Nieprawidłowa praca silnika?

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
WicherwTTV
Posty: 13
Rejestracja: śr 06 mar 2024, 23:54
Imię: Wojtek
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna

Nieprawidłowa praca silnika?

Post autor: WicherwTTV » sob 16 mar 2024, 20:37

https://youtu.be/IOwb1AXZweQ?si=pWRGsDmN4LXcGMHq

Witajcie. 2 tygodnie temu zakupilem od znajomego że swojej grupy motocyklowej vfr z 2002roku celem odbycia nią swojej pierwszej podróży dalej.. Korsyka :)
Motocykl mimo 103tys km przebiegu serwisowany. Wymieniony rozrząd itp itd. Kolega raz w roku też nim śmigał po świecie.
Uczac się tego motocykla, jeżdżąc, pokonując km w garażu usłyszałem, jakby dziwną pracę, taki metaliczny dźwięk przy ok 5tys obrotów? Kolega twierdzi, że panikuje i nic dziwnego nie słychać. Nie mam doświadczenia w tej dziedzinie, może ktoś usłyszy i poradzi? Prawko mam od maja zeszłego roku i jest to mój drugi motocykl. Wcześniej była deauville 650 :)
Dziękuję za porady :)

Awatar użytkownika
diimon
pisarz
pisarz
Posty: 494
Rejestracja: sob 31 lip 2021, 14:52
Imię: Adrian
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SZA

Re: Nieprawidłowa praca silnika?

Post autor: diimon » sob 16 mar 2024, 20:46

Na wciśniętym sprzęgle słychać to samo?

WicherwTTV
Posty: 13
Rejestracja: śr 06 mar 2024, 23:54
Imię: Wojtek
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Nieprawidłowa praca silnika?

Post autor: WicherwTTV » sob 16 mar 2024, 21:38

diimon pisze:
sob 16 mar 2024, 20:46
Na wciśniętym sprzęgle słychać to samo?
Nie mam pojęcia. Schodząc z motocykla usłyszałem to. Jutro mogę sprawdzić jak wygląda sytuacja z wciśniętym sprzęgłem :/

Awatar użytkownika
WojtekM
Posty: 5
Rejestracja: wt 02 kwie 2024, 14:56
Imię: Wojtek
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Nieprawidłowa praca silnika?

Post autor: WojtekM » pn 08 kwie 2024, 07:52