Vfr 800 vtec 2003r

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
CzepekLidera
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 54
Rejestracja: wt 28 lut 2017, 15:41
Model VFR: 800
Imię: Mateusz
Płeć: Mężczyzna

Re: Vfr 800 vtec 2003r

Post autor: CzepekLidera » sob 04 mar 2017, 19:36

eltroc pisze:
CzepekLidera pisze:Testowaliscie jakies dobre specyfiki na usuniecie rdzy i na dobra polerke/konserwacje? Jako ze jest to moj pierwszy motocykl, chcialbym go troszke dopiescic.
Cześć
Czyściłem kolektory wydechowe i specyfik działa dobrze :D
AUTOSOL ANTI-BLAU/BLUING REMOVER i pasta do kompletu AUTOSOL
METAL POLISH 75ml.
Dzieki kolego! Kolektory bede musial ogarnac bo przysniedzialo/rdzewiale sa. Kupilem scottoiler FS365 na ogolna konserwaje. Zauwazylem tez ze gdzie niegdzie rama alu zaczyna "rdzewiec" po swojemu. Myslisz ze pasta polerska zrobi robote? Na stalowych mocowaniach forków zaczynaja male bomble wychodzic wiec tez bede musial to ogarnac.
Miszcz pro_stey 😎

Awatar użytkownika
eltroc
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 90
Rejestracja: czw 08 wrz 2016, 10:46
Model VFR: 800Fi RC46
Imię: Wojciech
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Grójec

Re: Vfr 800 vtec 2003r

Post autor: eltroc » sob 04 mar 2017, 20:40

CzepekLidera pisze:Zauwazylem tez ze gdzie niegdzie rama alu zaczyna "rdzewiec" po swojemu. Myslisz ze pasta polerska zrobi robote?
Pewnie jak nie ręcznie to maszynowo co prawda blacharzem nie jestem ale ten AUTOSOL
METAL POLISH 75ml. robi dobrą robotę tylko jak byś kupował to do amelinium.

CzepekLidera
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 54
Rejestracja: wt 28 lut 2017, 15:41
Model VFR: 800
Imię: Mateusz
Płeć: Mężczyzna

Re: Vfr 800 vtec 2003r

Post autor: CzepekLidera » śr 05 kwie 2017, 17:57

Panowie, czy czeste odkrecanie manetki do odcinki wplywa niekorzystnie na zywotnosc silnika? Mam problem z dokreceniem srub przy owiewkach bocznych, ktos wie jak je wkrecic? Wkrecam i w srodku nie ma do czego dokrecic..
http://pl.tinypic.com/r/kd999z/9
Miszcz pro_stey 😎

Cimaj
pisarz
pisarz
Posty: 442
Rejestracja: pt 18 lip 2014, 21:17
Model VFR: Z1000SX 17-
Imię: Kamil
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: Vfr 800 vtec 2003r

Post autor: Cimaj » śr 05 kwie 2017, 18:32

brakuje Ci w owiewce bocznej gumowej śruby: coś jak to http://allegro.pl/sruba-owiewki-sruby-o ... 15963.html

Awatar użytkownika
śliniak290
klepacz
klepacz
Posty: 1842
Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
Model VFR: VFR1200F
Imię: Wojciech
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Jelonki

Re: Vfr 800 vtec 2003r

Post autor: śliniak290 » śr 05 kwie 2017, 20:12

Dokładnie jak pisze Kamil , mogła w gumce obrobić się ta tuleja gwintowana
Najpierw naucz śmiać się z siebie , a potem śmiej się z innych !!!

CzepekLidera
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 54
Rejestracja: wt 28 lut 2017, 15:41
Model VFR: 800
Imię: Mateusz
Płeć: Mężczyzna

Re: Vfr 800 vtec 2003r

Post autor: CzepekLidera » śr 05 kwie 2017, 20:36

Dzieki Panowie, jak zawsze mozna na Was polegac!
Dowiedzialem sie dzis ze poprzedni wlasciciel lubial czesto odkrecac do odcinki. Wplywa to niekorzystnie na zywotnosc silnika?
Miszcz pro_stey 😎

CzepekLidera
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 54
Rejestracja: wt 28 lut 2017, 15:41
Model VFR: 800
Imię: Mateusz
Płeć: Mężczyzna

Re: Vfr 800 vtec 2003r

Post autor: CzepekLidera » śr 05 kwie 2017, 20:42

Podejda sruby M5? Wiem ze tam M6 20mm wchodza
Miszcz pro_stey 😎

Awatar użytkownika
adrianoo
pisarz
pisarz
Posty: 420
Rejestracja: pt 25 mar 2016, 18:41
Model VFR: 800 vtec
Imię: Adrian
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Józefosław

Re: Vfr 800 vtec 2003r

Post autor: adrianoo » śr 05 kwie 2017, 21:58

Każde piłowanie silnika wpływa źle. Myślę jednak, że jeżeli nie odcinał co chwile to dramatu nie ma.
"braku chemii fizyką nie nadrobisz"

Awatar użytkownika
nospoon
bywalec
bywalec
Posty: 49
Rejestracja: pn 13 mar 2017, 14:43
Model VFR: 800 V-tec A-6
Imię: Mikołaj
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Vfr 800 vtec 2003r

Post autor: nospoon » pt 07 kwie 2017, 11:49

M5 może być, tyle że będziesz musiał zmieniać imbus przy odkręcaniu różnych śrub.

CzepekLidera
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 54
Rejestracja: wt 28 lut 2017, 15:41
Model VFR: 800
Imię: Mateusz
Płeć: Mężczyzna

Re: Vfr 800 vtec 2003r

Post autor: CzepekLidera » sob 08 kwie 2017, 13:03

Panowie mam pytanie, czy po zalozeniu 'silencerow' do tlumikow delkavica ubedzie mi mocy?
Miszcz pro_stey 😎

Awatar użytkownika
KidRackBrawura
pisarz
pisarz
Posty: 313
Rejestracja: pt 14 sty 2011, 18:50
Model VFR: Fi '01
Imię: Tomasz
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tuliszków

Re: Vfr 800 vtec 2003r

Post autor: KidRackBrawura » sob 08 kwie 2017, 20:20

CzepekLidera pisze:Panowie mam pytanie, czy po zalozeniu 'silencerow' do tlumikow delkavica ubedzie mi mocy?
Na chłopski rozum jeśli masz Fi lub wyżej to komputer sam sobie wyreguluje, żeby było ok. Ale to jeszcze niech ktoś potwierdzi.
It`s that old running wide problem again.
If in doubt, flat out.

CzepekLidera
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 54
Rejestracja: wt 28 lut 2017, 15:41
Model VFR: 800
Imię: Mateusz
Płeć: Mężczyzna

Re: Vfr 800 vtec 2003r

Post autor: CzepekLidera » wt 20 cze 2017, 19:09

Witam Panowie, male pytanko. Czy tąpniecie przy zmianie biegow jest normalne? Jedynka wiadomo, ale przy zmiane kolejnych biegow tez jest odczuwalne?
Miszcz pro_stey 😎

kazik12311
bywalec
bywalec
Posty: 36
Rejestracja: pn 17 paź 2016, 12:05
Model VFR: vtec 800
Imię: lukasz
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: kotlina klodzka

Re: Vfr 800 vtec 2003r

Post autor: kazik12311 » wt 20 cze 2017, 20:51

tak mysle i mysle i chyba nie slysze nic przy zmianie biegow ida jak maselko lekko
moze musisz wyczuc maszyne i sie z nia zgrac lepiej?

CzepekLidera
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 54
Rejestracja: wt 28 lut 2017, 15:41
Model VFR: 800
Imię: Mateusz
Płeć: Mężczyzna

Re: Vfr 800 vtec 2003r

Post autor: CzepekLidera » wt 20 cze 2017, 22:16

2 i 3 tąpniecia a reszta w miare spoko. Przy normalnej jezdzie ile masz obrotow kiedy zmieniasz bieg?
Miszcz pro_stey 😎

Awatar użytkownika
Niron
klepacz
klepacz
Posty: 652
Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
Model VFR: RC46 '01
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Siemień

Re: Vfr 800 vtec 2003r

Post autor: Niron » czw 22 cze 2017, 12:34

a dobrze wciskasz sprzęgło, u mnie te tąpnięcie jest tylko przy 1, ale też nie zawsze, reszta biegów wchodzi bez problemu
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości