Strona 1 z 4
zmiana moto na BLADEGO kilka pytań:))
: czw 04 cze 2009, 19:27
autor: THOR
Sprzedaje chyba moją VFR:( i zastanawiam się nad cbr 929 RR, tylko nurtuje mnie to że często latam z plecaczkiem i nie wiem jaka jest pozycja na BLADYM z tyłu a po przejechaniu 100km nie chciałbym dostać od razu w łeb.........

. Może ktoś z Was lata latał ma znajomego:) prosze o opinie na temat tego moto z góry dzięki
pozd THOR
: czw 04 cze 2009, 19:33
autor: WiktorVFR
Napisz do PepeVFR on lata 929 albo do Jacko
: czw 04 cze 2009, 20:08
autor: Fred
Jeździłem na 929 kumpla. I szczerze powiem że jakoś mnie nie porwała. Moto wydaje się mniejsze jak siedzisz za kierownicą, krótka owiewka itp. Po przejażdżce zrozumiałem jaka jest różnica między V-ką a rzędówką (niebo a ziemia - taka kolejność

). Pozycja oczywiście bardziej sportowa i z tego co opowiada kolega to ręce bolą.
Nie czułem też jakoś tej mocy. VFR lepiej idzie z dołu. Dodatkowo mam przelot w vifierce a blady ma fabryczny tłumik, więc bardziej mnie cieszy/ła jazda na VFR
Reasumując: NIE MA MASZYNY NA VFR
Wyslij link do aukcji jak bedziesz sprzedawał
: czw 04 cze 2009, 20:13
autor: Gienio
najlepiej sie przymierzyc razem z plecaczkiem, wiesz jeden plecaczek lepiej znosi niewygody drugi mniej, ale chyba sie domyslasz ze szczesliwa raczej nie bedzie
jak ja sie przymierzylem z Karina do bladego i zobaczylem jej mine to sobie odpuscilem

: pt 05 cze 2009, 07:18
autor: wszymon
witam
jeździłem przez 2 lata 929 i powiem tak: dla kierowcy pozycja sportowa ale znośna trasa 700km w jeden dzień (nad morze i z powrotem) do zniesienia. Jeżeli chodzi o plecaczka to zapomnij albo mocno leży na twoich plecach albo musi o bak się zapierać i raczki odpadają. To wygodniej juz jeździ się plecaczkowi na poprzednim bladym SC 33 do 99 r. plecaczek siedzi bardziej płasko i nie leci tak na kierowcę
Jak chcesz coś mocniejszego nież VFR to polecam xx (też miałem przez rok) wygodna kanapa dla obydwu no i zap...... jak trzeba ale trudno o dobry egzemplarz.
Jak chcesz coś więcej wiedzieć to pytaj
: pt 05 cze 2009, 09:57
autor: Jacko
Ośmielam się zabrać głos w tej dyskusji.
Co do pozycji w Bladym to dla mnie jest git. Latałem mna Słowację i nie było problemu z nadgarstkami czy innymi częściami ciała. Pozycja jest na pewno inna niż na VFR ale ja nie widzę problemu.
Co do plecaczka to tak jak pisze
Gienio, musisz ją zabrać i niech sama oceni. Najlepiej usiądźcie razem i przejedźcie się. Ja ze swoją panią śmigam na mazury i po zrobieniu 300 - 400 km nie narzeka. Ale mogą to być odczucia indywidualne.
Fred pisze:Po przejażdżce zrozumiałem jaka jest różnica między V-ką a rzędówką (niebo a ziemia - taka kolejność ). Pozycja oczywiście bardziej sportowa i z tego co opowiada kolega to ręce bolą.
Co znaczy ta różnica-odnośnie czego się tyczy bo jakoś ja nie mogę się z Tobą zgodzić.
Fred pisze:Nie czułem też jakoś tej mocy. VFR lepiej idzie z dołu.
I z tym też się nie zgodzę, jakoś Bladego stawiam na gumę od 2,8 tyś obrotów a VFR-kę raczej od 4 tyś więc chyna masz juz porównanie odnośnie mocy tych motocykli.
50 koni więcej i 50 kilo mniej w bladym w porównaniu do VFR mówisz że nie ma różnicy ???? no nie wiem.
: pt 05 cze 2009, 10:22
autor: THOR
Kurde widzę, że będę miał ciężki orzech do zgryzienia:) oglądałem ostatnio XX, ale jest dla mnie za wielki i ciężki chciałem właśnie przesiąść sie na sporta. Może dzisiaj podjadę zobaczyć 929 jak sie siedzi i wogule nim sprzedam swoją VFR - kę:). Jeszcze jedno pytanko 929 a Amor skrętu jest niezbędny czy da się w miarę latać po polskich autostradach ? Dzięki za odpowiedzi i pomoc.
: pt 05 cze 2009, 10:33
autor: Jacko
THOR pisze:Jeszcze jedno pytanko 929 a Amor skrętu jest niezbędny czy da się w miarę latać po polskich autostradach
Ja latam bez chociaż lepiej by było z amorem. Tragedii nie ma, rąk nie urywa.
JuNioR pisze:Bo Fred nigdy nie odkręca powyżej 2,5 tys
A to by wyjaśniało jego punkt widzenia

: pt 05 cze 2009, 11:05
autor: Fred
JuNioR pisze:Jacko pisze: Bladego stawiam na gumę od 2,8 tyś obrotów
Bo Fred nigdy nie odkręca powyżej 2,5 tys

Co Ty gadasz?! 2tys max na każdym biegu
Jacko, pisząc "niebo a ziemia" miałem na myśli VVibracje, głos silnika i nawet pozycje za sterami. A co do różnicy w mocy - cebra mnie po prostu nie porwała. Przejechałem się w sumie z 3-4km dlatego takie pierwsze odczucia.
Z całym szacunkiem - ale to zwykłe moto jest
Junior, wiesz że ciężkie czasy mamy to i nawet na obrotościomierzu oszczędzam

: pt 05 cze 2009, 11:25
autor: benito
Jacko pisze:Ja latam bez chociaż lepiej by było z amorem.
Co do amorka, to blady nie jest jeszcze tak twardy i kat glowki ramy nie jest tak mocny jak u mnie, dlatego z wlasnych doswiadczen wiem, ze nie jest on "konieczny"
Ja na swojej bez amorka nie moglem jezdzic, gdyz co chwile mialem shimmy.
Jezeli moja Edytka wytrzymala caly poprzedni sezon u mnie na plecaku, to na 929 powinno byc MEGA WYGODNIE.
: pt 05 cze 2009, 12:25
autor: Jacko
Fred pisze:A co do różnicy w mocy - cebra mnie po prostu nie porwała. Przejechałem się w sumie z 3-4km dlatego takie pierwsze odczucia.
Może jesteś zbyt wymagający.
Fred pisze:Z całym szacunkiem - ale to zwykłe moto jest
Pewnie że zwykłe, ma dwa koła, łańcuch, zbiornik itd. jak inne moto.
A po drugie, nikt nie karze Ci się w nim zakochać. Jednemu Kryśka, drugiemu Maryśka.
benitto pisze:Jezeli moja Edytka wytrzymala caly poprzedni sezon u mnie na plecaku, to na 929 powinno byc MEGA WYGODNIE.
Dlatego też wygoda to indywidualne odczucie każdej osoby.
: pt 05 cze 2009, 14:01
autor: wszymon
tak wogóle to xx waży 253 gotowy do jazdy a vitekk 249 z abs więc wagowo to raczej różnicy nie ma, gabaryty xx owszem znaczne ale prowadzi się bez problemów, i siedzi się niżej
a jeżeli chodzi o to jak się zbiera 929 to VFR można pomarzyć żeby nadążyć obojętnie w jakim zakresie obrotów, jeżdżę ciągle obydwoma i mój nowy vitek nie ma żadnych szans ale może musi się dotrzeć

: pt 05 cze 2009, 19:34
autor: Tomaso
Nie wiem jak 929 ale miałem 954 i ten motocykl jest w każdym aspekcie lepszy od VFR oprócz jednego. Lepiej jeździ po zakrętach, łatwiej się prowadzi, jest mocniejszy pewniejszy, ma lepsze hamulce i zawiechę. Vfr jest wygodniejsza w podróży.
Pozdrawiam!
: pt 05 cze 2009, 23:18
autor: kecajm69
Przesiadłem się z vfr800Fi na Bladego 1000RR i też sobie chwale pozycja bardzo mi odpowiada bo na VFR-ce też kładłem się na zbiornik i nadgarstki wcale mocniej mnie nie bolą. Plecaczek może a nawet jak jest wygodna to będzie narzekać ale to przecież jest sport nie turystyk.Zrobiłem swoją ostatnio 1135km w jeden dzień i dało sie wytrzymać fakt 4 litery bolały tego dnia a na następny już było lepiej.Na VFR-ce zrobiłem naraz 500km i też czułem 4 litery i nadgarstki.Myślę że każdy odbiera to indywidualnie i tak jak piszą śmignij się sam i z plecaczkiem na 929 i zobaczysz.A co do przyspieszeń Blejda i VFR-y to nie ma co porównywać, hamulce też leprze,prowadzenie w zakrętach to bajka. VFR jest tylko wygodniejsza i jeśli robisz jakieś dłuższe trasy to XX jest złotym środkiem bo wygodny i mocniejszy ale jeśli ciągnie cię do poszalenia to Blady. Wybór należy do ciebie, ja jak narazie wybrałem Bladego ale plecaczek troche narzeka że niewygodnie i kto wie czy nie przesiądę się na XX z czasem.
: śr 10 cze 2009, 00:12
autor: Jacko
wszymon pisze:a jeżeli chodzi o to jak się zbiera 929 to VFR można pomarzyć żeby nadążyć obojętnie w jakim zakresie obrotów
Tomaso pisze:Nie wiem jak 929 ale miałem 954 i ten motocykl jest w każdym aspekcie lepszy od VFR oprócz jednego. Lepiej jeździ po zakrętach, łatwiej się prowadzi, jest mocniejszy pewniejszy, ma lepsze hamulce i zawiechę. Vfr jest
wygodniejsza w podróży.
W końcu ktoś mądrze napisał
