no tak robiłem....niestety nie odkręciłem przy cylindrach, ale syf ze zbiorniczka wyczyściłem, co do odpowietrzania.......zalałem układ, zalałem zbiorniczek.....pochodzilo moto pogazowalem troche potem......zgasiłem....pobełtało......wciagnelo ze zbiorniczka.....zalałem 2 raz.....wciagnelo......potem jaja z temperaturą szybko urosła do 103 105 spadł do 70 i znowu rosła, co ciekawe: nie włączał mi się wiatrak dlaczego? ciśnienei w ukłądzie czyjego uzuepłenienie ma na to wpływ ? osignalem 108 i zgasiłem bo szkoda było mi motoMundek pisze:Po zatrzymaniu i ostygnieciu silnika sprawdz ponownie poziom plynu chlodzacego w chlodnicy i w zbiorniku wyrownawczym. I to jest cala filozofia. Jest to prosta czynnosc i na pewno sobie z tym poradzisz...
[ RC36 ][ II ] Jak wymienić płyn chłodniczy?
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
Uwaga Uwaga z popmy chłodzącej tryska płyn na dobre 40cm także uwaga bo znok będzie
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Dzięki teraz wiem na czym stoje bo chce wymienic sobie płynMundek pisze:Jest to uszczelka miedziana. Jesli obie jej powierzchnie nie sa zniszczone, to bedzie trzymac, ale jesli jest twarda, to trza ja wyzarzyc (np. lutlampa) i zanurzyc w zimnej wodzie. Po takim zabiegu odzyska ona swoje wlasciwosci plastyczne. A jesli nie chce Ci sie bawic, to kup nowa (w kazdym sklepie z narzedziami), kosztuje to grosze...Kornik pisze:ale gumowa, oring czy jakaś inna?
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2502
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
jesli jst zapowietrzony układ to może wentylatorek sie nie załanczac- tez tak miałem. Spróbuj ponaciskać gumowe węże od chłodnicy jak moto bedzie chodzilo- moze to cos pomozeKolczyK pisze:nie włączał mi się wiatrak dlaczego? ciśnienei w ukłądzie czyjego uzuepłenienie ma na to wpływ ? osignalem 108 i zgasiłem bo szkoda było mi moto
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
układ powinien się odpowietrzyć sam na dobrą sprawę, prawda.....zobaczymy....lukne przy nastepnym odpaleniu chodził wiec chodzić musi
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Bohun
- klepacz
- Posty: 854
- Rejestracja: pn 19 cze 2006, 10:28
- Imię: Wiktor
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rzeszów / Lubaczów
- Kontakt:
nowy plyn zalewac do zbiornicza miedzy min a max a w chlodnicy do pelna tak ??Mundek pisze:Jak zalejesz nowy plyn to odpal silnik i niech pochodzi pare minut po czym przegazuj pare razy do 4000-5000 obr/min co pomoze w odpowietrzeniu ukladu.
jak to jest z tym odpowietrzeniem ukladu? sam ssie odpowietrza? a powietrze którędy niby ucieka??
jak plynu bedzie mniej to dolac znow na max do chlodnicy ?Mundek pisze:Po zatrzymaniu i ostygnieciu silnika sprawdz ponownie poziom plynu chlodzacego w chlodnicy i w zbiorniku wyrownawczym. I to jest cala filozofia. Jest to prosta czynnosc i na pewno sobie z tym poradzisz...
pozdr
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
tak,układ sam sie odpowietrza.Bohun pisze:nowy plyn zalewac do zbiornicza miedzy min a max a w chlodnicy do pelna tak ??
jak to jest z tym odpowietrzeniem ukladu? sam ssie odpowietrza? a powietrze którędy niby ucieka??
wystarczy ze dolejesz do zbiorniczka wyrównawczego.Bohun pisze:jak plynu bedzie mniej to dolac znow na max do chlodnicy ?
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Bohun
- klepacz
- Posty: 854
- Rejestracja: pn 19 cze 2006, 10:28
- Imię: Wiktor
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rzeszów / Lubaczów
- Kontakt:
no więc zmieniłem termostat, i cały płyn. odpaliłem moto i obserwowałem... najpierw goracy byl waz z prawej strony (ten ktory idzie z chlodnicy na termostat ), pozniej jak temp troche urosla cieply byl tez ten z lewej strony. Jak temp byla na jakies 3/5 skali wlaczyl sie wiatrak , pochodzil ok. 5-10 sekund i sie wylaczyl, wskaznik temp spadl moze ok 1 mm . Po jakiejs minucie znow tak samo... wlaczyl sie wiatrak na jakies 5 sek, i zaraz sie wylaczyl. Zgasilem moto, uzupelnilem plyn w zbiorniczku ( bylo pusto ) i zostawilem moto w spokoju ...
mam sie czego obawiac czy juz teraz jest normalnie ?? mnie np troche dziwi dlaczego wiatrak tak szybko sie wylaczal ... ?
mam sie czego obawiac czy juz teraz jest normalnie ?? mnie np troche dziwi dlaczego wiatrak tak szybko sie wylaczal ... ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości