Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
klosiewi
klepacz
klepacz
Posty: 1369
Rejestracja: pt 24 kwie 2009, 15:59
Model VFR: CBF600SA
Imię: Grzegorz
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Grójec

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

Post autor: klosiewi » śr 27 lip 2016, 15:51

Z pewniaków: vfr FI jak i v-tec żarówki kierunków przednich jak i tylnych oraz tylna pozycja/stop to te same żarówki (okrągłe, dwa żarniki), wiem jedno jak Peter zamontował włącznik to świeciły się zarówno przód jak i tył :D
Przeglądnąłem troszkę interneta i nie znalazłem żadnego info na temat tylnych pozycji w kierunkach. :roll:

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4201
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Model VFR: Fortepian
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

Post autor: emil » śr 27 lip 2016, 22:24

To może po awaryjnych, na schemacie z jednej książki przód ma 3 przewody, tył 2 :) z tyłu ja nie widziałem pomarańczy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Navikoma
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 59
Rejestracja: pt 10 cze 2016, 15:08
Model VFR: VFR800 V-tec (USA)
Imię: Grzesiek
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk/Kołobrzeg
Kontakt:

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

Post autor: Navikoma » sob 06 sie 2016, 09:16

To chyba nie awaryjne. Motocyklom z USA świecą się przednie kierunki i po to jest ten 3ci kabel na przednich migaczach.

K_L_A_M_A
teksciarz
teksciarz
Posty: 188
Rejestracja: ndz 12 gru 2010, 21:37
Model VFR: 800 V-TEC
Imię: KAMIL
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: BYTOM

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

Post autor: K_L_A_M_A » sob 24 gru 2016, 15:11

W interceptorach rynek kanada / usa przednie reflektory oświetlają drogę symetrycznie ( nie zezują ani w lewo ani w prawo) poza tym siedzą tam nietypowe żarówki stanley taki sam wynalazek jak do kierunków i pozycji tzn tej samej firmy. Parę lat temu posiadałem inerceptora i miałem problem ponieważ ASO nie było mi w stanie odpowiedzieć na pytanie co to za żarówka i czym się różni od H4 - bo takie miałem założone ( inne gniazdo niż w europejskich na H7). No i nie dowiedziałem się do dzisiaj :) Jeździłem na H4 aż do sprzedaży moto. Teraz na stanie wersja europejska i spokój:) Co do kierunków to na 100 % tylko przednie kierunki świecą jako pozycja a w reflektorach przednich pozycji - brak. No i światła załączają się automatycznie ( przynajmniej ja tak miałem) w roczniku już 2003 a w europejskich podobno od 2006 po lifcie . Obecnie posiadam europejkę z ABS rok 2002 i włącznik świateł na prawej manetce.

K_L_A_M_A
teksciarz
teksciarz
Posty: 188
Rejestracja: ndz 12 gru 2010, 21:37
Model VFR: 800 V-TEC
Imię: KAMIL
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: BYTOM

Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec

Post autor: K_L_A_M_A » śr 15 lut 2017, 18:00

Przypomniało mi się jeszcze że interceptory są bez HISS'a i w dolnej części przy misce olejowej jest zamontowany taki pojemnik metalowy który ma za zadanie neutralizację oparów benzyny wydobywającej się z przelewu zbiornika. Normalnie przewód idzie pod lewą stronę moto a tutaj do tego zbiornika i dopiero tam gdzie normalnie na lewą stronę pod deklem altka

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości