no tak robiłem....niestety nie odkręciłem przy cylindrach, ale syf ze zbiorniczka wyczyściłem, co do odpowietrzania.......zalałem układ, zalałem zbiorniczek.....pochodzilo moto pogazowalem troche potem......zgasiłem....pobełtało......wciagnelo ze zbiorniczka.....zalałem 2 raz.....wciagnelo......potem jaja z temperaturą szybko urosła do 103 105 spadł do 70 i znowu rosła, co ciekawe: nie włączał mi się wiatrakMundek pisze:Po zatrzymaniu i ostygnieciu silnika sprawdz ponownie poziom plynu chlodzacego w chlodnicy i w zbiorniku wyrownawczym. I to jest cala filozofia. Jest to prosta czynnosc i na pewno sobie z tym poradzisz...
[ RC36 ][ II ] Jak wymienić płyn chłodniczy?
- KolczyK
 - stary wyjadacz

 - Posty: 4199
 - Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
 - Imię: Przemysław
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
 - Kontakt:
 
Uwaga Uwaga z popmy chłodzącej tryska płyn na dobre 40cm  
 także uwaga bo znok będzie 
 dlaczego? ciśnienei w ukłądzie czyjego uzuepłenienie ma na to wpływ ? osignalem 108 i zgasiłem bo szkoda było mi moto  
			
									
									VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
						VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Kornik
 - ostry klepacz

 - Posty: 2147
 - Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
 - Imię: Marcin
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa
 
DziękiMundek pisze:Jest to uszczelka miedziana. Jesli obie jej powierzchnie nie sa zniszczone, to bedzie trzymac, ale jesli jest twarda, to trza ja wyzarzyc (np. lutlampa) i zanurzyc w zimnej wodzie. Po takim zabiegu odzyska ona swoje wlasciwosci plastyczne. A jesli nie chce Ci sie bawic, to kup nowa (w kazdym sklepie z narzedziami), kosztuje to grosze...Kornik pisze:ale gumowa, oring czy jakaś inna?
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
						Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- kiki
 - ostry klepacz

 - Posty: 2508
 - Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
 - Imię: Piotr
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Węgrów
 - Kontakt:
 
jesli jst zapowietrzony układ to może wentylatorek sie nie załanczac- tez tak miałem. Spróbuj ponaciskać gumowe węże od chłodnicy jak moto bedzie chodzilo- moze to cos pomozeKolczyK pisze:nie włączał mi się wiatrak dlaczego? ciśnienei w ukłądzie czyjego uzuepłenienie ma na to wpływ ? osignalem 108 i zgasiłem bo szkoda było mi moto
- KolczyK
 - stary wyjadacz

 - Posty: 4199
 - Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
 - Imię: Przemysław
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
 - Kontakt:
 
układ powinien się odpowietrzyć sam na dobrą sprawę, prawda.....zobaczymy....lukne przy nastepnym odpaleniu 
 chodził wiec chodzić musi
			
									
									VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
						VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Bohun
 - klepacz

 - Posty: 854
 - Rejestracja: pn 19 cze 2006, 10:28
 - Imię: Wiktor
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Rzeszów / Lubaczów
 - Kontakt:
 
nowy plyn zalewac do zbiornicza miedzy min a max a w chlodnicy do pelna tak ??Mundek pisze:Jak zalejesz nowy plyn to odpal silnik i niech pochodzi pare minut po czym przegazuj pare razy do 4000-5000 obr/min co pomoze w odpowietrzeniu ukladu.
jak to jest z tym odpowietrzeniem ukladu? sam ssie odpowietrza? a powietrze którędy niby ucieka??
jak plynu bedzie mniej to dolac znow na max do chlodnicy ?Mundek pisze:Po zatrzymaniu i ostygnieciu silnika sprawdz ponownie poziom plynu chlodzacego w chlodnicy i w zbiorniku wyrownawczym. I to jest cala filozofia. Jest to prosta czynnosc i na pewno sobie z tym poradzisz...
pozdr
- Buła
 - klepacz

 - Posty: 1747
 - Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
 - Imię: Marcin
 - województwo: świętokrzyskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Suchedniów
 - Kontakt:
 
tak,układ sam sie odpowietrza.Bohun pisze:nowy plyn zalewac do zbiornicza miedzy min a max a w chlodnicy do pelna tak ??
jak to jest z tym odpowietrzeniem ukladu? sam ssie odpowietrza? a powietrze którędy niby ucieka??
wystarczy ze dolejesz do zbiorniczka wyrównawczego.Bohun pisze:jak plynu bedzie mniej to dolac znow na max do chlodnicy ?
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
						1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Bohun
 - klepacz

 - Posty: 854
 - Rejestracja: pn 19 cze 2006, 10:28
 - Imię: Wiktor
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Rzeszów / Lubaczów
 - Kontakt:
 
no więc zmieniłem termostat, i cały płyn. odpaliłem moto i obserwowałem... najpierw goracy byl waz z prawej strony (ten ktory idzie z chlodnicy na termostat ),  pozniej jak temp troche urosla  cieply byl tez ten z lewej strony.  Jak temp byla na jakies 3/5 skali wlaczyl sie wiatrak , pochodzil ok. 5-10 sekund i sie wylaczyl,  wskaznik temp spadl moze ok 1 mm . Po jakiejs minucie znow tak samo... wlaczyl sie wiatrak na jakies 5 sek, i zaraz sie wylaczyl.  Zgasilem moto,  uzupelnilem plyn w zbiorniczku ( bylo pusto ) i zostawilem moto w spokoju ...
mam sie czego obawiac czy juz teraz jest normalnie ?? mnie np troche dziwi dlaczego wiatrak tak szybko sie wylaczal ... ?
			
									
									
						mam sie czego obawiac czy juz teraz jest normalnie ?? mnie np troche dziwi dlaczego wiatrak tak szybko sie wylaczal ... ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości
