OK. Tej wersji będziemy się trzymaćSoH pisze:Moje poprzednie moto to Suzuki DL650 V-Strom, oczywiście z handbarami. VFR'kę kupiłem na początku lutego, więc było trochę okazji pojeździć przy niskich temperaturach. Wydaje mi się, że na VFR'ce ręce marzły mi mniej, niż na DL'u z handbaram'i (a zdecydowanie nie marzły bardziej).
Dodatkowy argument jest taki, że w deszcz, rękawice namakają po wyjątkowo długim czasie. Wychodzi więc, że owiewka w V-Tec'u robi robotę, i jakieś inne patenty poza ciepłymi rękawicami/grzanymi manetkami nie mają moim zdaniem sensu. Nie ma co narzekać chłopaki, na VFR'ce jest naprawdę ciepło w łapki.
VFR vtec - patent na osłonę rąk
- mikeiliman
- bywalec
- Posty: 27
- Rejestracja: pt 31 lip 2015, 22:49
- Imię: michał
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
Re: VFR vtec - patent na osłonę rąk
pozdrawiam
mikeili
mikeili
-
- zadomowiony
- Posty: 73
- Rejestracja: pn 25 lis 2019, 20:29
- Imię: Daniel
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Oświęcim
Re: VFR vtec - patent na osłonę rąk
Odświeżę temat
Ma może ktoś założone handbary w vfr ?
Jestem ciekaw jak wygląda,,
Zwłaszcza 800 fi rc46
Mam grzane manetki ale to tak jak trzymać ręce na grzałce w zamrażalniku
Ma może ktoś założone handbary w vfr ?
Jestem ciekaw jak wygląda,,
Zwłaszcza 800 fi rc46
Mam grzane manetki ale to tak jak trzymać ręce na grzałce w zamrażalniku
- mictom
- klepacz
- Posty: 764
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: VFR vtec - patent na osłonę rąk
Też wywaliłem grzane manetki, bo się starły i tak jak mówisz, łapy może pokrzywić. Zakładaj i się podziel wrażeniami, jeśli chcesz jeździć w zimne dni to ma być praktyczne a nie wyglądać. Najlepiej jakby były przezroczyste i na szybki montaż, to by się w oczy nie rzucały i ściągasz kiedy chcesz. Ewentualnie jeszcze mi przychodzi na myśl jakiś spojler do czachy żeby podbić strugę lecącą na ręce.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: VFR vtec - patent na osłonę rąk
Mam podobne odczucia, wcześniej 4 lata na transalpie z handbarami, mówię co ja pocznę na vfr, a tu jest porostu cudownie, w rc46 struga wiatru jest tak kierowana że nic nie przeszkadza, po prostu elegancko, nawet nie myślę o grzanych manetkach, z drugiej strony nie wyobrażam sobie vfr z handbarami nie pasuje, może mam odporne ręce na zimno .....SoH pisze: ↑wt 22 wrz 2015, 12:14Moje poprzednie moto to Suzuki DL650 V-Strom, oczywiście z handbarami. VFR'kę kupiłem na początku lutego, więc było trochę okazji pojeździć przy niskich temperaturach. Wydaje mi się, że na VFR'ce ręce marzły mi mniej, niż na DL'u z handbaram'i (a zdecydowanie nie marzły bardziej).
Dodatkowy argument jest taki, że w deszcz, rękawice namakają po wyjątkowo długim czasie. Wychodzi więc, że owiewka w V-Tec'u robi robotę, i jakieś inne patenty poza ciepłymi rękawicami/grzanymi manetkami nie mają moim zdaniem sensu. Nie ma co narzekać chłopaki, na VFR'ce jest naprawdę ciepło w łapki.
Co do rękawice z membraną Gore-Tex i grzane manetki to kiepski pomysł, uszkodzi się membrana gore
-
- pisarz
- Posty: 442
- Rejestracja: pt 18 lip 2014, 21:17
- Imię: Kamil
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Re: VFR vtec - patent na osłonę rąk
Membrany Goretex nie uszkodzisz grzanymi manetkami.
Niestety jedynym sposobem założenia handguardów to zmiana VFR na inne moto. Nie założysz bo przy skręcie będa blokowały skręt kierownicy o czachę.
Re: VFR vtec - patent na osłonę rąk
Z gore to co innego słyszałem, no ale dobra, pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości