Strona 2 z 2

Re: Poradnik - Jak kupić VFR 1200 Manual i DCT

: sob 08 paź 2016, 00:05
autor: tomcatek
Mam automat, ale..
rzeznik pisze: - które VFR1200 są zablokowane ? jak rozpoznać model z i bez blokady silnika
U nas można spotkać blokowane tylko z Francji. Nie znam dokładnie konkretnych numerów silnika czy coś. Unikaj moto z Francją w historii.
rzeznik pisze:- gdzie można dokupić deflektor ? serwis czy używkę ?
Nie wiem.
rzeznik pisze:- jakie usterki trapią właścicieli vfrek ?
Zaciera się mechanizm regulacji tylnego zawieszenia. Po 65kkm innych usterek brak.

Re: Poradnik - Jak kupić VFR 1200 Manual i DCT

: sob 08 paź 2016, 18:54
autor: rzeznik
spoko, dzieki :)

Re: Poradnik - Jak kupić VFR 1200 Manual i DCT

: śr 08 sty 2020, 09:43
autor: MarcinD
Dwa pytania po przeglądnięciu ofert
1. Plastiki na ogonie... Zawsze są srebrne niezależnie od malowania?
2. Tarcze hamulcowe przód... Sporo sztuk ma je wymienione. O jakim przebiegu może to świadczyć przy normalnym użytkowaniu?

Re: Poradnik - Jak kupić VFR 1200 Manual i DCT

: sob 12 cze 2021, 21:16
autor: wojcimierz
Ja dodam że VFR1200F i Crosstourery (VFR1200X) miały akcje serwisową wału kardana który był wymieniany za darmo przez aso. Podając numer VIN można sprawdzić w aso czy dany egzemplarz przechodził wymianę. W moim crosstourerze była również akcja serwisowa na tarcze hamulcowe, domyślam się że w VFR1200F mogło być podobnie bo to w zasadzie to samo moto.
Przedsiębiorca Honda Motor Europe Ltd. (Sp. z o.o.) Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre motocykle marki Honda VFR1200F i VFR1200FD kod modelu: SC63, wyprodukowane w latach 2010-2015 w Japonii oraz VFR1200X , VFR1200XD CROSSTOURER kod modelu: SC70 , wyprodukowane w latach 2012-2015 w Japonii, mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Poinformowano, że w ww. modelach motocykli z powodu nieprawidłowego osadzenia łożysk igiełkowych przegubu krzyżakowego wału napędowego, przy długotrwałej jeździe może dochodzić do nadmiernego nagrzania łożysk. Może to powodować przyspieszone zużycie łożyskowania przegubu, a nawet jego uszkodzenie. Jeżeli nastąpi uszkodzenie przegubu, motocykl może stracić możliwość przeniesienia napędu, a w skrajnym przypadku może nastąpić zblokowanie tylnego koła..
Źródło UOKiK