Strona 3 z 4

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

: czw 12 gru 2013, 22:00
autor: andreas
Odblaski pomarańczowe na goleniach, z tyłu czerwone na błotnikach. Obrysówki, jak to w amerykańcach- 5Watowe włókna w kierunkowskazach na stałe po włączeniu świateł.

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

: ndz 02 lut 2014, 12:46
autor: reddccrew
Mam pytanie w jakim przedziale szukać moto z 2002 2003 roku? Bo rozumiem że te od 2002 są już po lifice? Powiedzmy zakres cenowy 13 -16 tys zł to już racjonalny ?

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

: ndz 02 lut 2014, 13:09
autor: emil
od 2002 wychodził vtec, a lift to chyba w 2006 robili dopiero.

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

: ndz 02 lut 2014, 13:11
autor: reddccrew
No tak Vtec szukam 2003 2002 rok ;-)

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

: pn 10 mar 2014, 18:52
autor: Add
Nie wiem czy pytanie dalej aktualne czy nie ale ja kupowałem 3 miechy temu rocznik 2004. Mieściłem sie w dolnym podanym przez ciebie przedziale.

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

: ndz 22 cze 2014, 19:36
autor: kresmo
czy warto dołożyć trochę pieniędzy i kupić VFR-ke po lifcie (od 2006) czy lepiej skupić się na jak najbardziej zadbanym egezmplarzu?

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

: ndz 22 cze 2014, 21:19
autor: ivan
To zależy. Bo jeśli jest moto po lifcie i mechanicznie jest ok, a problemem jest optyka, z kolei dla Ciebie wygląd ma znaczenie poboczne to bierz po lifcie. Jeśli ma być to jednak moto po lifcie najtańszy z oferty i do którego trzeba coś dołożyć (i nie do końca wiadomo ile...) to bierz starego ale pewnego.Jeśli np. będzie Cię denerwowało tu obdrapanie tu jakiś brak naklejki, źle coś spasowane to bierz starszy rocznikowo ale zadbany.
Na prawdę system vtec nie jest aż tak uciążliwy, można się do niego przyzwyczaić

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

: czw 28 maja 2015, 21:20
autor: lukszy
Trochę odświeżę temat :)
w moim vitku wyskoczyło kilka rzeczy.
1) napinacze łańcucha rozrządu i charakterystyczny kelkot/cykanie. Poruszałem to w poniższym temacie gdzie jest mój filmik, przebieg około 28K
viewtopic.php?f=51&t=18692&view=unread#unread

2) Zużyta uszczelka w pompie hamulcowej, klamka nie odbijała, temat poniżej
viewtopic.php?f=48&t=20158&view=unread#unread

I to byłoby na tyle z nieoczekiwanych usterek :) Tylko jeździć :)

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

: pt 29 maja 2015, 10:32
autor: marek_w
Dokładam to co kolega wyzej, u nie tez zapewniania byly wszystko super a po paru tys km wyszlo szydlo z worka i rozrzad do wymniany :/ ale jad ujechałem chociaż prawie 60tys ;) jest szansa ze przebieg prawdziwy ;)
dodał bym jeszcze stan ukladu wydechowego(szczegolnie anglik!!) lubi sobie niestety pognic troche i miejscami ma przemuchy(a przynajmniej jak dla mnie to ciezko sie to rozbiera i sklada). No i moze jeszcze elektryka. wielkich awari nie bylo, raczej mala awaria powodujaca wrazenie wielkiej ale tez wkurzajaca sprawa

poza tym moto super! wygodne ladne przyjemne dla ucha i nie chce zmieniac na inne ;) chyba ze nowsze

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

: wt 23 cze 2015, 10:57
autor: SoH
Też mam klekotanie. Myślałem, że coś się poluzowało w wydechu. Podjechałem do PETER'a żeby ładowanie ogarnąć, a tu masz, rozrząd do roboty. Niespodzianka niemiła, ale moto przejechane ma 70tys, tak więc powiedzmy że rozrząd ma prawo być do wymiany.
Ponadto dodałbym, że bez miernika i ściągania prawej owiewki (żeby sprawdzić kostkę między altkiem a regulatorem) się nie obejdzie przy oględzinach.

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

: pn 31 sie 2015, 19:27
autor: MarcinD
Mam takie pytania odnośnie wyglądu zewnetrznego..
1. W jakich rocznikach jakie były kolory felg? zauwazyłem na aukcjach czarne i srebrne
2. Naklejki z napisem VFR na bocznych owiewkach... od którego rocznika wychodziły takie "chromowane"?
3. Czy brak naklejki CBS/C-ABS na przednik błotniku oznacza że był malowany? widze że jedne sztuki mają te naklejni a inne nie

Jakeś jeszcze znaki szczególne mozna wyłapać w wyglądzie?

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

: pt 18 wrz 2015, 21:48
autor: lukszy
MarcinD pisze:Mam takie pytania odnośnie wyglądu zewnetrznego..
1. W jakich rocznikach jakie były kolory felg? zauwazyłem na aukcjach czarne i srebrne
2. Naklejki z napisem VFR na bocznych owiewkach... od którego rocznika wychodziły takie "chromowane"?
3. Czy brak naklejki CBS/C-ABS na przednik błotniku oznacza że był malowany? widze że jedne sztuki mają te naklejni a inne nie

Jakeś jeszcze znaki szczególne mozna wyłapać w wyglądzie?
1. kolory VFR http://pkarwowski.pl/moto/kolory-vfr/
2. jak wyżej
3. być może tak, naklejki powinny być, jeśli jest wyposażony w abs itp
:)

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

: pn 25 lip 2016, 14:41
autor: Navikoma
ABS w interceptorach był opcjonalny. Nie ma tam napisu VFR. Świecą się przednie kierunkowskazy w czasie jazdy. Lampa świeci na płasko. Temp. podaje w F, przebieg w milach - ale to można łatwo zamienić.

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

: wt 26 lip 2016, 22:13
autor: klosiewi
Tylne tez się powinny świecić, bo chyba ze masz przepalony drugi żarnik w żarówkach.

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

: wt 26 lip 2016, 22:32
autor: emil
Tylne właśnie chyba nie, przednie świecą zamiast pozycyjnych, w kloszu nie ma miejsca na zwykłą żarówkę. Większość moto ma przednie kierunki z żarówkami dwuwłóknowymi, vfr, fjr, z tyłu za to są normalne (vfr wyjątek).