Wiec tak od poczatku od siebie podorzucam.
Ecu unleashed zalatwilo jedno ecu z holadni po tym jak go zaczeli rozklejac. To ecu jest zalane masa i wazy z 2kg przez to. Nie da sie go rozebrac.
Kiedykolwiek uslyszyscie o koniecznosci rozbierania to moijac z daleka. W USA Guhl Motors robi to po kablu - odblokowywanie etc sprawdzalem.
w PL podobno K+K kwiecien - nie sprawdzalem. Kainzinger z Niemiec sie oferuje ale od siebie tego Pana radze omijac.
Nie wstawiamy sterownika z USA - nie ma hissa dzialac nie bedzie chyba ze z rzezba...
Kufer w 2012 nie poprawiono a wszedl drugi model na dwa kaski. Pierwszy typ miescil jeden kask i nic wiecej. Kto co potrzebuje.
Pierwsze kurfy dla Honday robi Givi - ten drugi model to niestety chinszczyzna ktora jakosc ma taka sobie. Nie dziwo, ze wiekszy kosztuje mniej niz mniejszy...
Kupowac radze z kuframi juz na pokladzie. Uzywek nie ma a nowe kosztuja tysiace u Hondy a jak sie okazalo ostatnio kufer centralny nie jest nawet tak prosty do kupienia nawet nowy.
Kilku probowalo i czekali po 5-6 miesiecy.
Akcja serwisowa dotyczyla modeli DCT i nie tylko w angli. Na VFR world byl temat nigeryjczyka ktoremu sie silnik posypal. Po perturbacjach Honda dala nowy.
Opilki w silniku nie usuniete po produkcji. W pdf szczegoly:
https://drive.google.com/open?id=0ByPYc ... authuser=0
Regulacja napiecia wstepnego sprezyny tylnego amora doskwiera kazdej sztuce do 2012-13 wczesniej czy pozniej. Honda wprowadzila nowy typ ktory ma regulator
przeprojektowany. Na obudownie jest kolnierz ktory oslania pokretlo przed dostawaniem sie syfu pod spod. Koroduje os pokretla wzgldem korpusu a pokretlko plastikowe
jest niesciagalne bez polamania. Gdzies mialem fotke porownawcza ale znalezc nie moge. Tu sie raczej Kayaba/Showa nie popisala..
Moj jeszcze zyje ale jest regularnie smarowany ale i tak chodzi ciezko.
Model ten ma tez problemy z szarpaniem na niskich obrotach na 1 i 2 biegu. Jest to spowodowane ograniczeniami w sofcie jakie honda umiescila. Sa hondowskie
aktualizacje ktore troche poprawiaja prace - ale ma sie wrazenie i tak, ze kardan sie zaraz rozleci bo cos w srodku klekocze. Roczniki od 2012 mialy poprawiony soft i kontrole
trakcji to tez ograniczenia nie sa az tak podle ale nadal tam sa. Np. na 1 biegu throttle by wire nie pozwala otworzyc przepustnic wiecej jak 70% - co bysmy sie nie pozabijali.
Wielu liczylo, ze honda to wraz z wejsciem trakcji to usunie - nic bardziej mylnego.
Sprawe dla mnie zalatwil remapping ktory zlikwidowal jakiekolwiek ograniczenia. Model 2012 dostal tez 0.5l wiekszy zbiornik.
Warto szukac 2012? Ja uwazam, ze nie - trakcje probowalem i jest ona bardzo bezczelna. Skutkowalo to tym ze przed kazdym wyjazdem musialem przyciskiem wylaczas TC
bo mnei to denerwowalo...pol litra wecej? Tez bym sie nie napalal. Modele 2010 mozna wyrwac za naprawde dobre pieniadze i je wlozyc w remap ecu i dokupic nowy zbiornik
jak ktos rzeczywiscie bedzie tesknil za ta polowka...a z roznicy jeszcze sporo kasy zostanie.