Poradnik - Jak kupić VFR 1200 Manual i DCT

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
tomcatek
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 76
Rejestracja: wt 02 wrz 2014, 16:01
Model VFR: 1200FD
Imię: Tomek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Poradnik - Jak kupić VFR 1200 Manual i DCT

Post autor: tomcatek » sob 08 paź 2016, 00:05

Mam automat, ale..
rzeznik pisze: - które VFR1200 są zablokowane ? jak rozpoznać model z i bez blokady silnika
U nas można spotkać blokowane tylko z Francji. Nie znam dokładnie konkretnych numerów silnika czy coś. Unikaj moto z Francją w historii.
rzeznik pisze:- gdzie można dokupić deflektor ? serwis czy używkę ?
Nie wiem.
rzeznik pisze:- jakie usterki trapią właścicieli vfrek ?
Zaciera się mechanizm regulacji tylnego zawieszenia. Po 65kkm innych usterek brak.
Boże chroń mnie przed przyjaciółmi, przed wrogami obronię się sam

rzeznik
Posty: 2
Rejestracja: pn 03 paź 2016, 19:32
Imię: roberto
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Poradnik - Jak kupić VFR 1200 Manual i DCT

Post autor: rzeznik » sob 08 paź 2016, 18:54

spoko, dzieki :)

Awatar użytkownika
MarcinD
pisarz
pisarz
Posty: 421
Rejestracja: pt 28 sie 2015, 18:39
Model VFR: 1200F
Imię: Marcin
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PTU

Re: Poradnik - Jak kupić VFR 1200 Manual i DCT

Post autor: MarcinD » śr 08 sty 2020, 09:43

Dwa pytania po przeglądnięciu ofert
1. Plastiki na ogonie... Zawsze są srebrne niezależnie od malowania?
2. Tarcze hamulcowe przód... Sporo sztuk ma je wymienione. O jakim przebiegu może to świadczyć przy normalnym użytkowaniu?
hornet 600 PC36 > vfr800 vtec > vfr1200f :twisted:

wojcimierz
Posty: 16
Rejestracja: ndz 06 cze 2021, 13:42
Model VFR: 1200X
Imię: Wojtek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: Poradnik - Jak kupić VFR 1200 Manual i DCT

Post autor: wojcimierz » sob 12 cze 2021, 21:16

Ja dodam że VFR1200F i Crosstourery (VFR1200X) miały akcje serwisową wału kardana który był wymieniany za darmo przez aso. Podając numer VIN można sprawdzić w aso czy dany egzemplarz przechodził wymianę. W moim crosstourerze była również akcja serwisowa na tarcze hamulcowe, domyślam się że w VFR1200F mogło być podobnie bo to w zasadzie to samo moto.
Przedsiębiorca Honda Motor Europe Ltd. (Sp. z o.o.) Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre motocykle marki Honda VFR1200F i VFR1200FD kod modelu: SC63, wyprodukowane w latach 2010-2015 w Japonii oraz VFR1200X , VFR1200XD CROSSTOURER kod modelu: SC70 , wyprodukowane w latach 2012-2015 w Japonii, mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Poinformowano, że w ww. modelach motocykli z powodu nieprawidłowego osadzenia łożysk igiełkowych przegubu krzyżakowego wału napędowego, przy długotrwałej jeździe może dochodzić do nadmiernego nagrzania łożysk. Może to powodować przyspieszone zużycie łożyskowania przegubu, a nawet jego uszkodzenie. Jeżeli nastąpi uszkodzenie przegubu, motocykl może stracić możliwość przeniesienia napędu, a w skrajnym przypadku może nastąpić zblokowanie tylnego koła..
Źródło UOKiK

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości