końcówki kierownicy
- Oncki
- zadomowiony
- Posty: 58
- Rejestracja: ndz 25 sty 2009, 17:38
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk Moto3Miasto
- Kontakt:
końcówki kierownicy
założyłem grzane manetki i teraz jak przykrece do konca koćówke kieroniocy to mi sie rol gaz blokuje czy w tym wypadku wymienic na koncówki z dłuzszym dystansem czy poprostu cos podlopzyc abu byl wiekszy dystans
- jw
- pisarz
- Posty: 374
- Rejestracja: ndz 15 cze 2008, 00:22
- Imię: Jarek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: warszawa
u mnie to nie pomoglo. dalem jeszcze ze dwie podkladki pomiedzy ciezarekiem, a kierownica w celu zwiekszenia dystansu. calosc wkrecilem na jakis slably klej i trzyma sie juz dosc dlugo. ostatnio nawet zdejmowalem manetki i w/w sruba nie stawiala jakiegos wielkiego oporu.Diego pisze:Manetki maja rant.Ten z lewej zostaje ,a od gazu trzeba obciąc.(skracasz ja o jakieś 2 mm)
Ja tak zrobiłem i jest ok.
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
witam,ja mam Daytony i tez jestem zadowolony,jak zakładałem to niechciałem ciać manetek i podlorzyłem podkałdki i sie trzyma.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości