niby za te cene otrzymasz model nowszy......tzn.,....dolozysz rejestracje......i masz juz 9 tysi.....a za 9 cholera sam nie wiem.....9-10 chodzą fajne juz rc36II, Twój wybór
- hmmm podstawa to regulator napięcia - weź ze sobą miernik - aku powinno ładować na zapalonych światlach na 5 tys obr od 14 do 14.8V jeśli nie osiaga 14.....to coś sie dzieje w elektryce, aku lub regler lub............ ? nei wiem

chyba nie alternator

nie ma co się wgłębiać teraz....lukasz główkę ramy, na centralkę go, nacisk tylnej Osi przez drugą osobę, sprawdzasz przednie koło do Siebie i na boki czy nie przeskakuje łożysko, nie strzyka, ogólnie zbadaj ją namacalnie, zdejmijcie boczki, zobacz uszczelki, z przodu obadaj czy nie moczy się wyjście kolektora przy wyjściu z garów, hmmm obadaj sprawy eksploatacyjne.....klocki.....tarcze.....ich zużycie, otarcia przeróżne zweryfikój, ogólnie nie wierz w bajki, sprawdzaj dokładnie. przy tym przebiegu nie powinno być niewiadomo jakiego zużycia materiałów, zresztą ja tego na fotkach nie widze.
- wsłuchaj się w silnik czy aby cuś tam nei stuka niepokojąco, przejedź się czy przy 100 powiedzmy puszczając lekko kiere......kiera....nei chula na lewo i p rawo....czy nei ma tendencji....do shimmy
- sprzęgło czy nie trzęsie na jałowym....
- moto ma oryginalne tarcze z tamtych lat widze, jak dla mnie to moto moze byc okazyjną oryginalną sztuką
Ja mówię ogólnie, speców to tu troche jest
