Strona 1 z 2
Racing VFR :)
: ndz 22 sty 2006, 02:14
autor: UxY
: śr 25 sty 2006, 08:24
autor: zbyl
YYY
a czy ja wiem czy sa to wyscigowe powiedzial bym raczej
przerobione optycznie bo kupe mocy z silnika nie wyciagnie sie "domowymi sposobami"
zbyl
: śr 25 sty 2006, 09:25
autor: maciek
VFR nie nadaje si? do konkurowania na torze z obecnie produkowanymi motocyklami typowo sportowymi. Jest za du?a, za ci??ka, ma za ma?? moc itd.
: śr 25 sty 2006, 10:52
autor: zbyl
A no wlasnie dlatego VFR byla na torach ale w latach 90 na poczatku
i to chyba byl model NR 750
zbyl
: śr 25 sty 2006, 14:34
autor: UxY
oj panowie model NR 750 to zupelnie inna bajka, nied?ugo bedzie Atryku? o tym motocyklu na stronie. NR 750 by? niez?ym wyczynem i z konstrukcji to tylko silnik by? VFRowy (i tez niekoniecznie bo tytanowych korbowod?w nie mamy

) Ale wtrysk by? ten sam, co teraz jest w 800 ;]
: śr 25 sty 2006, 19:44
autor: AGENTII
Ja te? uwa?am , ?e czasy VFR na torze ju? przemine?y. Ale trzeba powiedzie? i jej to przyzna?, ?e zesz?a w dobrym mom?cie i z klas?

: śr 25 sty 2006, 22:32
autor: UxY
no napewno ni ejest to motocykl wy?cigowy

i bardzo dobrze, jak widze te "kanape" w jakims R1 albo CBR 1000RR to mi sie s?abo robi

gdzie ja bym tam swoj? dupe posadzi?

a juz nie wspoominam o ty?ku plecaczka :] No i pozycka za kierownic? bardzo dobra

Ale np. ta druga fotka (takie czerwone:P) wygl?da ca?kiem sympatycznie

: czw 26 sty 2006, 10:36
autor: maciek
Co? Wam si? pojeba?o
Na torach ?cigali si? na VFR750R, kt?ra faktycznie by?a na wtrysku i mia?a oznaczenie fabryczne RC45.
Poza tym Honda stworzy?a motocykl o nazwie NR750, kt?ry mia? silnik dwucylindrowy, ale z owalnymi t?okami, na ka?dy by?y 2 korbowody i 8 zawor?w. Na nim wzorowana by?a stylistyka RC36.
: czw 26 sty 2006, 14:49
autor: Wilson
: czw 26 sty 2006, 17:42
autor: maciek
No pewnie
A Ty zamiast g?upie uwagi pisa? poka? zdj?cia tej swojej VFR

: czw 26 sty 2006, 17:51
autor: kris
Owszem te moto ?ciga?y si? na torach jko supurbike,jako jedyne z silnikiem v4 czterocylindrowe o pojemno?ci 750. Dukaty mia?y v o pojemno?ci 1000, czterocylindr?wki mog?y mie? pojemno?? do 750. Ten model to fktycznie RC45. Ostatni tytu? mistrza ?wiata zdoby? na nim John Koci?ski, ale by?a to RVF 750 oznaczenie fabryczne RC45.w odr??nieniu od naszych moto RVFnie mia?y rozrz?du na ko?ach lecz z boku silnika wa?ki nap?dza?y ?a?cuchy.Honda aby konkurowa? z Ducati wyp??ci?a ten model .Ale jak wiadomo aby startowa? w klasie sperbike takie motocykle musz? by? produkowane w okre?lonej ilo?ci i musz? by? dost?pne w salonie.Troch? czytalem na ten temat i w?a?nie odno?nie tego modelu honda wyp?sci?a kr?tk? seri? aby m?dz go wystawi? do wy?cig?w.Jej miejsce zaj?la jak wiecie VTR SP1 Colina .NR 750 T to r?wnie? V4 owalne t?oki podwa korbowody i dwie ?wiece na cylinder opisw ?wiecie motocykli.
: czw 26 sty 2006, 18:50
autor: AGENTII
Wilson, i
maciek, sie pogryzli

, w?a?nie maciek tej twojej nie widzieli?my jeszcze

: czw 26 sty 2006, 22:30
autor: maciek
AGENTII pisze:Wilson, i
maciek, sie pogryzli

, w?a?nie maciek tej twojej nie widzieli?my jeszcze

Iiiii tam sie pogry?li. Mo?emy sobie pozwoli? na takie docinki
A je?li chodzi o moj? VFR to sprawd? jeszcze raz we w?a?cicielach na stronce

: czw 26 sty 2006, 22:48
autor: Wilson
: sob 28 sty 2006, 12:40
autor: AGENTII
to ?e? sie nalata?, ale to i tak wi?cej przejecha?e? ni? ja tej zimy hehehehe