Firestorm - VTR 1000

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Firestorm - VTR 1000

Post autor: Vermilion » ndz 23 maja 2010, 10:52

Jak zwykle to u mnie bywa. Kupiłem VFR, wyremontowałem w niej prawie wszystko co się da, wsadziłem kupę pieniędzy i nagle - kurde czas na coś nowego, to samo zrobiłem rok temu z NSR 125. Kupiłem, wsadziłem parę grubych tysięcy i sprzedałem ją zaraz potem w idealnym wręcz stanie za połowę wartości. Z początku w planach miałem 600 RR, jednak po paru jazdach nie przekonałem się do tej maszyny, brak elastyczności, złości, nieprzewidywalności, a i dźwięk R4 starego typu już mnie nie jara. Ostatnio przed moim domem stanęła kumpla Africa Twin, myślę sobie, V2 to zajeb. silnik, wcześniej jechałem SV 650 i byłem w niebo wzięty.

Rozpocząłem tok myśleniowy... SV 650 za słaba... Nagle spotkałem pod kauflandem SV 1000. Dźwięk, gang, i ten ryk gdy właściciel odjeżdżał robiąc efektowne power wheelie, pomyślałem "kur. to jest to", niestety z racji tego, że jestem fanatykiem Hondy szybko sobie przypomniałem, że SV to Suzuki, a do tej marki szczególnie nie mam zaufania. Więc patrzę na VTR'a. Ooo SP-1, niestety po pierwsze cena, po drugie za bardzo radykalny, po trzecie z opinii czytam, że roczniki starsze niż 2006 to zajechane na śmierć świnie, bo te moty w zasadzie 90% życia jeżdżą na torze, zwłaszcza z mojej okolicy, bo nie jest daleko do Poznania. W takim razie moje spojrzenie zwrócił Firestorm.

Dźwięk, nieokrzesanie, wygląd, brutalność, pomyślałem, że jeżeli odczucia z jazdy to mix mocy VFR, i brutalności SV to musi być to. Także nie wiem czy nastąpi to na dniach, czy po zakończeniu lata. Po prostu jak wpadnie mi do głowy myśl "bye bye VFR" to sprzedam perłę, a na jej miejsce wskoczy młodsza o kilkanaście lat VTR.

Potrzebuję waszych opinii na temat tej maszyny, wiem, że parę osób z forum przesiadało się z VFR na VTR.

Jak to jest z oddawaniem mocy, jazdą w zakrętach, pochyłami, trzymaniem, amortyzacją na dziurach, twardością na płaskim, tendencją do shimmy przy dużych prędkościach, pozycja za kierownicą, a w końcu do tak banalnych tematów dochodząc jak awaryjność i spalanie.

W GRĘ WCHODZĄ JEDYNIE ROCZNIKI PO 2000r. CZYLI PO LIFCIE.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno
Kontakt:

Post autor: rinas » ndz 23 maja 2010, 21:18


Awatar użytkownika
JuNioR
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: śr 23 sty 2008, 00:14
Imię: Przemek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: JuNioR » ndz 23 maja 2010, 22:18

Luke już sprzedał swoją ??

Może i jest geyzerem, ale sprzęt miał maliniarski...

Na Firestormie trochę pojeździłem - uważam, że sprzęt jest po prostu zajebisty do ostrej jazdy. To co na nim da się radę zrobić w zakrętach potrafi zadziwiać (chociaz ja jeździłem z podnóżkami sportowymi, i nawet przy zamkniętej laczy nie szło nimi przycierać). Generalnie naprawdę świetny sprzęt - godny polecenia. Do tego jeszcze w naprawdę niskiej cenie. Na 99% to będzie mój następny moto.

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » ndz 23 maja 2010, 22:49

i ma i narazie nie sprzedaje bo zrobil w nim wszysto co mozna bylo :P

;)
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

rinas

Post autor: rinas » pn 24 maja 2010, 09:27

Ramę też już pospawałeś tam przy główce?

Awatar użytkownika
JuNioR
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: śr 23 sty 2008, 00:14
Imię: Przemek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: JuNioR » pn 24 maja 2010, 10:25

a po co - sam mu power tape'a pożyczałem żeby coś z tym zrobił, bo trochę był strach

rinas

Post autor: rinas » pn 24 maja 2010, 10:39

No bez kitu, ja to bym się tak bał jeździć...

Bo o tej krzywej feldze z tyłu, to już nawet nie wspominam :)

Awatar użytkownika
JuNioR
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: śr 23 sty 2008, 00:14
Imię: Przemek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: JuNioR » pn 24 maja 2010, 11:34

przecież to Luke. On był zawsze troche nienormalny.

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » pn 24 maja 2010, 12:00

superglue daje rade
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

J43
pisarz
pisarz
Posty: 413
Rejestracja: wt 03 mar 2009, 11:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: xxx

Post autor: J43 » ndz 30 maja 2010, 16:33

Vermillion - mam tak samo jak Ty .
Tez mi po glowie chodzi VTR 1000.
Za miesiac - dwa moze juz bedzie stac w garazu :mrgreen:

Tez lubie silniki V.

Najlepiej,zeby w moto byl V8,ale Boss Hoss za drogi :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości