Strona 1 z 1

Filtr K&N

: śr 27 cze 2012, 19:42
autor: Taki Tam Gar
Witajcie, otóż kupiłem VFRkę z założonym przelotowym wydechem i filtrem K&N, tutaj teraz pytanie, jak bardzo podnoszą one spalanie? Do motocykla w zestawie dostałem oryginalny wydech ( i zamierzam go z powrotem założyć ), natomiast nie wiem czy bawić się z filtrem. Jakieś rady? Refleksje?

Re: Filtr K&N

: śr 27 cze 2012, 20:48
autor: mobiand
przelotowy wydech - sam miałem Remusa, teraz śmigam na lekko zmodyfikowanym oryginale ale przymierzam się do zakupu Deklevica, przelotowy napewno poprawia brzmienie :) i wydalanie spalin więc i moc może troszeczkę iść w górę ale czy ma coś wspólnego ze spalaniem.......
A co do filtra - również mam K&N i nie sądze żeby miał wpływ na ilość podawanego paliwa, raczej poprawia się zasysanie powietrza do cylindrów. Inna sprawa jeśli ktoś lubi ostrą jazdę :) Wtedy nie pomogą filtry, tłumiki ani nic innego. VFR i tak weźmie swoje :)

Moja pali tyle, ile wleje :)

Re: Filtr K&N

: czw 28 cze 2012, 00:37
autor: adam.ada
mam u siebie K&N i i jak ostatnio nie przytankowałem w Iławie i wjechaliśmy w tereny bez stacji benzynowych to średnie spalanie mi wyszło 4,55 l/100km więc raczej ten filtr nie podnosi spalania

Re: Filtr K&N

: czw 28 cze 2012, 06:57
autor: kubatron2
4.55???????wez wpadnij kiedys do mnie i naucz mnie latac zeby fistach pailił mi tyle co cebula na wolnych obrotach.bo mnie juz trafi od tych wpisów 4.5 4 moze 1,5 lpg/100 wy pchacie te motocykle czy jak :evil:

Re: Filtr K&N

: czw 28 cze 2012, 09:09
autor: Hefajstos
Kubatron2 a masz zdławioną niemkę?

Re: Filtr K&N

: czw 28 cze 2012, 10:15
autor: adam.ada
kubatron2 pisze:4.55???????wez wpadnij kiedys do mnie i naucz mnie latac zeby fistach pailił mi tyle co cebula na wolnych obrotach.bo mnie juz trafi od tych wpisów 4.5 4 moze 1,5 lpg/100 wy pchacie te motocykle czy jak :evil:
jakbyś miał przed sobą wizję ponad 100 km bez stacji benzynowej też by ci tyle wypaliła , to przyjazny motocykl i jak nie ma to nie pije , ale żeby nie było tak słodko to jak ma to wypije ponad 7

Re: Filtr K&N

: pt 29 cze 2012, 01:20
autor: Damox88
Jestem użytkownikiem Damo 88 . mam problem z Loginem ..

Mam na zbyciu k&n zakupiłem nie założyłem , powód szkoda silnika jak zobaczyłem jakie ubogie wybieranie zanieczyszczeń przez filtr k&n kosztem większego dopływu powietrza . k&n leży na półce a założony orginal .

Re: Filtr K&N

: pt 29 cze 2012, 02:09
autor: Arnold
Damo, ile wołasz za niego? Co do pytania założyciela tematu, filtr sportowy nie podniesie spalania. Poczytaj tutaj: viewtopic.php?f=17&t=1390

Re: Filtr K&N

: pt 29 cze 2012, 21:16
autor: kubatron2
nie nie mam niemki

Re: Filtr K&N

: pt 29 cze 2012, 23:48
autor: Krzysiek.
Też mi się wydaje, że filtr K&N nie podniesie spalania, a już na pewno nie zauważalne. Kiedyś założyłem w samochodzie, spalanie się nie zmieniło, osiągi też nie , jedynie stan portfela się zmienił:) Co do spalania to potwierdzam 4,5 - 5,0 żaden problem i to z pasażerem i kufrem. Wszystko zależy od położenia prawej ręki:)

Re: Filtr K&N

: ndz 01 lip 2012, 14:01
autor: Damo 88
150zł + wysyłka lecz dopiero będę mógł go wysłać we wrześniu . Zapakowany w pudełku i folia za laminowana nie otwierana .
Wysyłka prawdopodobnie 10 do 15zł :roll:

Re: Filtr K&N

: ndz 01 lip 2012, 15:24
autor: Wojtek86
U mnie filtr K&N spowodował spadek mocy o niecałego 1 KM. Sprawdzałem zarówno z fabrycznym wydechem jak i leo. W tym drugim przypadku moc z fabrycznym filtrem wzrosła o ok 5,5 KM a z filtrem K&N wzrosła niewiele ponad 4KM.

We wtorek zamieszczę wykresy. (z założonym i zdjętym leo)