Jeszcze raz temperatura

Awatar użytkownika
kryszakowy
bywalec
bywalec
Posty: 37
Rejestracja: pn 01 sie 2016, 12:19
Model VFR: VFR 800 Vtec
Imię: Krystian
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna

Jeszcze raz temperatura

Post autor: kryszakowy » wt 13 wrz 2016, 09:01

Witam mam mały problem z mojo vfr vtec.
Moto ma 4 lata przejechane zaledwie 8 tys udokumentowany przebieg fakturami i ksiazka.
Teraz moj problem wczoraj podczas jazdy w malym korku(26/c ) temp skoczyla mi do 110 stopni wentylator caly czas chodzil nie mógł jej zbic normalnie wentylator wlacza sie przy 103 a wylancza przy 94 gdy nie ma korka i jade od swiatel do swiatel temp nie spada praktycznie po nizej 100 nie raz skacze do 104 temp otoczenia mniej wiecej 22. Z papierow wynika ze plyn nie byl nigdy wymieniany i jest fabryczny czy mam wymienić plyn?? Czy moze byc zuzyty po 8k przebiegu Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Hanczak
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 90
Rejestracja: pn 31 mar 2014, 16:02
Model VFR: Jeżdżę fortepianę :D
Imię: Kuba
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Jeszcze raz temperatura

Post autor: Hanczak » wt 13 wrz 2016, 11:44

Zobacz najpierw ile go masz :) pewnie gdzieś się coś zapowietrzyło w układzie. Dobrze też sprawdzić termostat.

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Model VFR: 800 FI '01
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Jeszcze raz temperatura

Post autor: Arnold » wt 13 wrz 2016, 13:03

Dla mnie te temperatury nie są niczym nadzwyczajnym. Ten typ tak ma. Wymień płyn dla spokoju i już. Gdyby Ci się utrzymywała dłużej temp. w okolicach 110 stopni to już coś zaczyna nie grać.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
śliniak290
klepacz
klepacz
Posty: 1842
Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
Model VFR: VFR1200F
Imię: Wojciech
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Jelonki

Re: Jeszcze raz temperatura

Post autor: śliniak290 » wt 13 wrz 2016, 14:27

Jeśli zbija temp. wentylator to tylko wymienić płyn dla spokoju
Najpierw naucz śmiać się z siebie , a potem śmiej się z innych !!!

Awatar użytkownika
kryszakowy
bywalec
bywalec
Posty: 37
Rejestracja: pn 01 sie 2016, 12:19
Model VFR: VFR 800 Vtec
Imię: Krystian
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna

Re: Jeszcze raz temperatura

Post autor: kryszakowy » wt 13 wrz 2016, 21:28

Jutro wymienie płyn na motul i zobaczymy czy cos sie zmieni dzis w korku jajca ugotowaly mi sie na twardo masakra :/ Do tego mam lekkie falowanie obrotow o jakies 100 150 czy to normalne w v tec

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Model VFR: 800 FI '01
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Jeszcze raz temperatura

Post autor: Arnold » śr 14 wrz 2016, 07:10

kryszakowy pisze:o jakies 100 150
Chcesz jeździć czy szukać pierdół? :P Takie oscylacje to norma. To nie samochód, nie ma koła zamachowego jak w "trzydziestce".
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
kryszakowy
bywalec
bywalec
Posty: 37
Rejestracja: pn 01 sie 2016, 12:19
Model VFR: VFR 800 Vtec
Imię: Krystian
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna

Re: Jeszcze raz temperatura

Post autor: kryszakowy » czw 15 wrz 2016, 08:20

Plyn zmieniony uklad odpowietrzony a temperatura bez zmian na miescie wentylator pracuje non stop gdy rama juz sie nagrzeje stoje na swiatlach i temp wynosi naprzyklad 104 nie moze zbic jej nawet o jeden stopien gdzie dalej szukac przyczyny.Dodam jeszcze ze mam zamontowany filtr KN i wydechy leovince ale to chyba nie ma znaczenia :/

Awatar użytkownika
kecajm69
klepacz
klepacz
Posty: 1095
Rejestracja: ndz 02 wrz 2007, 22:28
Model VFR: Honda VFR V-tec
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wieluń

Re: Jeszcze raz temperatura

Post autor: kecajm69 » czw 15 wrz 2016, 13:06

To chyba zostaje ci do sprawdzenia termostat.
Jacek M.

Awatar użytkownika
antek
pisarz
pisarz
Posty: 323
Rejestracja: pt 15 sie 2014, 23:18
Model VFR: RC 46 FI
Imię: Andrzej
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Jeszcze raz temperatura

Post autor: antek » czw 15 wrz 2016, 13:28

A jaka jest temperatura w czasie jazdy ?
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu…

Awatar użytkownika
kryszakowy
bywalec
bywalec
Posty: 37
Rejestracja: pn 01 sie 2016, 12:19
Model VFR: VFR 800 Vtec
Imię: Krystian
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna

Re: Jeszcze raz temperatura

Post autor: kryszakowy » czw 15 wrz 2016, 15:34

W czasie jazdy od swiatel do swiatel wacha sie miedzy 95 a 100 w korku dobija do 110 gdy jest ponad 25/c na trasie normalnie od 85 do 90

Awatar użytkownika
Hanczak
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 90
Rejestracja: pn 31 mar 2014, 16:02
Model VFR: Jeżdżę fortepianę :D
Imię: Kuba
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Jeszcze raz temperatura

Post autor: Hanczak » czw 15 wrz 2016, 22:02

Stawiam na nie do końca otwierający się termostat. W trasie powinien mieć te 80 stopni.

Awatar użytkownika
kryszakowy
bywalec
bywalec
Posty: 37
Rejestracja: pn 01 sie 2016, 12:19
Model VFR: VFR 800 Vtec
Imię: Krystian
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna

Re: Jeszcze raz temperatura

Post autor: kryszakowy » czw 15 wrz 2016, 22:20

Hanczak pisze:Stawiam na nie do końca otwierający się termostat. W trasie powinien mieć te 80 stopni.
po 9 tys myślisz ze się zepsuł spróbuje go wymienić i zobaczymy co będzie.

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4201
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Model VFR: Fortepian
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: Jeszcze raz temperatura

Post autor: emil » czw 15 wrz 2016, 22:26

Hmmmm nie masz co panikować, jak zbija ze 104 i tyle trzyma to ok. Odpowiedz sobie jak jeździsz po mieście i ile stoisz w korku, a wszystko się wyjaśni. I co to znaczy trasa? vtec ma chłodnice po bokach, w czasie jazdy nie dostają powietrza bezpośrednio od przodu, jak w starej rc36II, która była niedozagotowania. Z korkami od chłodnicy np. się różne jaja dzieją, fakt, tam też jest zawór który otwiera przelew i w xx np. z tego powodu podnosiło temperaturę, ale wg mnie w zależności jak odpowiesz na powyższe - może okazać się, że wszystko jest ok.

Awatar użytkownika
Niron
klepacz
klepacz
Posty: 652
Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
Model VFR: RC46 '01
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Siemień

Re: Jeszcze raz temperatura

Post autor: Niron » pt 16 wrz 2016, 11:12

U mnie w Fi, temp na trasie oscyluje w granicach 76 (na zepsuty termostacie było 65) ale do 100 dobija na momencie, jak się wjedzie gdzieś do miasta, dla tego dla mnie vfr w mieście jest bez sensu, grzanie tylko moto i siebie, ja też mam chlodnice z boku i wymieniony płyn, moto zachowuje się tak samo, jak i większość użytkowników.
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI

Awatar użytkownika
kryszakowy
bywalec
bywalec
Posty: 37
Rejestracja: pn 01 sie 2016, 12:19
Model VFR: VFR 800 Vtec
Imię: Krystian
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna

Re: Jeszcze raz temperatura

Post autor: kryszakowy » pt 16 wrz 2016, 16:07

A teraz pochwalę się jakich fachowcow mamy w autoryzowanym serwisie hondy w Paryzu dwa dni temu wymienialem u nich plyn chłodzący dzis patrze za owiewke a tam korek od zbiorniczka wyrownawczego wisi i powiewa sobie na gumce :)Moje pytanie jest takie czy jak jezdze od dwuch dni z otwartym zbiorniczkiem to moglo wywalic mi plyn lub zapowietrzyc uklad na zimnym silniku plyn jest ponizej minimum jak wyjde z roboty to zobacze jak na cieplym dodam że plyn jest ponizej minimum

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości