Kask!!!!
- mors
- stary wyjadacz
- Posty: 3001
- Rejestracja: czw 28 wrz 2006, 10:14
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sopot
- Kontakt:
posiadam dwa kaski (na okoliczność gdyby Cindy Crawford zadzwoniła z propozycja przejażdżki) a ponieważ morsy znane są z wierności oba firmy ARAI:
SIGNET GT i CONDOR (w tym to SOWA powinien latać
- używam obu, sa podobnej konstrukcji: kompozytowe
- wentylacja - bez zarzutów
- zapięcia wygodne, nie luzują się i łatwe do otwarcia
- szczelne i ciche do 350km/h (wiem bo leciałem z nim samolotem do Krakowa
po motor)
- bardzo lekkie 1380g ze świetnie umieszczonym środkiem ciężkości - nie powoduje zmęczenia i bolu w w plecach po dlugiej jeździe
- wygodna, dostosowująca sie mieciutka wykładzinka, ale niestety nie wypinana do prania
-szybki starego typu, ale można dokupić podobno za 80pln szybkę antyskreczową i z pinlokiem na antyfog. Nakleilem folię antyfog,a le raczej porażka - na poczatku super, teraz niestety się porysowala i lekka mgła. Na granicy folii w złożeniu wchodzi w krajobraz i wszystko widzę podwójnie jak Yossarian (nawet ssaki lesne zwane Tirówkami)
Cennikowo nie są tanie, ale SIGNETA nabyłem w Stolycy po promocji - zdjęty z półki i macany, A CONDORA we Włoszech po super cenie jak za taką sztukę.
Acha w SIGNECIE wypadł mi wywietrznik w szybce i został zagubiony,a gratisowy, ktory dostałem od Włocha + smar silikonowy do mechanizmu - tez wypadł. Widocznie dziura za duża. Ale nie ma to większego wpływu - bo otwór w szybce jest naprzeciwko kanalu wentylacyjnego i powietrze nie wali mi po oczach, więc tak jakbym miał jeden wywietrznik cały czas otwarty.
Generalnie - POLECAM
Podobno jak się zdejmie wyściółkę to jest osobisty podpis gościa skośnookiego co regularnie wpier.ala ryż i wykonywał skorupę np. Takamgoshi San (czyli Pan Takamagoshi - bo on sie nie wstydzi, ze to cacko dokonał)
Hai! Aligato! VFR-OCmember San i seppuku
SIGNET GT i CONDOR (w tym to SOWA powinien latać
- używam obu, sa podobnej konstrukcji: kompozytowe
- wentylacja - bez zarzutów
- zapięcia wygodne, nie luzują się i łatwe do otwarcia
- szczelne i ciche do 350km/h (wiem bo leciałem z nim samolotem do Krakowa
po motor)
- bardzo lekkie 1380g ze świetnie umieszczonym środkiem ciężkości - nie powoduje zmęczenia i bolu w w plecach po dlugiej jeździe
- wygodna, dostosowująca sie mieciutka wykładzinka, ale niestety nie wypinana do prania
-szybki starego typu, ale można dokupić podobno za 80pln szybkę antyskreczową i z pinlokiem na antyfog. Nakleilem folię antyfog,a le raczej porażka - na poczatku super, teraz niestety się porysowala i lekka mgła. Na granicy folii w złożeniu wchodzi w krajobraz i wszystko widzę podwójnie jak Yossarian (nawet ssaki lesne zwane Tirówkami)
Cennikowo nie są tanie, ale SIGNETA nabyłem w Stolycy po promocji - zdjęty z półki i macany, A CONDORA we Włoszech po super cenie jak za taką sztukę.
Acha w SIGNECIE wypadł mi wywietrznik w szybce i został zagubiony,a gratisowy, ktory dostałem od Włocha + smar silikonowy do mechanizmu - tez wypadł. Widocznie dziura za duża. Ale nie ma to większego wpływu - bo otwór w szybce jest naprzeciwko kanalu wentylacyjnego i powietrze nie wali mi po oczach, więc tak jakbym miał jeden wywietrznik cały czas otwarty.
Generalnie - POLECAM
Podobno jak się zdejmie wyściółkę to jest osobisty podpis gościa skośnookiego co regularnie wpier.ala ryż i wykonywał skorupę np. Takamgoshi San (czyli Pan Takamagoshi - bo on sie nie wstydzi, ze to cacko dokonał)
Hai! Aligato! VFR-OCmember San i seppuku
alkohol - nawet pity bez umiaru, nie przyćmi bólu po stracie przyjaciela... 16.10.2007 ROADS
- Fabiq
- klepacz
- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
to i ja cos dodam, zakupilem sobie nowy kask, jako ze moj drugi kask ktory mialem dla pasazera zostawil mnie wraz z moja ostatnia panna to pomyslalem ze zamaist znow kupowac jakis tani chlam zakupie sobie cos lepszego a stary kask bede mial dla plecaczka
kupilem nowego agv gp-pro w malowaniu rossi moto gp, do tego szybe iridium blue zeby wygladalo kozacko
wykonaie kasku jak to w agv bardzo dobre, szyba ma jeszcze wiecej systemow niz poprzedni moj model, nawet nie wiedzialem ze wogole szyba moze miec tyle systemow, zarowno szyba klarowna dolaczona do kasku jak i druga dokupiona ma wszystkie systemy typu anty scratch, anty fog, anty teere ( nie wiem jak to sie pisze ) ( przeciw skraplaniu sie wody ) do tego w zestawie sa takie trzy naklejane na szybke folie ale nie wiem do czego to sluzy, na szybie sa do tego specjalne uchwyty. szybe mozna zdemontowac bez rzadnych narzedzi, jednak wszystko to jest zrobione jeszcze bardziej delikatnie jak w starym, trzeba uwazac zeby czegos nie polamac, zmiana szyby zajmuje okolo 7 min. sam kask lzejszy od wczesniejszego ( agv v-top deamon ), da sie to juz odczuc trzymajac go w rece, bardzo robudowana wentylacja, kazdy wlot mozna zamknac, ma wiekszy nosek, ale deflektor szyjny (przod) w tym modelu nie przypadl mi do gustu, jest podpinany a w sumie wczepiany od spodu, gdy nie jest potrzebny trzeba go po prostu sciagnac z kasku i gdzies schowac, w starym modelu chowal sie w skorupe kasku, ksztalt bardziej aero dynamiczny, kask jest znacznie wezszy, nizszy a szyba wydaje sie miec mniejsza powierzchnie, szczeka jest bardziej lezkowala, uderzenie powietrza bardzo ladnie sie rozchodzi, jak dotad duzo cichszy od poprzednika, zapiecie w kasku jest duzo solidniejsze typu podwojne D jednak w praktyce bezuzyteczne i uciazliwe, w starym kasku bylo znacznie wygodniejsze, moglem odpiac je jedna reka a tu nie dosc ze zapiac ciezko to rozpiac jeszcze gorzej, dwie rece ledwo sobie daja rade a uczylem sie to ustrojstwo zapinac z instrukcja obslugi z 20 min , samo malowanie jest po prostu kozackie teraz tylko kupic sobie nowa R1 w malowaniu Rossi moto gp i bedzie lux
Cala wysciolke kasku daje sie wyciagnac, jest zamocowana za pomoca klipsow, jednak wygalda to raczej delikatnie.
aha cena kasku to 1330 pln + szyba 189 pln
zalaczam foto
kupilem nowego agv gp-pro w malowaniu rossi moto gp, do tego szybe iridium blue zeby wygladalo kozacko
wykonaie kasku jak to w agv bardzo dobre, szyba ma jeszcze wiecej systemow niz poprzedni moj model, nawet nie wiedzialem ze wogole szyba moze miec tyle systemow, zarowno szyba klarowna dolaczona do kasku jak i druga dokupiona ma wszystkie systemy typu anty scratch, anty fog, anty teere ( nie wiem jak to sie pisze ) ( przeciw skraplaniu sie wody ) do tego w zestawie sa takie trzy naklejane na szybke folie ale nie wiem do czego to sluzy, na szybie sa do tego specjalne uchwyty. szybe mozna zdemontowac bez rzadnych narzedzi, jednak wszystko to jest zrobione jeszcze bardziej delikatnie jak w starym, trzeba uwazac zeby czegos nie polamac, zmiana szyby zajmuje okolo 7 min. sam kask lzejszy od wczesniejszego ( agv v-top deamon ), da sie to juz odczuc trzymajac go w rece, bardzo robudowana wentylacja, kazdy wlot mozna zamknac, ma wiekszy nosek, ale deflektor szyjny (przod) w tym modelu nie przypadl mi do gustu, jest podpinany a w sumie wczepiany od spodu, gdy nie jest potrzebny trzeba go po prostu sciagnac z kasku i gdzies schowac, w starym modelu chowal sie w skorupe kasku, ksztalt bardziej aero dynamiczny, kask jest znacznie wezszy, nizszy a szyba wydaje sie miec mniejsza powierzchnie, szczeka jest bardziej lezkowala, uderzenie powietrza bardzo ladnie sie rozchodzi, jak dotad duzo cichszy od poprzednika, zapiecie w kasku jest duzo solidniejsze typu podwojne D jednak w praktyce bezuzyteczne i uciazliwe, w starym kasku bylo znacznie wygodniejsze, moglem odpiac je jedna reka a tu nie dosc ze zapiac ciezko to rozpiac jeszcze gorzej, dwie rece ledwo sobie daja rade a uczylem sie to ustrojstwo zapinac z instrukcja obslugi z 20 min , samo malowanie jest po prostu kozackie teraz tylko kupic sobie nowa R1 w malowaniu Rossi moto gp i bedzie lux
Cala wysciolke kasku daje sie wyciagnac, jest zamocowana za pomoca klipsow, jednak wygalda to raczej delikatnie.
aha cena kasku to 1330 pln + szyba 189 pln
zalaczam foto
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
- rommi
- ostry klepacz
- Posty: 2358
- Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
- Kontakt:
Fabiq, to sa zdrapki. Naklejasz sobie np. przed wyscigiem folię na szykę a podczas jazdy tylko ściągasz poszczególne warstwy folii. Zauważ, że folia jest większa od szybki z obydwu stron - po to, aby łatwiej chwycić folię w rękawicach. Nie musisz się zatrzymywać, żeby wymyć szybkę - tylko zrywasz folię (raz z prawej - raz z lewej).Fabiq pisze:do tego w zestawie sa takie trzy naklejane na szybke folie ale nie wiem do czego to sluzy, na szybie sa do tego specjalne uchwyty.
Też mam takie cudo w Ti-Techu.
- Fabiq
- klepacz
- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
wlasnie, kupowalismy kaski razem z kumplem jednoczesnie on wzial sobie ti-techa w takim samym malowaniu jak moj, z tego co sie z grubsza przygladalem to roznice nie wielkie, jednak jest jedna znaczaca, defletor szyjny jest na stale zamocowany do kasku, bardzo mi sie to podobalo, wizualnie jednak gp-pro wyglada lepiej, chociaz ti-tech przez zalanie garbow w skorupe kasku powinien byc lepszy, nie wiem jak w zyciu.rommi pisze:Też mam takie cudo w Ti-Techu
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
- Dresik
- klepacz
- Posty: 1840
- Rejestracja: sob 14 kwie 2007, 20:41
- Imię: Piotr
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Biała
To ja zadam troche dziwne pytanie w tym temacie Co myslicie o tym zeby latac VFRka w "orzeszku" ??? Wiem ze to kask raczej na choppera ale podoba mi sie to ze "nie odbiera mi przestrzeni" Wiem tez ze to zdecydowanie mniej bezpieczne Ale do spokojnej przejazdzki po jakis wioskach z predkoscia ponizej 80km/h Tylko czy to nie bedzie smiesznie wygladalo???
Mi sie to podoba po prostu;-)
Mi sie to podoba po prostu;-)
- Krajan
- klepacz
- Posty: 1273
- Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Kontakt:
może ci wygodniej i bardziej ci się podoba, ale weź pod uwage to, że 80 km/h to tylko się tak mówi przejedziesz się i nawet nie będziesz wiedział kiedy na zegarze będzie 140 lub więcej (chyba ze nie założysz gogli) a do tego będziesz chciał -> szybciej szybciej SZYBCIEJCo myslicie o tym zeby latac VFRka w "orzeszku" ??? Wiem ze to kask raczej na choppera ale podoba mi sie to ze "nie odbiera mi przestrzeni" Wiem tez ze to zdecydowanie mniej bezpieczne Ale do spokojnej przejazdzki po jakis wioskach z predkoscia ponizej 80km/h Tylko czy to nie bedzie smiesznie wygladalo???
Mi sie to podoba po prostu;-)
Zadajesz pytanie, więc spodziewasz się myślę odpowiedzi a nie kadzenia. Moim zdaniem orzech na VFR to nie grzech, bo to twoja sprawa co wozisz, ale gdybym zobaczył taki widok, to pomyślałbym, że to żart takiego kalibru, jak kostium kąpielowy i płetwy czy też hełm strażacki. Trochę może przesadziłem, ale nie wyobrażam sobie tego. Oczywiście daleki jestem od kpin, tak po prostu sądzę. Do tego dochodzi bezpieczeństwo i na koniec komfort (komary, a przede wszystkim duże owady i kamyki spod kół).
- Hubert
- klepacz
- Posty: 1022
- Rejestracja: ndz 17 wrz 2006, 16:56
- Imię: Hubert
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Zapomnij.
ja w tamtym rku jeździlem Kawasaki VN 15 se.Miałem otwarty kask Uvex bardzo fany ale co z tego.Zamieniłem się z Arczi na moto i on leciał moim a ja VFR.Jak troszkę przypyciłem to myślałem ,że mi oczy wypłyną i się uduszę od pędu powietrza.Jak chcesz to sobie kup i jeździj ale szybko nie polecisz.
ja w tamtym rku jeździlem Kawasaki VN 15 se.Miałem otwarty kask Uvex bardzo fany ale co z tego.Zamieniłem się z Arczi na moto i on leciał moim a ja VFR.Jak troszkę przypyciłem to myślałem ,że mi oczy wypłyną i się uduszę od pędu powietrza.Jak chcesz to sobie kup i jeździj ale szybko nie polecisz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości