Wyciek czy to duży problem ?

Guma
Posty: 11
Rejestracja: pt 10 cze 2022, 23:41
Imię: Marcin
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna

Wyciek czy to duży problem ?

Post autor: Guma » czw 29 wrz 2022, 22:32

Witam mam vfr 800 z 99r chciałem zrobić frajdę kilku dzieciom z osiedla które przychodzą pod garaż jak tylko widzą że jestem przy moto, ogarnąłem mały kask i powozilem dzieciaki. Miny uśmiechnięte od ucha do ucha BEZCENNE. Ale do sedna,tata jednego z nich chciał zrobić fotę, mówię żeby nakręcił filmik, posadziłem młodego i kazalem dodać gazu. Odkręcił rolgaz na maksa a po 2-4 sekundach odcięcia wywaliło mi spodem cały plyn chlodzacy. Rozkręciłem owiewki i nie widzę którędy się wylał. Jestem laikiem a to moje pierwsze moto nie licząc Burgmana 400 Co mogło się stać i czy to coś poważnego, co sprawdzic? Czy zalać płynem, odpowietrzyć układ i tyle? Doradźcie. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Awatar użytkownika
Gekkou
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 87
Rejestracja: czw 22 mar 2018, 09:12
Model VFR: 800 vtec
Imię: Paweł
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Wyciek czy to duży problem ?

Post autor: Gekkou » pn 03 paź 2022, 18:48

Zalej i odpowetrz jak nie wiesz skąd wyciek. A grzał się wczensiej moto? Może poprostu go zagotowało i wywaliło wodę. Nie powinno się tak stać mimo wszystko.

Guma
Posty: 11
Rejestracja: pt 10 cze 2022, 23:41
Imię: Marcin
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Wyciek czy to duży problem ?

Post autor: Guma » wt 04 paź 2022, 14:25

Wcześniej się nie grzał, wiatrak też włączał się normalnie. Jutro jestem umówiony z mechanikiem zobaczymy gdzie jest przyczyna, napiszę po wizycie co się stało.

Guma
Posty: 11
Rejestracja: pt 10 cze 2022, 23:41
Imię: Marcin
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Wyciek czy to duży problem ?

Post autor: Guma » wt 11 paź 2022, 22:02