Czy warto kupować oponę z DOT 2013

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
jagna
klepacz
klepacz
Posty: 665
Rejestracja: pn 15 lip 2013, 18:17
Imię: Agnieszka
województwo: śląskie
Płeć: Kobieta

Re: Czy warto kupować oponę z DOT 2013

Post autor: jagna » sob 28 paź 2017, 14:33

Daj znać jak będzie zmieniał ile wytrwała :)
Optymizm jest błogosławieństwem niedoinformowanych.

adam.ada
pisarz
pisarz
Posty: 494
Rejestracja: sob 17 paź 2009, 23:24
Imię: Adam
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Re: Czy warto kupować oponę z DOT 2013

Post autor: adam.ada » sob 28 paź 2017, 14:54

OK, jutro napiszę.
Adam

Awatar użytkownika
konrad1f
pisarz
pisarz
Posty: 288
Rejestracja: śr 29 lut 2012, 00:45
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Czy warto kupować oponę z DOT 2013

Post autor: konrad1f » sob 28 paź 2017, 16:09

jagna pisze:
sob 28 paź 2017, 14:16
Dowiedziałam się tylko, że robią coś takiego, nie wnikałam w szczegóły, to jest subiektywna ocena i nie prosiłam o rady :) Wiem też że istnieje zderzacz hadronów i też nie potrafię o nim opowiedzieć :lol:
Nie pytałam czy jest różnica tylko jak duża. To 100zł to cena nie używanej? Trochę trudno mi uwierzyć, że opona jest pięciokrotnie tańsza.
A co z przebiegiem?
subiektywna ocena? jeśli czegoś nie wiesz to proszę nie pisz bo rozpowszechniasz bzdury!
regeneracja opon - owszem - dość popularna sprawa ale w przypadku opon samochodowych (hasło "opony bieżnikowane" może coś Ci mówi?)

to nie mój problem, że trudno Ci uwierzyć
przykład? proszę bardzo: http://allegro.pl/hit-opony-2x-130-80-1 ... 52203.html - trzy oponki za dwie stówki
te oponki kupowałem w sezonie 2015 po ok. 100zł/szt. - miałem to na ntv650

nie wiem co mam Ci odpowiedzieć na pytanie o przebieg
opona oponie nierówna, motocykl motocyklowi nierówny, styl jazdy też jest zmienny - nie miałem nigdy okazji przetestować i porównać takiej samej opony z różnymi DOTami na tym samym motocyklu w takich samych warunkach i robiąc np. po 5tyś. km na obu kompletach.

obecnie na vfr-ce mam wrzucone supercorsy potorowe. tył za 5dych a przód za jakieś 80zł. DOT kilkuletni - na razie tylko polatane na torze w Toruniu ale wrażenia jak najbardziej spoko.

czezare
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 91
Rejestracja: sob 23 lut 2013, 13:06
Imię: Cezary
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Czy warto kupować oponę z DOT 2013

Post autor: czezare » sob 28 paź 2017, 23:28

z tymi oponami jest tak, że kiedyś te 10 lat temu każdy by się dał pochlastać za używkę w dobrym stanie rocznik nie grał różnicy, teraz wiadomo guma się starzeję po 4 latacha max należy wymieniać bo opona traci swoje właściwości pewnie tą różnice mark markques by zauważył testując ją na torze bo w ruchu codziennym raczej nie. Ale wiadomo teraz "bezpieczeństwo" i hi-and'dowe rozwiązania są na topie. To ogromny rynek więc żaden producent nie przejdzie obok tego bez ostrzeżenia o zagrożeniu. Ta prawidłowość jest powtarzana w każdej dziedzinie począwszy od hamulców, olejów nawet płyn chłodnicy super ekstra moto cooler 10 razy droższy od zwykłego płynu chłodniczego który nie reaguje z aluminium. Notabene ten motocooler firmy na m. może być produkowane jako usługa przez firmę krzak ale ekonomia robi swoje. Wypromowanie marki, nakłady na znane twarze, potem specjalne programy lojalnościowe to wszystko kosztuje. Wygląda totak, że ty kupujesz u nas podpisujesz cyrograf na xxx litrów w ciągu roku my dajemy tobie wyposażenie warsztatu lub podobne bonusy (niewierzycie spytajcie Gregorego albo Petera ile propozycji dostają. Potem klient widzi różnice w cenie bo ona musi być ekonomii nie oszukasz ktoś musi zapłacić za te podnośniki, odsysarki itp. a klient ostateczny no jak w reklamie MBANKU jest rąbany. Płaci 3 razy więcej ale wierzy, że to dlatego, że produkt dużo lepszy, że badania nanocząsteczki, mikroporowatości i inne cuda wianki, a czemu ma nie wierzyć sam przecież nie sprawdzi, a reklama idzie w tłum - ma siłę. Najgorsze jest to, że kłamstwo powtórzone kilka razy staje się prawdą a pokutują na tym małe firmy, których roczny zysk na sprzedaży jest kilka razy mniejszy niż nakłady topowych firm na marketing.
VFR 800 vtec '2006 >> VFR 1200 FD-A '2010

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości