C marks. If the needle reaches the H (Hot) mark, stop the engine and check the reserve tank coolant level. "
Więc jest tak jak pisałem, ten tekst chyba skopiowali starszej instrukcji
W załączniku masz pdf-a z manualem
pozdro
"When the needle begins to move above the C (Cold) mark, the engine is warm enough for the
motorcycle to be ridden. The normal operating temperature range is within the section between the H and C marks. If the needle reaches the H (Hot) mark, stop the engine and check the reserve tank coolant level. "
Więc jest tak jak pisałem, ten tekst chyba skopiowali starszej instrukcji
W załączniku masz pdf-a z manualem
pozdro
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Honda jest lepsza od wielbłąda bo wielbłąd to turysta i nie lata 300 ;]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości