Strona 4 z 4

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

: śr 27 lip 2016, 15:51
autor: klosiewi
Z pewniaków: vfr FI jak i v-tec żarówki kierunków przednich jak i tylnych oraz tylna pozycja/stop to te same żarówki (okrągłe, dwa żarniki), wiem jedno jak Peter zamontował włącznik to świeciły się zarówno przód jak i tył :D
Przeglądnąłem troszkę interneta i nie znalazłem żadnego info na temat tylnych pozycji w kierunkach. :roll:

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

: śr 27 lip 2016, 22:24
autor: emil
To może po awaryjnych, na schemacie z jednej książki przód ma 3 przewody, tył 2 :) z tyłu ja nie widziałem pomarańczy.

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

: sob 06 sie 2016, 09:16
autor: Navikoma
To chyba nie awaryjne. Motocyklom z USA świecą się przednie kierunki i po to jest ten 3ci kabel na przednich migaczach.

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

: sob 24 gru 2016, 15:11
autor: K_L_A_M_A
W interceptorach rynek kanada / usa przednie reflektory oświetlają drogę symetrycznie ( nie zezują ani w lewo ani w prawo) poza tym siedzą tam nietypowe żarówki stanley taki sam wynalazek jak do kierunków i pozycji tzn tej samej firmy. Parę lat temu posiadałem inerceptora i miałem problem ponieważ ASO nie było mi w stanie odpowiedzieć na pytanie co to za żarówka i czym się różni od H4 - bo takie miałem założone ( inne gniazdo niż w europejskich na H7). No i nie dowiedziałem się do dzisiaj :) Jeździłem na H4 aż do sprzedaży moto. Teraz na stanie wersja europejska i spokój:) Co do kierunków to na 100 % tylko przednie kierunki świecą jako pozycja a w reflektorach przednich pozycji - brak. No i światła załączają się automatycznie ( przynajmniej ja tak miałem) w roczniku już 2003 a w europejskich podobno od 2006 po lifcie . Obecnie posiadam europejkę z ABS rok 2002 i włącznik świateł na prawej manetce.

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

: śr 15 lut 2017, 18:00
autor: K_L_A_M_A
Przypomniało mi się jeszcze że interceptory są bez HISS'a i w dolnej części przy misce olejowej jest zamontowany taki pojemnik metalowy który ma za zadanie neutralizację oparów benzyny wydobywającej się z przelewu zbiornika. Normalnie przewód idzie pod lewą stronę moto a tutaj do tego zbiornika i dopiero tam gdzie normalnie na lewą stronę pod deklem altka