Strona 1 z 1
Filtr K&N
: śr 27 cze 2012, 19:42
autor: Taki Tam Gar
Witajcie, otóż kupiłem VFRkę z założonym przelotowym wydechem i filtrem K&N, tutaj teraz pytanie, jak bardzo podnoszą one spalanie? Do motocykla w zestawie dostałem oryginalny wydech ( i zamierzam go z powrotem założyć ), natomiast nie wiem czy bawić się z filtrem. Jakieś rady? Refleksje?
Re: Filtr K&N
: śr 27 cze 2012, 20:48
autor: mobiand
przelotowy wydech - sam miałem Remusa, teraz śmigam na lekko zmodyfikowanym oryginale ale przymierzam się do zakupu Deklevica, przelotowy napewno poprawia brzmienie

i wydalanie spalin więc i moc może troszeczkę iść w górę ale czy ma coś wspólnego ze spalaniem.......
A co do filtra - również mam K&N i nie sądze żeby miał wpływ na ilość podawanego paliwa, raczej poprawia się zasysanie powietrza do cylindrów. Inna sprawa jeśli ktoś lubi ostrą jazdę

Wtedy nie pomogą filtry, tłumiki ani nic innego. VFR i tak weźmie swoje
Moja pali tyle, ile wleje

Re: Filtr K&N
: czw 28 cze 2012, 00:37
autor: adam.ada
mam u siebie K&N i i jak ostatnio nie przytankowałem w Iławie i wjechaliśmy w tereny bez stacji benzynowych to średnie spalanie mi wyszło 4,55 l/100km więc raczej ten filtr nie podnosi spalania
Re: Filtr K&N
: czw 28 cze 2012, 06:57
autor: kubatron2
4.55???????wez wpadnij kiedys do mnie i naucz mnie latac zeby fistach pailił mi tyle co cebula na wolnych obrotach.bo mnie juz trafi od tych wpisów 4.5 4 moze 1,5 lpg/100 wy pchacie te motocykle czy jak

Re: Filtr K&N
: czw 28 cze 2012, 09:09
autor: Hefajstos
Kubatron2 a masz zdławioną niemkę?
Re: Filtr K&N
: czw 28 cze 2012, 10:15
autor: adam.ada
kubatron2 pisze:4.55???????wez wpadnij kiedys do mnie i naucz mnie latac zeby fistach pailił mi tyle co cebula na wolnych obrotach.bo mnie juz trafi od tych wpisów 4.5 4 moze 1,5 lpg/100 wy pchacie te motocykle czy jak

jakbyś miał przed sobą wizję ponad 100 km bez stacji benzynowej też by ci tyle wypaliła , to przyjazny motocykl i jak nie ma to nie pije , ale żeby nie było tak słodko to jak ma to wypije ponad 7
Re: Filtr K&N
: pt 29 cze 2012, 01:20
autor: Damox88
Jestem użytkownikiem Damo 88 . mam problem z Loginem ..
Mam na zbyciu k&n zakupiłem nie założyłem , powód szkoda silnika jak zobaczyłem jakie ubogie wybieranie zanieczyszczeń przez filtr k&n kosztem większego dopływu powietrza . k&n leży na półce a założony orginal .
Re: Filtr K&N
: pt 29 cze 2012, 02:09
autor: Arnold
Damo, ile wołasz za niego? Co do pytania założyciela tematu, filtr sportowy nie podniesie spalania. Poczytaj tutaj:
viewtopic.php?f=17&t=1390
Re: Filtr K&N
: pt 29 cze 2012, 21:16
autor: kubatron2
nie nie mam niemki
Re: Filtr K&N
: pt 29 cze 2012, 23:48
autor: Krzysiek.
Też mi się wydaje, że filtr K&N nie podniesie spalania, a już na pewno nie zauważalne. Kiedyś założyłem w samochodzie, spalanie się nie zmieniło, osiągi też nie , jedynie stan portfela się zmienił:) Co do spalania to potwierdzam 4,5 - 5,0 żaden problem i to z pasażerem i kufrem. Wszystko zależy od położenia prawej ręki:)
Re: Filtr K&N
: ndz 01 lip 2012, 14:01
autor: Damo 88
150zł + wysyłka lecz dopiero będę mógł go wysłać we wrześniu . Zapakowany w pudełku i folia za laminowana nie otwierana .
Wysyłka prawdopodobnie 10 do 15zł

Re: Filtr K&N
: ndz 01 lip 2012, 15:24
autor: Wojtek86
U mnie filtr K&N spowodował spadek mocy o niecałego 1 KM. Sprawdzałem zarówno z fabrycznym wydechem jak i leo. W tym drugim przypadku moc z fabrycznym filtrem wzrosła o ok 5,5 KM a z filtrem K&N wzrosła niewiele ponad 4KM.
We wtorek zamieszczę wykresy. (z założonym i zdjętym leo)