chłodzenie raz jeszcze dla laika

Awatar użytkownika
joseph_biker
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 60
Rejestracja: sob 27 wrz 2008, 15:45
Imię: Józef
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: nidek/ roczyny małopolska
Kontakt:

chłodzenie raz jeszcze dla laika

Post autor: joseph_biker » śr 11 lip 2012, 18:37

witam temperatura w mojej vfr przy jezdzie 70-80km/h wynosi 92- 98 a gdy zwolnie 50 podnosi sie do 102 az właczy sie wentylator. jestem laikiem wiec jesli moze ktos mi napisać po kolei co i jak i co gdzie sie znajduje co odkrecic bede wdzieczny
.....sprawdziłem miałem w zbiorniczku ponizej minimum i dolałem do maksimum. :D znalazłem zbiorniczek he he
... odkreciłem prawa owiewke od strony hamulcy i na wyłaczonym rozgrzanym silniku do okolo 85 stopni otworzyłem delikatnie korek zrobiło delikatne psyy otworzyłem całkiem i zobaczyłem ze płyn jest.. czy jesli płynu w zbiorniczku z prawej mam troszke ponad maks okolo 1cm to czy go wyrzuci???? czy cos jeszcze mam zrobić czy jeszcze gdzieś mam cos odpowietrzyć co z lewa chłodnicą????? czekam na odpowiedzi.... pewnie dla wiekszosci to pestka.... :?
joseph

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: chłodzenie raz jeszcze dla laika

Post autor: PETER » śr 11 lip 2012, 18:51

a może po prostu poczytaj w UKŁADZIE CHŁODZENIA sporo było pisane i na pewno znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Kolega_PL
pisarz
pisarz
Posty: 466
Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
Imię: Adam
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kartuzy

Re: chłodzenie raz jeszcze dla laika

Post autor: Kolega_PL » śr 11 lip 2012, 18:54

Adam

Awatar użytkownika
Fakir
klepacz
klepacz
Posty: 1105
Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
Imię: Krzysztof
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Re: chłodzenie raz jeszcze dla laika