VFR 1200F SC63 RP11 - jaki dedykowany WYDECH?
: pn 02 wrz 2013, 22:21
Chciałem zmienić w moim moto wydech, na coś ze średniej półki w owalu lub trójowalu najchętniej karbonie. Chcę to zrobić ponieważ nie podoba mi się dzwięk fabryczny – na wolnych chodzi jak pralka….. Sorry ale w poprzednim sprzęcie miałem Leovice i zdecydowanie fajniej brzmiało.
Na rynku jest trochę rekomendowanych wydechów ale do końca nie wiem co wybrać aby dodatkowo poprawić osiągi. Zależy mi na lepszej elastyczności w dolnym zakresie obrotów.
Po tych 7-miu tys. km które zrobiłem w tym sezonie trochę rozczarował mnie „dół” silnika. Moja VFR poniżej 2600-2700 obrotów w ogóle nie jedzie , poszarpuje i do końca nie wiem czy to nie jest sprawa regulacyjna
(rzucam temat jak to jest w innych egzemplarzach) czy też wszystkie tak mają….
Powracam do wydechu: może ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie. Wiem że dodatkowo czeka mnie zmiana filtru powietrza, do zablokowania jest elektronika w temacie sondy lambda i trzeba też coś zrobić z tym dziwnym zaworem sterującym spalinami. No i potem efekt końcowy – co będzie trzeba jeszcze doregulować : może synchronizacja wtrysków? A może power commander z kilkoma mapami rozwiąże ten problem?
W sumie to nie chciałbym przeinwestować ale jednocześnie mam w perspektywie na tym sprzęcie 3-4 sezony więc jakiś tam poziom wydatków nie podlega dyskusji.
Oczekuje na odzew
Jacollo36
Na rynku jest trochę rekomendowanych wydechów ale do końca nie wiem co wybrać aby dodatkowo poprawić osiągi. Zależy mi na lepszej elastyczności w dolnym zakresie obrotów.
Po tych 7-miu tys. km które zrobiłem w tym sezonie trochę rozczarował mnie „dół” silnika. Moja VFR poniżej 2600-2700 obrotów w ogóle nie jedzie , poszarpuje i do końca nie wiem czy to nie jest sprawa regulacyjna
(rzucam temat jak to jest w innych egzemplarzach) czy też wszystkie tak mają….
Powracam do wydechu: może ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie. Wiem że dodatkowo czeka mnie zmiana filtru powietrza, do zablokowania jest elektronika w temacie sondy lambda i trzeba też coś zrobić z tym dziwnym zaworem sterującym spalinami. No i potem efekt końcowy – co będzie trzeba jeszcze doregulować : może synchronizacja wtrysków? A może power commander z kilkoma mapami rozwiąże ten problem?
W sumie to nie chciałbym przeinwestować ale jednocześnie mam w perspektywie na tym sprzęcie 3-4 sezony więc jakiś tam poziom wydatków nie podlega dyskusji.
Oczekuje na odzew
Jacollo36