rozjaśnię trochę, ale nie pociesze, dobieranie się do termostatu raczej konieczne chyba że jakiś przewód na wierzchu przy wtryskach i da rade wymienić - naprawić . Co do rozjaśnienia układ chłodzący jest zrobiony jako ciśnieniowy ,z tego powodu może osiągać wyższe temperatury niż 100 stopni Celsjusza ,co oznacza ciśnieniowy cała zagadka w korku chłodnicy w którym umieszczono zaworki , jeden otwiera się jeżeli w układzie jest zbyt wysokie ciśnienie tak ok 1,5 at i wypuszcza parę lub płyn do zbiorniczka wyrównawczego, drugi zaworek działa w druga stronę i jeżeli ochłodzimy silnik i w chłodnicy powstanie PODCIŚNIENIE 0k 0,1-0,2 at wtedy braki uzupełniane są ze zbiorniczka . Reasumując jeżeli mamy jakiekolwiek wycieki to szukamy w układzie chłodzenia -opaski -węże -korek chłodnicy lub sama chłodnica ,uszkodzenie zbiorniczka lub brak płynu w zbiorniczku nie spowoduje jakiś strasznych awarii jeżeli cały układ jest ok , sprawdzanie poziomu płynu powinniśmy zacząć od chłodnicy zawsze na zimnym silniku i w wypadku vfr najlepiej na bocznej podstawce wtedy korek chłodnicy jest w najwyższym położeniu co powoduje samo-odpowietrzenie układu a zbiorniczek powinien zawierać trochę płynu celem uzupełnienia jak silnik stygnie producent zaznaczył ile orientacyjnie i lepiej trzymać tą dolną granice myślę że trochę pomogłem ale nie pocieszyłem niestety
